ZIDU' Posted May 21, 2019 Share Posted May 21, 2019 in cazul in care nu iti merge claxonul - vezi ca are firul intrerupt intre claxon si soricelul care tine forma de cablu principala. Reparatia e simpla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dorel Oprea Posted May 21, 2019 Share Posted May 21, 2019 claxonul este ok,multumesc Zidu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted May 21, 2019 Share Posted May 21, 2019 inseamna ca cineva l-a reparat sau nu s-a manifestat inca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Constantin Cirlan Posted May 21, 2019 Share Posted May 21, 2019 Acum 13 ore, Dorel Oprea a spus: claxonul este ok,multumesc Zidu Multumesc ptr ajutor, e bine de stiut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUN_83 Posted May 23, 2019 Share Posted May 23, 2019 Salutare, intamplator are cineva ramas dintr-o comanda de dreapta "melcul" care trage de cablul de acceleratie? sunt doua piese "cu dinti" una care este actionata de mansonul dreapta si cealalta (alba in 99% din cazuri) care trage de cablul de acceleratie (cod RealOEM 32727650284, pozitia 10 din poza) Al meu s-a hotarat sa cedeze si nu il are nimeni pe stoc. Multumesc anticipat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fratelescris Posted June 11, 2019 Share Posted June 11, 2019 Poate intereseaza pe cineva un ungator de lant automat - La 11.06.2019 la 13:41, fratelescris a spus: Poate intereseaza pe cineva un ungator de lant automat - https://www.olx.ro/oferta/ungator-de-lant-scottoiler-vsystem-lse-pentru-motocicleta-IDcw11V.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vixter Posted June 18, 2019 Share Posted June 18, 2019 Salut, Detin un F650 GS din 2001, echipat cu sa (extra) joasa Wunderlich. Vreau sa o schimb cu o sa inalta (cod RealOEM 52532345735), in caz ca e cineva interesat astept un semn. Multumesc, Vicentiu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabitza_Bv Posted July 14, 2019 Share Posted July 14, 2019 Salut. Am niște suporți de genți textile de dakar din 2004, dacă e cineva interesat 0766572581 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
constantin.cirlan1989@gmai Posted August 3, 2019 Share Posted August 3, 2019 Salut. Stiti in Bucuresti pe cineva care sa cupleze la mufa dakar ului meu un device ptr diagnoza? Am ceva din problemele consacrate ale modelului legate de ralanti, pornire bla bla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Constantin Cirlan Posted August 3, 2019 Share Posted August 3, 2019 Salut. Va rog, stiti pe cineva in Bucuresti care sa aplice dakar ului meu din 2004, device ptr diagnoza?experimentez probleme consacrate ale modelului legate de ralanti, pornire bla bla. multumesc fain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted August 3, 2019 Share Posted August 3, 2019 nu iti iese nimic la diagnoza. aplica metodele consacrate - curatire corp injectie si schimbare TPS. pe rand, in ordinea costurilor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V a L y O Posted August 3, 2019 Share Posted August 3, 2019 Confirm si eu, la diagnoza nu apare nimic. Poti incepe prin a curata mufele TPS-ului si ale motorasului pas cu pas. Apoi schimbi TPS-ul (throttle valve switch). Apoi schimbi motorasul pas cu pas (idle control device) si oringul. Cam 900lei toata distractia. Sau, la pornire, o tii 10-15 sec putin turata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Constantin Cirlan Posted August 3, 2019 Share Posted August 3, 2019 ptr pornire, de ceva timp, chiar asa am facut, insa recent nu a mai mers nici la relanti, inainte de asta schimand deja actuatorul. se pare ca suspectul principal ramane tps ul pe care inainte sa ma hotarasc sa l cumpar as vrea sa l pot verifica in vreun fel ( probabil cu aparat de masura sa vad valorile rezistentei de la 0 la max ). poate exista vreo metoda aplicata, rapida pe motocicleta, nu stiu. oricum rasp voastre ma ajuta sa ma apropii de rezolvare sper fara cheltuieli inutile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted August 3, 2019 Share Posted August 3, 2019 il scoti, pui multimetrul pe el (are 2 circuite rezistive) si ii dai bobarnace avand cursorul pe pozitia de ralanti. daca fluctueaza indicatia multimetrului - e defect. si daca nu fluctueaza e posibil sa nu fi nimerit pozitia problematica. nu e asa scump unul si e belea cunoscuta..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Constantin Cirlan Posted August 3, 2019 Share Posted August 3, 2019 da.corect. in plus, ca sa merg direct spre tinta, un sertao dragut si disponibil a rasp solicitarii de a si ceda tps ul la scurta proba, ca sa ies din agonie. raman dator cu concluzii despre rezolvarea intr un fel sau altul a problemei. pam, pam ..am rezolvat. Stefan GS mi a dat mesaj ieri ca are aceleasi probleme, ca are motocicleta descarenata si ne am pus de acord sa ma duc la el, asa fara relanti, sa facem ceva experimente schimband piesele de la o motocicleta la alta, imperechind in x actuatoare, tps uri. dupa 1.5 ore de incercari am gasit si metoda corecta de a face actuatorul sa stabileasca limitele si cursa corecta. in orice caz, ambele motociclete merg acum brici si comunicarea de aici a facut posibila rezolvarea problemei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george13 Posted August 4, 2019 Share Posted August 4, 2019 La 03.08.2019 la 10:59, V a L y O a spus: Confirm si eu, la diagnoza nu apare nimic. Poti incepe prin a curata mufele TPS-ului si ale motorasului pas cu pas. Apoi schimbi TPS-ul (throttle valve switch). Apoi schimbi motorasul pas cu pas (idle control device) si oringul. Cam 900lei toata distractia. Sau, la pornire, o tii 10-15 sec putin turata. Sper ca tu nu ai avut nevoie. Nevasta-mea inca suspina dupa BMW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cozmino Posted August 4, 2019 Share Posted August 4, 2019 La 03.08.2019 la 11:56, Constantin Cirlan a spus: da.corect. in plus, ca sa merg direct spre tinta, un sertao dragut si disponibil a rasp solicitarii de a si ceda tps ul la scurta proba, ca sa ies din agonie. raman dator cu concluzii despre rezolvarea intr un fel sau altul a problemei. pam, pam ..am rezolvat. Stefan GS mi a dat mesaj ieri ca are aceleasi probleme, ca are motocicleta descarenata si ne am pus de acord sa ma duc la el, asa fara relanti, sa facem ceva experimente schimband piesele de la o motocicleta la alta, imperechind in x actuatoare, tps uri. dupa 1.5 ore de incercari am gasit si metoda corecta de a face actuatorul sa stabileasca limitele si cursa corecta. in orice caz, ambele motociclete merg acum brici si comunicarea de aici a facut posibila rezolvarea problemei. Care este metoda ptr actuator ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Constantin Cirlan Posted August 4, 2019 Share Posted August 4, 2019 sa l manipulezi ( pacalesti) prin contact pus, luat, respectiv decuplare mufa pana ce tija intra complet pana ce opune rezistenta atingand limita si deschizand calea de aer. evident nu va merge corect, dar asta e inceputul cu el montat pe corpul injectorului, cu porniri succesive pana va gasi limitele ptr functionare normala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cozmino Posted August 4, 2019 Share Posted August 4, 2019 Multumesc pentru explicatie. Banuiesc ca mai simplu se poate face cu interfata de diagnoza, prin resetarea valorilor, nu ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Constantin Cirlan Posted August 4, 2019 Share Posted August 4, 2019 sunt sigur ca da, insa pur si simplu nu am gasit pe cineva disponibil in zona asta de timp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZIDU' Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 deconectezi bateria cateva minute si o sa se initializeze fara dificultate. e operatiune de baza dupa ce umbli pe acolo. Ca sa nu astepti cel mai bine scoti borna cand te apuci de lucru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V a L y O Posted August 6, 2019 Share Posted August 6, 2019 La 04.08.2019 la 19:13, george13 a spus: Sper ca tu nu ai avut nevoie. Din pacate o sa am nevoie. Saptamana viitoare urmeaza sa dau comanda ca sa schimb actuatorul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szturz Posted August 14, 2019 Share Posted August 14, 2019 Salut sunt nou pe aici și am și eu o problema cu motocicleta mea un BMW f650 st din 97 în turele de 3200 până la 3900 merge foarte prost în rest merge foarte bine. Am schimbat bujiile fisele pipele carburator curățat incarcare bună eu nu mai știu ce sa ii fac va rog dacă poate cineva sa ma ajute Ms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V a L y O Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 Am trecut azi pe la Bavaria sa comand suruburile pentru discul de frana spate si am primit cadou un DVD, din 2004. Poate va intereseaza. https://www.dropbox.com/sh/sl8hairopd56e8g/AADXAkpR2Pm-zhifX8Kqmtwea?dl=0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zemil Posted September 20, 2019 Share Posted September 20, 2019 In iarna voi scoate la vanzare amortizorul fata, este un WP care se comporta exceptional. Il puteti considera ca un teaser, cine este interesat, sa ma contacteze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.