Sari la conținut

Postări Recomandate

asta fiind motivul principal pentru care nu merg pe D212.

 

Se produce D212 GP Racer, nu GP PRO.

» Post actualizat in 16 Aug 2017 11:44

Cum am mai spus probabil pe aici, Sportsmart 2 au fost extraordinare pentru mine pe două motoare diferite!

Deși k-ul meu le mănâncă destul de rapid, m-am decis să rămân pe anvelopa asta de la Dunlop.

Sper ca max-ul să fie măcar la fel de bun ca predecesorul.

 

Mersi!

 

Edit: parcă spunea cineva că anvelopa față nu ar fi extraordinara, dar nu mai găsesc în ce context am găsit informația asta.

 

Roadsmart 3 pt tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropo de Roadsmart 3, are cineva de pe aici ceva experienta cu ele?

 

De ce intreb ... le am cam de vreo luna jumatate si 4500km. Aderenta ok, problema e ca de cand le-am pus am observat o vibratie ciudata in ghidon pe la 80km/h. Sub 75, nimic, peste 90 iarasi foarte putin. Nu voblaj ci vibratie/bataie.

Rotile sunt ok, echilibrate, rulmentii ok, totul aliniat, mobra merge drept, etc. Problema aparuta fix de cand le-am pus numai ca n-am mai ajuns pe la service datorita concediului.

O sa mai merg la o re-echilibrare, dar suspectam profilul ciudat al gumelor astea, mai ales fata. Mi se par foarte adanci si late santurile profilului - poate asta cauza asa simptome? Ma face cu nervii ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, a incercat careva noile D212 GP Racer ? Care este comportamentul/durabilitatea in comparatie cu D211 ? Toate promourile ar spune ca sunt superioare dar vorba aia.. una e promoul si alta e feedback-ul utilizatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am 3 prieteni care au.. toti au zis ca sunt cu 30% mai bune (au avut inainte d211). Unul dintre ei si-a batut propriul lui timp ever pe AMC cu vreo 3 secunde cu ele :)

Tot ca feedback am auzit ca s-ar simti mai "gumate" ca si cand nu ar fi umflate destul in comparatie cu ce simteau cu D211.

Editat de LimpTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut stimati forumisti...As dori sa va inreb urmatorul lucru...detin moto Kawasaki zx12-r (2001) de circa 1 luna de zile.as dori sa cumpar in set de anvelope..pe carte trecut,am doar dimensiunea spate 200/50/17 si fata 120/70/17.am mai intrebat pe ici pe colo si lumea a zis ca mai bine iau pe spate in 200/55/17.Voi ce imi recomandati? 50 inaltimea sau 55??? si eventual cateva recomandari de marca ,model anvelope pt.zx-12r...(ceva de genul mai ok pentru in novice ca mine ,inca).Multumesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am 3 prieteni care au.. toti au zis ca sunt cu 30% mai bune (au avut inainte d211). Unul dintre ei si-a batut propriul lui timp ever pe AMC cu vreo 3 secunde cu ele :)

 

Tot ca feedback am auzit ca s-ar simti mai "gumate" ca si cand nu ar fi umflate destul in comparatie cu ce simteau cu D211.

Wow, 3 secunde doar din gume? Excelent progres, fix ceea ce cautam, mersi mult :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt unul din cei 3 care si-au luat D212. Inainte, am avut D211 GP Racer timp de 2 ani.

Un scurt review (a se nota ca nu sunt cine stie ce zeu rapid)) ar fi ca sunt excelente. Parca nu s-au patratit asa de mult ca D211 desi deja am mers niste mii de km anul asta, si la grip nici nu am cum sa rup aderenta la nivelul meu.


Am fost cu ele pe Adancata, Secuiesc si Amckart si se comporta fantastic.

Singurul downside, e exact acel sentiment ca nu e presiunea cum trebuie. Dar dupa ce am experimentat mai mult, am impresia ca le simt asa doar pana se incalzesc. Nu stiu daca e chiar e asa sau nu (nu am un termometru digital sa masor exact si sa experimentez :)) da' le simt la mana. Non-stiintific, dar mai bine decat a da cu ghicita tot timpul ), da' cert e ca acum imi dau seama destul de bine cand sunt incalzite sau nu tocmai dupa acest comportament.


De asemenea, ele necesita si alte presiuni (recomandate de Dunlop) fata e D211 pentru uz pe circuit. Sunt convins ca asta se reflecta si in presiunile pe care cineva le-ar pune si pentru strada. Uite aici un link. https://www.drrs-moto.com/docs/Tire-inflation-pressure-recommendations-2017.pdf. Conform cu treaba asta, spatele de D212 GP Racer Rear necesita cam 0.15-0.2 bari in minus fata de D211 iar fata 0.1 mai putin. Oricum, faine gumele. 10/10 will buy again.


Ah, si am mers cu ele si pe ploaie nitel anul asta, si nu am avut niciun stres. Am fost fortat sa franez de cateva ori mai tare si s-au comportat ca pe uscat. Bineinteles, ele nu sunt anvelope de ploaie, da' la un mers civilizat vor fi foarte okay.

Editat de Kinkey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii ar recomanda alta mobra daca esti asa novice... Dar uite ca fix deasupra se discuta de niste gume foarte bune pe vitezane.

am mai avut ceva timp in urma altceva un cbr in fzr.....ma refeream la dimensiunea inaltimii 50 sau 55....ce sa pun???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am saturat de 2 lucruri la gumele astea, de pret si de cat de repede se duc :) Cand dai 900 de lei pe un spate te doare tot corpul.

 

Kinkey, stiu ca e frumos sa ai safety-margin si sa stii ca esti sub limita anvelopelor. Poate intre timp ai mai progresat pe circuit si poate ai nevoie de asa ceva, dar daca nu ai progresat mult niste Pilot Power te-ar duce in aceeasi siguranta la nivelul tau. Ca sa nu mai zic de strada.

Asa ca eu zic ca uneori cam rupem banii de pomana daca ne luam asa anvelope top de top si le patratim pe mijloc in speranta ca vom mai trece si pe la circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, Niko, de atunci merg ceva mai rapid :D
Ai dreptate in ce zici. In general putini oameni vor avea nevoie de nivelul de performanta oferit de un D212GP Racer. Pentru majoritatea un Pilot Power (sau ceva si mai "normal") are merge okay. Dar in mod constient aleg sa investesc banii astia in acel nivel extra de siguranta pentru acel (poate) 1 singur moment potential in care as avea nevoie de mai multa aderenta pe fata sau pe spate.
Daca anul trecut si acum 2 ani as fi recomandat D211 si la oamenii cu cruisere, acum sincer, nu mai fac lucrul asta asa mult. Am realizat ca prea putini oameni chiar vor investi banii astia in anvelope. Si, asa cum zici tu, putini poate vor ajunge la circuit. Pentru mine, anvelopele astea deocamdata merita din perspectiva faptului ca imi ofera un nivel excelent de incredere in motoreta. Tin decent de mult pentru cat merg eu anual (8-10k km pe an) Faptul ca am fost anul asta de 2 ori la Adancata, 4 ori la Secuiesc si vreo 7-8 ori la Amckart e bonus pentru mine. Cum am zis, nu sunt asa de rapid ca altii cat sa consum setul intr-un weekend, deci faptul ca anvelopele au rezistat si inca mai rezista e un bonus.

Overall, pentru ce fac eu intr-un an pretul e okay.
Editat de Kinkey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa va spun din exp neplacuta a 2 prieteni foarte buni cu 2 cauciucuri d212gp racer medium NOI!! ca nu au tinut mai mult de 2-3 sesiuni folosite pe circuit la nivel de 1:55 pe Adancata ,imi pare rau ,nu vreau sa intru intr-o polemica cu voi ,nu o sa comentez si nu o sa raspund viitoarelor intrebari legate de presiune,conditii,pe ce motociclete au fost folosite ,setari etc.
Daca esti peste nivel mediu pe circuit evita pe cat posibil sa pui d212 gp racer pe Adancata .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

....... Tin decent de mult pentru cat merg eu anual (8-10k km pe an) Faptul ca am fost anul asta de 2 ori la Adancata, 4 ori la Secuiesc si vreo 7-8 ori la Amckart e bonus pentru mine. Cum am zis, nu sunt asa de rapid ca altii cat sa consum setul intr-un weekend, deci faptul ca anvelopele au rezistat si inca mai rezista e un bonus.

Overall, pentru ce fac eu intr-un an pretul e okay.

Eh,atunci se justifica. Eu care am fost o data la Amckart si in rest pe strada simt ca am patratit un cauciuc prea aderent si prea scump degeaba. De aia ziceam. Daca continui sa mergi la circuit e bine, ia tot d-astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niko, Geo nu le mai patrateste :)
Iar in legatura cu strada.. am fost mai prin primavara la Ikea Academy Training Center Experience 30days Money back guaranteed :)) sa franez cu niste motorete.
M-am urcat pe k6-le lui cu D212, ca prea le lauda. Bam franare 100-0 s-a ridicat cu codita-n cer, stoppie frumos, toate bune, distanta foarte buna de oprire. S-au simtit ok dar la fel faceau si D211 deci hai sa zic ca n-am simtit atat de mare dif.
Apoi M-am urcat pe CBR-ul unui alt prieten incaltat cu Qualifier, carne buna, guma de 1 an, totul ok "nu merg pe circuit deci nu-mi trebuie mai mult". Bam franare 100-0, s-a blocat a iesit fum din roata, voblaj stanga-dreapta si am dat drumul la frane ca sa le apuc din nou si m-am oprit. Din cauza asta distanta de franare a fost cu vreo 5 motorete mai mult pt Qualifier. Proprietarul a inghetat nitel cand a vazut ca iese fum si pentru un moment a calculat si posibilitatea ca ii vars mobra. Am pus-o pe cric si i-am zis sa aiba grija cum franeaza cu ea :D

Desigur asta valabil pt motoretele 2007-ish fara ABS. daca ai abs pe motoretele noi... Maxim SportSmart sau neam cu ele de la restul de producatori as pune pe vitezane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niko, Geo nu le mai patrateste :)

Iar in legatura cu strada.. am fost mai prin primavara la Ikea Academy Training Center Experience 30days Money back guaranteed :)) sa franez cu niste motorete.

M-am urcat pe k6-le lui cu D212, ca prea le lauda. Bam franare 100-0 s-a ridicat cu codita-n cer, stoppie frumos, toate bune, distanta foarte buna de oprire. S-au simtit ok dar la fel faceau si D211 deci hai sa zic ca n-am simtit atat de mare dif.

Apoi M-am urcat pe CBR-ul unui alt prieten incaltat cu Qualifier, carne buna, guma de 1 an, totul ok "nu merg pe circuit deci nu-mi trebuie mai mult". Bam franare 100-0, s-a blocat a iesit fum din roata, voblaj stanga-dreapta si am dat drumul la frane ca sa le apuc din nou si m-am oprit. Din cauza asta distanta de franare a fost cu vreo 5 motorete mai mult pt Qualifier. Proprietarul a inghetat nitel cand a vazut ca iese fum si pentru un moment a calculat si posibilitatea ca ii vars mobra. Am pus-o pe cric si i-am zis sa aiba grija cum franeaza cu ea :D

 

Desigur asta valabil pt motoretele 2007-ish fara ABS. daca ai abs pe motoretele noi... Maxim SportSmart sau neam cu ele de la restul de producatori as pune pe vitezane.

 

Foarte bun exemplu. Cei care care inca cred ca pe strada, toti participantii la trafic, inclusiv necuvintatoarele respecta regulamentele de circulatie, pot sa-si puna orice cauciucuri. Vor avea o surpriza la un moment dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

ceva pareri despre pneurile Michelin Pilot Road 4? Vreau sa le montez pe o Honda Hornet PC41. Nu utilizez, cel putin nu pentru moment, mobra pe circuit si nici in oras. Ma axez pe touring, ideal drumuri cu multe curbe, dar din nefericire si mult drum drept pana ajung in zonele respective.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru asta sunt facute. O sa fii multumit, daca nu te crezi Rossi cu pasager si bagaje pe mobra (eu asta inteleg prin touring).

» Post actualizat in 08 Sep 2017 06:44

Salutare,

 

ceva pareri despre pneurile Michelin Pilot Road 4? Vreau sa le montez pe o Honda Hornet PC41. Nu utilizez, cel putin nu pentru moment, mobra pe circuit si nici in oras. Ma axez pe touring, ideal drumuri cu multe curbe, dar din nefericire si mult drum drept pana ajung in zonele respective.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ZAPPY

 

pasager - ioc

 

bagaje - ioc

 

touring - calatorii cu scopul vizitarii unor obiective turistice, de regula situate la ceva km distanta, o medie de 600-700 km/zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

ceva pareri despre pneurile Michelin Pilot Road 4? Vreau sa le montez pe o Honda Hornet PC41. Nu utilizez, cel putin nu pentru moment, mobra pe circuit si nici in oras. Ma axez pe touring, ideal drumuri cu multe curbe, dar din nefericire si mult drum drept pana ajung in zonele respective.

 

Multumesc.

PR4 este cel mai dur cauciuc din gama Michelin, pentru touring indelungat, cu mii de km parcursi, astfel incat sa ajungi la 20-30,000km in 2 ani de zile, sa zicem. Oameni care fac 6000km intr-o excursie. Si care merg normal si admira peisajul.

Daca nu faci acesti km, atunci te poti orienta catre ceva mai moale. O sa zica lumea ca ce daca nu faci 30,000km in 2 ani? Cauciucurile se invechesc si isi pierd propietatile destul de mult in timp, conteaza si cum depozitezi motocicleta peste iarna,etc. Ideea e ca eu am mers cu PR2 vechi care aluneca la franari sanie si la accelerari la fel,desi daca te luai dupa 'carne' era ca nou. Asa ca eu dupa 2-3 ani le-as schimba de 'vechi'.

 

Evident ca nu e placut nici sa-ti cumperi cel mai aderent cauciuc si sa faci 5-7000km cu el si sa fie gata, te costa bani. Dar macar cel de pe fata ar putea sa fie unul din clasa asta, pentru ca sigur tine 15,000k, adica cei 2 ani. Si atunci poti merge desperecheat, cu ceva mai moale pe fata (ca nu ai nici ABS pe Hornet banuiesc, nu?) si cu ceva mai rezistenta la uzura pe spate.

 

Asa ca PR4 doar pentru marii toureri ai planetei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PR4 este cel mai dur cauciuc din gama Michelin, pentru touring indelungat, cu mii de km parcursi, astfel incat sa ajungi la 20-30,000km in 2 ani de zile, sa zicem. Oameni care fac 6000km intr-o excursie. Si care merg normal si admira peisajul.

Daca nu faci acesti km, atunci te poti orienta catre ceva mai moale. O sa zica lumea ca ce daca nu faci 30,000km in 2 ani? Cauciucurile se invechesc si isi pierd propietatile destul de mult in timp, conteaza si cum depozitezi motocicleta peste iarna,etc. Ideea e ca eu am mers cu PR2 vechi care aluneca la franari sanie si la accelerari la fel,desi daca te luai dupa 'carne' era ca nou. Asa ca eu dupa 2-3 ani le-as schimba de 'vechi'.

 

Evident ca nu e placut nici sa-ti cumperi cel mai aderent cauciuc si sa faci 5-7000km cu el si sa fie gata, te costa bani. Dar macar cel de pe fata ar putea sa fie unul din clasa asta, pentru ca sigur tine 15,000k, adica cei 2 ani. Si atunci poti merge desperecheat, cu ceva mai moale pe fata (ca nu ai nici ABS pe Hornet banuiesc, nu?) si cu ceva mai rezistenta la uzura pe spate.

 

Asa ca PR4 doar pentru marii toureri ai planetei :)

Subscriu la ce spune Niko mai sus despre Pilot Road in general(sau cel putin 3 si 4). Eu am pr3 pe spate pe bandit,si dupa 4 ani inca mai are carne pe el, dar supriza, de anu trecut a inceput sa fuga daca ma dau mai tare la motoreta. Ce e drept in ultimi 3 ani, iarna a stat afara in frig, si asta e un factor destul de important in autonomia cauciucului.

Daca nu faci km multi in 2-3 ani merita sa iti iei ceva mai moale cu care sa te poti da mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@the_mentalist

 

defineste: "care merg normal"

 

Nu am ABS

 

Iarna o sa stea la caldura

 

Sezonul asta vreau sa trec de 9k parcursi, dar am inceput foarte tarziu (sfarsit de Iulie). Anul viitor tintesc spre 20k.

 

Am citit ceva review-uri despre Pirelli Diablo Rosso 3, n-am gasit unul sa se planga de lipsa aderentei, inclusiv pe ploaie, dar durata de viata nu e foarte mare, pana in 8k.

 

Asta e si ideea in cazul meu, ca am de gand sa parcurg ceva km, nu-s insurat, n-am copii, asa ca, apa, paie si bataie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...