Sari la conținut

CASTILE FLIP-UP - Discutii Generale


costinFB
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 316
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Airoh Cezanne am eu si da cam vajaie dar e flipp up nu poti sa ai pretentii ca la un full face.In schimb se inchide bine,are lentila anti-aburire care chiar isi face treaba,ochelarii de soare vin bine nu te jeneaza chiar dk porti ochelari de vedere(la unele flipp up-uri ochelarii au marginea de jos exact in campul tau vizual si e al naibi de enervant,ex nolan).Casca e un pic cam mare daca esti mai mic pari cam extraterestru(comparata cu caberg,e mai mare in partea din fata are o forma un pic mai alungita).Nu m-am tavalit cu ea(nici nu vreau) asa ca alte detalii...Una peste alta eu sunt multumit,se poate spala interiorul si imi place cum arata,eu am luat-o si la oferta si si-a meritat banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Airoh Cezanne am eu si da cam vajaie dar e flipp up nu poti sa ai pretentii ca la un full face.

 

Mai depinde si de casca, nu mai faceti reguli asa usor. Un flip-up de calitate nu vajaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni dar nimeni nu a pomenit de Givi x plus. Eu am acest tip de casca. E foarte usoara. Are doua mici defecte. Pe la 80 km vajaie destul de tare daca stai in dreptul turbioanelor formate de parbriz si deschiderea fata de un flip-up normal este doar cu totul(adica se deschide doar cu barbie cu tot). In schimb are alte avantaje. Viziera este mult mai mare, aerisirea este mult mai buc fata de alte casti, ochelarii de soare sunt perfecti ca si pozitie. Ce imi place cel mai mult la aceasta casca este greutatea si pozitia ei pe cap este foarte comoda. Mai are aerisiri care se schimba pentru inchidere(iarna) sau deschidere(vara).

 

http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://...ved=0CDQQ9QEwBg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mai depinde si de casca, nu mai faceti reguli asa usor. Un flip-up de calitate nu vajaie.

 

Pai cine vorbeste din auzite are obiceiul de a generaliza. Daca nu ai pus macar mana(sa nu vorbim macar de probat) pe o casca din varful segmentului e greu sa iti imaginezi diferenta. Si eu am avut Airoh S4(enduro touring) si care nu a fost ieftina(180e), dar e al naibi de departe fata de ceea ce fac nemtii acestia(Shuberth). Sincer, Multitech'ul de la Shoei mi s-a parut putin in urma ca si calitate a finisajelor(interiorul in nici un caz nu era asa comod si lipsa ochelarilor de soare e un dezavantaj).

 

Am aproape 5000km cu Schubeth C3 si sunetele provocate de curent sunt din cauza parbrizului care creeaza turbulente la nivelul capului, dar chiar si asa nu e prea mult zgomot. In schimb, am fost cu BMW R1200GS(simplu si adventure) si se auzea placut motorul, dar curentul deloc(chiar si la 100km/h).

Mandibula se imbina perfect cu restul castii, iar ca volum casca este mult mai mica decat multe modele full face(asta din cauza ca "gaura" ei e gandita doar pentru gat, nu sa intre intreg capul - se poate pune/da jos in/din cap doar cu mandibula ridicata). Singura chestie care ma enerveaza este ca curatarea vizierei si a ochelarilor de soare este pretentioasa pentru a nu distruge stratul antiaburire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cine vorbeste din auzite are obiceiul de a generaliza. Daca nu ai pus macar mana(sa nu vorbim macar de probat) pe o casca din varful segmentului e greu sa iti imaginezi diferenta. Si eu am avut Airoh S4(enduro touring) si care nu a fost ieftina(180e), dar e al naibi de departe fata de ceea ce fac nemtii acestia(Shuberth). Sincer, Multitech'ul de la Shoei mi s-a parut putin in urma ca si calitate a finisajelor(interiorul in nici un caz nu era asa comod si lipsa ochelarilor de soare e un dezavantaj).

 

Am aproape 5000km cu Schubeth C3 si sunetele provocate de curent sunt din cauza parbrizului care creeaza turbulente la nivelul capului, dar chiar si asa nu e prea mult zgomot. In schimb, am fost cu BMW R1200GS(simplu si adventure) si se auzea placut motorul, dar curentul deloc(chiar si la 100km/h).

Mandibula se imbina perfect cu restul castii, iar ca volum casca este mult mai mica decat multe modele full face(asta din cauza ca "gaura" ei e gandita doar pentru gat, nu sa intre intreg capul - se poate pune/da jos in/din cap doar cu mandibula ridicata). Singura chestie care ma enerveaza este ca curatarea vizierei si a ochelarilor de soare este pretentioasa pentru a nu distruge stratul antiaburire.

Schumy, nu pui te rog niste poze cu casca pe interior si exterior si una cu tine cu ea pe cap sa vad cum se prezinta? Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pai cine vorbeste din auzite are obiceiul de a generaliza. Daca nu ai pus macar mana(sa nu vorbim macar de probat) pe o casca din varful segmentului e greu sa iti imaginezi diferenta. Si eu am avut Airoh S4(enduro touring) si care nu a fost ieftina(180e), dar e al naibi de departe fata de ceea ce fac nemtii acestia(Shuberth). Sincer, Multitech'ul de la Shoei mi s-a parut putin in urma ca si calitate a finisajelor(interiorul in nici un caz nu era asa comod si lipsa ochelarilor de soare e un dezavantaj).

 

Am aproape 5000km cu Schubeth C3 si sunetele provocate de curent sunt din cauza parbrizului care creeaza turbulente la nivelul capului, dar chiar si asa nu e prea mult zgomot. In schimb, am fost cu BMW R1200GS(simplu si adventure) si se auzea placut motorul, dar curentul deloc(chiar si la 100km/h).

Mandibula se imbina perfect cu restul castii, iar ca volum casca este mult mai mica decat multe modele full face(asta din cauza ca "gaura" ei e gandita doar pentru gat, nu sa intre intreg capul - se poate pune/da jos in/din cap doar cu mandibula ridicata). Singura chestie care ma enerveaza este ca curatarea vizierei si a ochelarilor de soare este pretentioasa pentru a nu distruge stratul antiaburire.

subscriu,

o parere personala intre shoei,arai,bmw,schuberth C 3 folosite de mine am ales C3, motiv?

- zgomot mai mic

- usurinta de utilizare scos/pus pe cap, ridicat flip-ap in oras, folosit ochelari de soare

- confort si aerisire mai bune

- nu se abureste chiar sub 0 grade la semafor

- la Âşoc nu stiu cum se comporta, cica s-ar deschide flip-ap-ul (inca n-am n-am auzit de la vreun pațit, bat in lemn)

- dezavantaje: -se zgărăie ff usor si vizorul si ochelarii de soare,- pretul cam mare, altii se plang de aspectul celor doua nituri din spate, eu zic ca este un plus de siguranta la desprinderea curelei din corpul castii

- cat priveste plouatul in ele nu au fost probleme, tine si de intretinerea lor,

- daca tot esti dispus sa dai o sapca de bani merita sa te interesezi inainte ce cumperi si ce ti se potriveste.

numa" bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Subscriu la SCHUBERT C3 dupa aprox 8k km se comporta impecabil cu exceptia vizierei pe care am zgariat-o eu de prost.

Nu mi se pare greu de curatat viziera acum ca sa o curat o scot in benzinarie in max 2 secunde iar de curatat se curata doar fata exterioara cu apa, numai apa. Ma gandeam sa imi iau alta casca ceva mai enduro cu cozoroc ...dupa ce am probat cam tot ce se poate [vorbesc de modelele de top] am ajuns la concluzia ca imi iau alta viziera si gata.

 

Acum chestia cu linistea din casca e relativa. La fosta mobra F650 GS mono era ok dupa ce mi-am pus parbriz de Dakar era chiar boierie la 120 km la ora vorbeam la telefon si nu ma credea nimeni ca sunt pe mobra; acum cu F800GS si cu parbrizul ala inutil daca ma suna cineva trebuie sa incetinesc pe la max 100km/h sa ma asez in spatele unui tir ca altfel nu aud nimic. Dar sper sa se rezolve chestia asta odata cu schimbarea parbrizului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut! Poate ma ajutati si pe mine: port ochelari de vedere si este trecut si in permis. Sincer numi permit nici un fel de amenda, nu mai spun de puncte. Astept si eu o recomandare de la cineva care poarta ochelari. Am incercat si casti integrale, dar care imi stau bine pe cap ( cum zice la carte :love: ) nu pot baga ochelarii.

vezi ca la Arai poti purta ochelari dar Arai nu face flip-up

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat eu, acum 2 zile, Scorpion Exo 900 signal white. Casca e ok, e silentioasa(fata de altele). E bine aerisita, bine construita, grafica e frumos realizata, viziera inchide bine, are ochelari de soare, interiorul e bine facut, detasabil. Se poate transforma si in jet-helmet.

Problma e ca nu am nimerit chiar marimea buna, am luat M, care ma strange putin in varful capului, spre spate; fata de altele la care un M era bun. Un L cred ca mi se potrivea mai bine, chiar dc e posibil sa fie putin larga, ceea ce nu e o problema pt ca are o chestie chiar faina, adica o pompita care umfla interiorul in zona gatului si a obrajilor pt o mai buna fixare pe cap. Eu am circumferinta capului 57,5-58 cm si cred ca M pt aceasta e putin cam fixa, e potrivita mai degraba pt un 56-57 cm.

 

Asa ca dc vrea cineva sa facem schimb de marimi, sau vrea casca, putem discuta.

 

Stima,

CuCun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

Salut

 

Vanez si eu un flip-up acum - despre Nolan N90 stie cineva ceva? Oscilez intre ea si BMW system 6, si e o diferenta semnificativa de pret intre ele. Si fiind si prima mea casca, nu prea stiu la ce sa ma uit..sau ce diferente pot aparea in mers. Sfaturi, idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa adaug la "reviewul" la Caberg Justissimo GT ca am avut 2 accidente mai mari cu el (trinte, dat cu capu in bara de batut covoarele, cazut pe jos, etc nu se pun) si a rezistat de minune iar capatina mea a ramas la fel de in colturi :D .

 

Ultimul accident a presupus multiple impacturi laterale in incheietura, impact in bot si impact cu alunecare pe spate (ceafa).

 

Casca o mai port si acum din cind in cind... polistirenu in ea e OK.

 

Am luat un Probiker acum un an si mi se pare gunoi pe linga Caberg Justissimo.

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare!

Demult vroiam sa scriu si eu un review despre schuberth c3, cu anumite aspecte care ma dereanjeaza pe mine, restul nu le mai mentionez (nu vreau sa scot doar partile negative, dar s-au scris deja ff multe despre casca asta)

Aseara am avut un mic incident, un impact minor, care m-a surprins cu viziera ridicata (nu si cu mandibula), aceasta sarind imediat de pe casca, inainte sa ajung eu la pamant. In urma acestui eveniment sunt nevoit sa scriu acest review :D !!! Viziera nu stiu de ce a sarit... poate doar din cauza ca era ridicata in acel moment, sau posibil sa fi atins usor gardul in care m-am proptit cu motorul. Cu casca nu am dat in gard, si nici mai apoi de pamant, fiindca am fost constient in tot acest moment. Deci casca nu are nici o zgarietura, si nici viziera. Problema e sistemul de prindere! Acele doua aripioare care se rotesc pentru a scoate viziera au sarit de la loc, le-am recuperat de pe jos, una a intrat la loc, fixand cum trebuie viziera, dar cealata nu mai sta acolo, avand rupte piciorusele, in jurul careia se rotesc. A mai patit cineva asa ceva? Am gasit la un momendat de cumparat pe net, separat sistemul de prindere al vizierei pentru C3. L-a folosit cineva? are incluse si acele aripioare? Acum nu mai gasesc nicaieri acest sistem de prindere pe internet.

 

Acum aspectele care ma deranjau pe mine inainte sa stric casca:

 

E prima mea casca, inainte de asta nu am mai pus alta casca pe cap, si la cat de laudat e C3-ul, ma asteptam putin la mai mult.

 

1 sa fie mai silentioasa. Poate imi bate mie mie aerul de la dakar direct in viziera, dar totusi.. Am mai mers cu un probiker flip up.. nu comentez diferentele imense de materiale si calitate, dar ca si zgomot.. diferente foarte mari nu am sesizat.

2 chiar cu viziera inchisa total, cu acel click... , si aerisirile inchise, uneori am senzatia ca pe undeva intra un curent de aer, care se simte, mai ales acum pe frig. am incercat sa deschid si sa inchid viziera, flipup-ul, cateodata e ok, dar uneori simt aerul.

3 ieri inainte sa o stric, facusem o tura pe 0 - 5grade si pe centrul pinlock-ului a aparut o zona aburita verticala pe toata inaltimea lui. Nu deranjeaza enorm, fiindca este in dreptul nasului, dar totusi.. a mai aparut la cineva? la mine nu e prima data de cand a venit sezonul rece, dar ieri a persistat aproape pe toata tura, de 2-3ore, si ieri am avut si termometru sa vad temperatura la care apare.

4. nu stiu cum e la alte casti, dar cand treci prin praf sau prin zone unde in aer sunt diferite particule, chiar si musculite mici, acestea intra prin aerisiri in casca... ceea ce mi se pare mai mult decat penibil. Cred ca s-ar fi rezolvat cu o sita mica aplicata, cel putin la aerisirea de sus, care ar fi putut fi chiar curatata detasand acel ornament. Oare schubeth nu s-a putut gandi la asta?

 

Daca cineva ma poate ajuta cu informatii despre cum sa repar casca, multumesc. Astept si parerile voastre in legatura cu aspectele observate de mine la C3

Editat de ssminkly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai patit cineva asa ceva? Am gasit la un momendat de cumparat pe net, separat sistemul de prindere al vizierei pentru C3. L-a folosit cineva? are incluse si acele aripioare? Acum nu mai gasesc nicaieri acest sistem de prindere pe internet.

 

1 sa fie mai silentioasa. Poate imi bate mie mie aerul de la dakar direct in viziera, dar totusi.. Am mai mers cu un probiker flip up.. nu comentez diferentele imense de materiale si calitate, dar ca si zgomot.. diferente foarte mari nu am sesizat.

 

Mi s-ar parea firesc sa poti gasi piesele de care ai nevoie tot la magazinul de unde ai luat casca. Sau e luata de pe net?

 

Cred ca orice casca, oricat de silentioasa e in mode normal, devine zomotoasa la curentul puternic de aer generat de parbriz. Cred ca cel mai bine apreciezi zgomotul stand/mergand in picioare, fara influenta parbrizului si apoi te gandesti ce decizie iei. Eu unul mi-am luat parbriz mai jos si problema s-a rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat-o de la Louis. Acolo am vazut urmatoarul sistem. http://www.louis.de/...tnr_gr=20013994 Nu stiu daca include si ceea ce mi s-a stricat mie, daca a cumparat cineva il rog sa imi spuna.

 

Aripioarele care mi-au sarit mie nu stiu daca se gasesc de cumparat separat (cu sau fara intreg mecanismul vizieriei). Daca nu se gasesc ca si piese de schimb, atunci nu mai pot folosi casca.

 

EDIT ---->>>>> Am gasit, pana la urma ceea ce cautam : http://www.louis.de/...OT=detail_xsord O sa dau comanda de cateva, ca sa am de rezerva :D

Editat de ssminkly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Ajutati-va si pe mine, va rog, cu niste pareri despre Suomy D20.

Inca nu am probat nici una, iar din poze, singura problema ar fi greutatea - 1.9 kg.

 

http://sharp.direct....tings/suomy-d20 si http://www.suomy.com...oducts/d2o.html

 

Acum am un Nolan integral, N84, care vajaie ca dracu', si daca ies chiar si 10km din oras, ma termina.

Prin urmare, eu caut un flip-up cu ochelari de soare, de dimensiuni normale (Nolan are forma de cap de gâzã, pe langa faptul ca e o casca imensa) si care sa aibe o viziera bunicica, sa nu se abureasca asa repede.

 

Buget maxim: 1200-1300 ron.

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Demult vroiam sa scriu si eu un review despre schuberth c3, cu anumite aspecte care ma dereanjeaza pe mine, restul nu le mai mentionez (nu vreau sa scot doar partile negative, dar s-au scris deja ff multe despre casca asta)

Aseara am avut un mic incident, un impact minor, care m-a surprins cu viziera ridicata (nu si cu mandibula), aceasta sarind imediat de pe casca, inainte sa ajung eu la pamant. In urma acestui eveniment sunt nevoit sa scriu acest review :D !!! Viziera nu stiu de ce a sarit... poate doar din cauza ca era ridicata in acel moment, sau posibil sa fi atins usor gardul in care m-am proptit cu motorul. Cu casca nu am dat in gard, si nici mai apoi de pamant, fiindca am fost constient in tot acest moment. Deci casca nu are nici o zgarietura, si nici viziera. Problema e sistemul de prindere! Acele doua aripioare care se rotesc pentru a scoate viziera au sarit de la loc, le-am recuperat de pe jos, una a intrat la loc, fixand cum trebuie viziera, dar cealata nu mai sta acolo, avand rupte piciorusele, in jurul careia se rotesc. A mai patit cineva asa ceva? Am gasit la un momendat de cumparat pe net, separat sistemul de prindere al vizierei pentru C3. L-a folosit cineva? are incluse si acele aripioare? Acum nu mai gasesc nicaieri acest sistem de prindere pe internet.

 

Acum aspectele care ma deranjau pe mine inainte sa stric casca:

 

E prima mea casca, inainte de asta nu am mai pus alta casca pe cap, si la cat de laudat e C3-ul, ma asteptam putin la mai mult.

 

1 sa fie mai silentioasa. Poate imi bate mie mie aerul de la dakar direct in viziera, dar totusi.. Am mai mers cu un probiker flip up.. nu comentez diferentele imense de materiale si calitate, dar ca si zgomot.. diferente foarte mari nu am sesizat.

2 chiar cu viziera inchisa total, cu acel click... , si aerisirile inchise, uneori am senzatia ca pe undeva intra un curent de aer, care se simte, mai ales acum pe frig. am incercat sa deschid si sa inchid viziera, flipup-ul, cateodata e ok, dar uneori simt aerul.

3 ieri inainte sa o stric, facusem o tura pe 0 - 5grade si pe centrul pinlock-ului a aparut o zona aburita verticala pe toata inaltimea lui. Nu deranjeaza enorm, fiindca este in dreptul nasului, dar totusi.. a mai aparut la cineva? la mine nu e prima data de cand a venit sezonul rece, dar ieri a persistat aproape pe toata tura, de 2-3ore, si ieri am avut si termometru sa vad temperatura la care apare.

4. nu stiu cum e la alte casti, dar cand treci prin praf sau prin zone unde in aer sunt diferite particule, chiar si musculite mici, acestea intra prin aerisiri in casca... ceea ce mi se pare mai mult decat penibil. Cred ca s-ar fi rezolvat cu o sita mica aplicata, cel putin la aerisirea de sus, care ar fi putut fi chiar curatata detasand acel ornament. Oare schubeth nu s-a putut gandi la asta?

 

Daca cineva ma poate ajuta cu informatii despre cum sa repar casca, multumesc. Astept si parerile voastre in legatura cu aspectele observate de mine la C3

 

 

 

Sal!

Am Schuberth-ul C3 de aproape un an. Nu mi s-a intamplat sa-mi sara viziera niciodata. Mi-a cazut casca de pe mobra de doua ori si viziera a ramas la locul ei. Poate, la tine, s-a intamplat asta fiindca n-ai montat-o corect. Poate n-ai prins-o bine in sistemele laterale pe care pivoteaza. Tot de aici poate sa-ti apara si curentul pe care-l simti in casca. Altceva ce mai fac io, pentru a ma asigura de o etanseitate cat mai bune este sa curat lunar chederul de cauciuc de pe marginea castii cu o crema de piele. Ii asigura elasticitatea necesara pentru a ramane tot timpul in contact cu viziera.

Legat de pinlock, pot spune ca nici io nu-s multumit. Si a mea se abureste un pic, acum cand e rece afara, dar nu deranjant pentru condus. Totusi am remarcat urme de abur, ceea ce nu mi s-a intamplat la o casca cu mai putine pretentii - AGV K3.

Legat de curatarea aerisirii superioare : nu inteleg de ce n-o cureti. Se demonteaza si se curata. E drept ca ceea ce au ales cei de la Schuberth nu mi se pare cea mai desteapta solutie pentru acea aerisire (am gasit si io o musca uscata acolo), dar am facut niste mici adaugiri si acum e mult mai bine. Am pus si la aerisirea de jos si la cea de sus cate o bucatica de burete. Asa nu mai am acel vajait deranjant atunci cand mergi cu aerisirea de jos deschisa, iar cea de sus e mai lesne de curatat.

 

Legat de reparatia castii, nu stiu daca am inteles bine. Poate asa ceva iti trebuie :

http://www.mot-store.de/products/en/helmets-and-parts/visors-and-parts/schuberth-parts/Schuberth-C3-Visormechanic-KIT.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Legat de pinlock, pot spune ca nici io nu-s multumit. Si a mea se abureste un pic, acum cand e rece afara, dar nu deranjant pentru condus. Totusi am remarcat urme de abur, ceea ce nu mi s-a intamplat la o casca cu mai putine pretentii - AGV K3.

Cred ca este tipic la Schuberth.

Problema vine de la chedereul de silicon al pinlock-ului, care cu timpul imbatraneste, se turteste si nu mai etanseaza ca lumea.

Se poate regenera, se scoate pinlock-ul si se pune intr-un vas cu apa calda 15-20 minute, se scoate si dupa uscare se unge cu un spray siliconic de garnituri(se gaseste pe la benzinarii, spray de chedere auto).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Unitedmotor am fost si am probat, C3 imi joaca pe cap sau ma strange f tare, C2 mai au doar 58-59 si imi e mic, Multitec, sta bine dar lovesc cu barbia in mandibula castii...

 

La Bavaria gasesc BMW Systemhelm 5 sau 6(dar daca e ca Schubert C3 degeaba) ?

 

La Nolan ma intereseaza zgomotul, preferabil din partea unui posesor

Am un Nolan N104, cred, eu sunt plecat din tara ,dar casca o gasesti la tel.0745343206,Traian, cel mai bine da tu o tura cu ea si vezi cum iti e, eu ma simt foarte in siguranta cu ea, dar mi se pare un pic cam grea poe frunte cu flip-upul deschis, daca iti place o si vand cu 50 eur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Acum am un Nolan integral, N84, care vajaie ca dracu', si daca ies chiar si 10km din oras, ma termina.

Prin urmare, eu caut un flip-up cu ochelari de soare, de dimensiuni normale (Nolan are forma de cap de gâzã, pe langa faptul ca e o casca imensa) si care sa aibe o viziera bunicica, sa nu se abureasca asa repede.

 

Buget maxim: 1200-1300 ron.

 

 

 

Uite astea care se gasesc si pe la noi iar acum a aparut si varianta mai usoara: http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/lazer-paname , iar varianta monaco cica este f. usoara: http://www.lazerhelmets.com/products/touring/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Eu am un Shark Evoline 2 cumparat de vreo 2 saptamani si pana acum nu am avut cum sa il scot la o tura, cat de mica. Am mers azi cu ea pentru vreo 10 minute si ma declar multumit de cum se prezinta, atat cu botul lasat cat si ridicat (mi-a inghetat nasul asa dar sunt 5 grade afara). Zgomot de vant nu prea era fiindca auzeam mai mult motorul, din cauza abilitatii de a se da peste cap botul, nu are chin guard. Ridicata, e la fel ca o casca open de scuter, multa aerisire, perfecta pentru la vara. Ce nu imi place la ea e cum se inchide, as vrea sa simt/ aud un click ceva mai hotarat, asa pare ca nu sta inchisa desi ea e.Are ochelari de soare incorporati care sunt buni, eu port si ochelari de vedere si nu ma deranjeaza deloc. In plus pentru ochelaristi, are pe margi doi bureti detasabili care nu modifica deloc aspectul interior si care iti permit sa iti tii ochelari cum trebuie pe nas. Viziera e tratata anti-aburire, am mers acum cu ea si nu s-a aburit decat un pic langa cheder, dar se poate ridica un milimetru, fix cat sa intre aerul si sa nu fie curent, iar condensul sa dispara. Impresii mai bune voi avea cu ocazia primei ture mai lungi, asa o sa ii fac un review mai de calitate si mai cuprinzator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...