Cristian C. Postat Septembrie 18, 2019 Share Postat Septembrie 18, 2019 Acum 14 minute, Lucian_M a spus: Cred că sunt glazurate. Caută pe net despre acest fenomen. Și verifică etrierul (piston, glisiere etc). Mecanismul de funcționare este ok, e curățat si verificat cu simt de raspundere. Prajeala asta a lor a rezultat in urma unei exploatări mai intense pe drumurile de munte ale patriei. Bag de seamă că nu au rezistat solicitărilor mele. Pe net am gasit ceva vag.. mai mult despre discuri decalite, albastrite.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 18, 2019 Share Postat Septembrie 18, 2019 Dacă sunt albăstrite, atunci e posibil să fie decalite, ceea ce presupune schimbarea lor. Totuși verifică dacă roata se învârte ușor, fără să frece tare discul pe plăcuțe. Mulți ignoră jegul de pe pistonase, acestea putând călca aiurea sau nu se retrag cât trebuie. Mă rog, cineva priceput ar putea elucida misterul. Zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Septembrie 18, 2019 Share Postat Septembrie 18, 2019 Asta ma încurca, daca se decalesc, implicit afectează proprietățile de eficienta la frânare, însă frânarea e acceptabilă inca. Ma îngrijorează faptul că am schimbat discurile si plăcuțele si pe fata (acelasi model de placute) Chiar asa teapa sa mi fi luat, sa nu reziste la temperaturi înalte perioada îndelungată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 18, 2019 Share Postat Septembrie 18, 2019 (editat) Dar etrierul l-ai desfăcut/servisat? Ce marcă sunt discurile și plăcuțele? Editat Septembrie 18, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Septembrie 18, 2019 Share Postat Septembrie 18, 2019 Etrierul, pistonasul e curățat, discul e cel original pe spate, plăcuțele trw lucas sinter (Le am cumparat in ideea ca ar fi mai moi, având brembo ceramice albastre care mi provocau uzura mai multa discului) Pe fata unde am inlocuit discurile si plăcuțele n am apucat sa fac nici 2km cu ele, sper sa nu se duca dracu si plăcuțele alea, aceeași marcă/model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 18, 2019 Share Postat Septembrie 18, 2019 In cazul asta, e posibil sa fie fake placutele. Altceva nu-mi vine in minte. Eu, care merg mai mult cu pasager (si bagaje cat pentru un pluton) si ma tin placutele minim un sezon, inca n-am dat peste placute fake. Le iau in special de la motodiscount, tot Brembo albastre, au cam ucis un pic discurile fata, dar deh- greutate mare, km multi. Imi dau comanda de discuri si placute Brembo, vreo 16,3 mil in total, de pe autofarm.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Septembrie 19, 2019 Share Postat Septembrie 19, 2019 (editat) A mai patit cineva asa ceva?Am schimbat placutele in urma cu 2 saptamani inainte sa plec in concediu, timp in care am facut sub 2000km pana cand am inceput sa aud un huruit urat, cand am verificat placuta din dreapta era praf si mi-a uzat rau de tot discul (se vede pilitura metalica) iar cea din stanga pare si ea uzata dar mai are carne.Sa fie placutele Ferodo niste mizerii sau sa fi dat buleala mecanicul? Editat Septembrie 19, 2019 de Minu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quantium Postat Septembrie 19, 2019 Share Postat Septembrie 19, 2019 Nu-s eu specialist dar parca-s trase cu raspila. Cu micrometrul verifica ce grosime mai ai,poate reusesti sa salvezi macar discul(rile). De unde le-ai achizitionat sau ce marca is mai exact? Sa stiu si sa ma feresc Sezonul e pe gata asa ca ai timp la iarna sa le dai de cap.Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Septembrie 19, 2019 Share Postat Septembrie 19, 2019 (editat) Placutele sunt Ferodo, daca te uiti cu atentie pare ca prin cele 2 gauri de la placute a iesit foarte mult material si pare si crapat, tare mi-e ca ori sunt fake ori de calitate foarte proasta.Placutele le-am schimbat pentru ca cele vechi cam erau uzate (mai aveau destul de putina carne) si mi-e greu sa cred ca se blocheaza etrierul pentru ca simteam motocicleta.A trebuit sa ma intorc fara frana spate din Croatia in Romania (mi-a fost greu ca imi venea mereu sa o apas din reflex) timp in care verificam discul sa vad daca se incinge insa era rece semn ca pistonasele de la etrier nu raman blocate. Editat Septembrie 19, 2019 de Minu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 19, 2019 Share Postat Septembrie 19, 2019 Am găsit ceva asemănător din cauza unui ghidaj al etrierului gripat. O plăcută la fier, cealaltă cam pe la jumate. Riderul nu simțise nimic anormal înaintea zgomotului de fier pe fier. Se pare că frânăm prea mult cu spatele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Septembrie 19, 2019 Share Postat Septembrie 19, 2019 E drept ca folosesc mai mereu frana combinata fata+spate, franez mult mai eficient, dar totusi fata e ok iar spatele praf si le-am montat in acelasi timp, tot Ferodo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 19, 2019 Share Postat Septembrie 19, 2019 (editat) Tot așa și eu, fața are cred +50%, spatele îmi ajunsese la fier. Egal însă, că e totul curat și gresat. La fel, același tip de plăcuțe față și spate, montate deodată când am achiziționat mobra. Acum am început să folosesc mai puțin spatele, normal însă că la o frânare de urgență le folosesc pe ambele. Editat Septembrie 19, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Andrei Postat Februarie 12, 2020 Share Postat Februarie 12, 2020 (editat) Ma poate ajuta cineva cu cateva informatii? De unde gasesc sa cumpar placute de frana pentru mobra mea(un susuki gs500f din 2006) semi sinterizate TRW? PS. sunt din bucuresti Editat Februarie 12, 2020 de Alex Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Februarie 12, 2020 Share Postat Februarie 12, 2020 La 19.09.2019 la 6:42, Minu a spus: A mai patit cineva asa ceva?Am schimbat placutele in urma cu 2 saptamani inainte sa plec in concediu, timp in care am facut sub 2000km pana cand am inceput sa aud un huruit urat, cand am verificat placuta din dreapta era praf si mi-a uzat rau de tot discul (se vede pilitura metalica) iar cea din stanga pare si ea uzata dar mai are carne.Sa fie placutele Ferodo niste mizerii sau sa fi dat buleala mecanicul? Am patit ceva asemanator. Dar in cazul meu a fost pompa de frana. Dupa ce am schimbat garniturile si pistonul nu am mai avut problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Februarie 13, 2020 Share Postat Februarie 13, 2020 (editat) De atunci cred ca am mai facut 2-3000 Km de cand le-am schimbat iar cele noi arata tipla, adica fix cat am facut cu alea de s-au facut praf, deci alea ori erau proaste ori facaturi pentru ca am facut fix acelasi nr. de Km ca cele actuale care sunt in stare perfecta (in plus la alea vechi le-am folosit Romania-Bulgaria-Muntenegru-Bonia)-iar in Croatia au cedat, deci va dati seama cam cat de agresiv am putut merge avand in vedere ca eram in concediu cu o tona de bagaje pe motocicleta. L.E:Am gasit o poza, priviti in ce hal aratau dupa 2000 si ceva de km. Editat Februarie 13, 2020 de Minu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andre1 Postat Februarie 13, 2020 Share Postat Februarie 13, 2020 Si aici sunt diferente de uzura. Placuta foarte uzata era la pistonas ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Februarie 14, 2020 Share Postat Februarie 14, 2020 Sincer nu mai stiu, dar parca la modelul 600RR nu are etrier cu 2 pistonase?Nu prea se observa in poze, insa nici cealalta placuta nu arata mai bine, mai avea fff putin material pe ea pana sa ajunga la fier si se farama destul de usor chiar si cu unghia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat Mai 13, 2021 Share Postat Mai 13, 2021 (editat) Daca la masini gasesti o sumedenie de placute de frana si cu pret bun, la mobre se pare ca este o adevarata aventura sa gasesti in Romania placute de frana brand bun si cu un pret decent raportat la marimea lor. Asadar va rog un sfat de unde pot achizitiona placute frana ATE, Ferodo sau Carbon Lorraine pentru Suzuki V-Strom. Pana acum nu am gasit la nimeni asa ceva prin Bucuresti, doar TRW au fost gasite, din brandurile stiute, iar cele originale se duc la un pret mult prea exorbitant. Editat Mai 13, 2021 de yglos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 13, 2021 Share Postat Mai 13, 2021 Acum 32 minute, yglos a spus: Daca la masini gasesti o sumedenie de placute de frana si cu pret bun, la mobre se pare ca este o adevarata aventura sa gasesti in Romania placute de frana brand bun si cu un pret decent raportat la marimea lor. Asadar va rog un sfat de unde pot achizitiona placute frana ATE, Ferodo sau Carbon Lorraine pentru Suzuki V-Strom. Pana acum nu am gasit la nimeni asa ceva prin Bucuresti, doar TRW au fost gasite, din brandurile stiute, iar cele originale se duc la un pret mult prea exorbitant. De ce nu le cumperi online? Sunt destui care aduc CL la comanda. Vrei doar din Bucuresti....? https://www.motoemotion.ro/placute-de-frana-moto/placute-frana-fata-2256xbk5-carbone-lorraine.html 150 + 20 livrare 172 si le cumperi in bucuresti, ridici din magazin. Tot acelasi drac. Ti se pare mult sa dai 170 lei pe un set de placute de frana? Ce am dat in link e doar de exemplu, vezi sa iei pentru modelul tau de moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat Mai 13, 2021 Share Postat Mai 13, 2021 Nu avem inca in Romania magazine online serioase gen autokarma sau e-piesa, care sa aduca piese si consumabile pentru toate tipurile de motociclete in x puncte de lucru din Romania. Suntem la nivelul anilor 90 in domeniul moto, cand piesele de masini se gaseau greu si erau foarte scumpe din acest motiv, caci nu era concurenta adevarata. Peste vreo 10 ani probabil ca o sa ajungem si noi la un nivel decent pe domeniul moto. Iar acum revenind la subiect, am vorbit la motoemotion si nu au acele placute pentru al meu model, nici nu existau pe site inca de ieri. Deci problema era stiuta de mine, din cauza asta am scris aici. Referitor la preturi, da, sunt (nu mi se pare) nesimtit de mari, ca la toate consumabilele moto. Cand la un autoturism te costa un SET de 4 placute de frana dimensiuni de x ori mai mari ca cele moto incepand de la 50 de lei si mergand pana la 140-200 de lei cele mai bune care in opinia mea sunt ATE (pentru turisme), este incacceptabil sa dai 170 de lei pe doua rahaturi mici de placute frana moto. Sunt nesustenabile economic aceste preturi la consumabile moto prin Romania, cu muuuult peste valoarea lor de productie. Pretul corect la doua placute frana moto este intre 30-40 de lei, iar asta la unele bune. Stiu ca deocamdata nu se gasesc la acest pret cinstit din motivele de mai sus, dar situatia se va schimba odata cu aparitia unor magazine online serioase pe parte moto. Nu ar fi rau ca cele doua existente cu o retea mare de magazine pe parte auto, sa deschida si pe moto activitatea, caci o sa fie cerere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 13, 2021 Share Postat Mai 13, 2021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 13, 2023 Share Postat Februarie 13, 2023 Brembo roșii vs TRW sintetizate (SV), care frânează mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 14, 2023 Share Postat Februarie 14, 2023 Sunt în aceeași categorie. Recomand Brembo SR (parcă sunt argintii) sau TRW SRT. În funcție de stilul de mers, bineînțeles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 14, 2023 Share Postat Februarie 14, 2023 Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Sunt în aceeași categorie. Da, asta știu. Ideea e că am luat 🏍 cu Brembo roșii ( au ~80% "carne") dar nu prea îmi place cum frânează (etriere complet revizuite, lichid, chestii) și voiam să aflu dacă merită să schimb cu TRW de care am avut pe alte 🏍🏍 și de care am fost f mulțumit, sau să mă consolez că atât poate 🏍 asta să frâneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 14, 2023 Admin Share Postat Februarie 14, 2023 Contează foarte mult ce discuri ai pe ea. Întotdeauna frânarea cea mai bună este în tandem de același producător. Sunt materiale și temperaturi corelate etc. Dacă identifici ce discuri ai mergi pe același brand de plăcuțe și vezi ce îți apare în catalogul lor. Dacă nu, ia orice și faci un compromis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.