Kinkey Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 (editat) Eu sunt unul din cei 3 care si-au luat D212. Inainte, am avut D211 GP Racer timp de 2 ani. Un scurt review (a se nota ca nu sunt cine stie ce zeu rapid)) ar fi ca sunt excelente. Parca nu s-au patratit asa de mult ca D211 desi deja am mers niste mii de km anul asta, si la grip nici nu am cum sa rup aderenta la nivelul meu. Am fost cu ele pe Adancata, Secuiesc si Amckart si se comporta fantastic. Singurul downside, e exact acel sentiment ca nu e presiunea cum trebuie. Dar dupa ce am experimentat mai mult, am impresia ca le simt asa doar pana se incalzesc. Nu stiu daca e chiar e asa sau nu (nu am un termometru digital sa masor exact si sa experimentez ) da' le simt la mana. Non-stiintific, dar mai bine decat a da cu ghicita tot timpul ), da' cert e ca acum imi dau seama destul de bine cand sunt incalzite sau nu tocmai dupa acest comportament. De asemenea, ele necesita si alte presiuni (recomandate de Dunlop) fata e D211 pentru uz pe circuit. Sunt convins ca asta se reflecta si in presiunile pe care cineva le-ar pune si pentru strada. Uite aici un link. https://www.drrs-moto.com/docs/Tire-inflation-pressure-recommendations-2017.pdf. Conform cu treaba asta, spatele de D212 GP Racer Rear necesita cam 0.15-0.2 bari in minus fata de D211 iar fata 0.1 mai putin. Oricum, faine gumele. 10/10 will buy again. Ah, si am mers cu ele si pe ploaie nitel anul asta, si nu am avut niciun stres. Am fost fortat sa franez de cateva ori mai tare si s-au comportat ca pe uscat. Bineinteles, ele nu sunt anvelope de ploaie, da' la un mers civilizat vor fi foarte okay. Editat August 31, 2017 de Kinkey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriannn Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 Unii ar recomanda alta mobra daca esti asa novice... Dar uite ca fix deasupra se discuta de niste gume foarte bune pe vitezane. am mai avut ceva timp in urma altceva un cbr in fzr.....ma refeream la dimensiunea inaltimii 50 sau 55....ce sa pun??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 Eu m-am saturat de 2 lucruri la gumele astea, de pret si de cat de repede se duc Cand dai 900 de lei pe un spate te doare tot corpul. Kinkey, stiu ca e frumos sa ai safety-margin si sa stii ca esti sub limita anvelopelor. Poate intre timp ai mai progresat pe circuit si poate ai nevoie de asa ceva, dar daca nu ai progresat mult niste Pilot Power te-ar duce in aceeasi siguranta la nivelul tau. Ca sa nu mai zic de strada. Asa ca eu zic ca uneori cam rupem banii de pomana daca ne luam asa anvelope top de top si le patratim pe mijloc in speranta ca vom mai trece si pe la circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 (editat) Da, Niko, de atunci merg ceva mai rapid Ai dreptate in ce zici. In general putini oameni vor avea nevoie de nivelul de performanta oferit de un D212GP Racer. Pentru majoritatea un Pilot Power (sau ceva si mai "normal") are merge okay. Dar in mod constient aleg sa investesc banii astia in acel nivel extra de siguranta pentru acel (poate) 1 singur moment potential in care as avea nevoie de mai multa aderenta pe fata sau pe spate. Daca anul trecut si acum 2 ani as fi recomandat D211 si la oamenii cu cruisere, acum sincer, nu mai fac lucrul asta asa mult. Am realizat ca prea putini oameni chiar vor investi banii astia in anvelope. Si, asa cum zici tu, putini poate vor ajunge la circuit. Pentru mine, anvelopele astea deocamdata merita din perspectiva faptului ca imi ofera un nivel excelent de incredere in motoreta. Tin decent de mult pentru cat merg eu anual (8-10k km pe an) Faptul ca am fost anul asta de 2 ori la Adancata, 4 ori la Secuiesc si vreo 7-8 ori la Amckart e bonus pentru mine. Cum am zis, nu sunt asa de rapid ca altii cat sa consum setul intr-un weekend, deci faptul ca anvelopele au rezistat si inca mai rezista e un bonus.Overall, pentru ce fac eu intr-un an pretul e okay. Editat August 31, 2017 de Kinkey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 Pot sa va spun din exp neplacuta a 2 prieteni foarte buni cu 2 cauciucuri d212gp racer medium NOI!! ca nu au tinut mai mult de 2-3 sesiuni folosite pe circuit la nivel de 1:55 pe Adancata ,imi pare rau ,nu vreau sa intru intr-o polemica cu voi ,nu o sa comentez si nu o sa raspund viitoarelor intrebari legate de presiune,conditii,pe ce motociclete au fost folosite ,setari etc.Daca esti peste nivel mediu pe circuit evita pe cat posibil sa pui d212 gp racer pe Adancata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 ....... Tin decent de mult pentru cat merg eu anual (8-10k km pe an) Faptul ca am fost anul asta de 2 ori la Adancata, 4 ori la Secuiesc si vreo 7-8 ori la Amckart e bonus pentru mine. Cum am zis, nu sunt asa de rapid ca altii cat sa consum setul intr-un weekend, deci faptul ca anvelopele au rezistat si inca mai rezista e un bonus. Overall, pentru ce fac eu intr-un an pretul e okay. Eh,atunci se justifica. Eu care am fost o data la Amckart si in rest pe strada simt ca am patratit un cauciuc prea aderent si prea scump degeaba. De aia ziceam. Daca continui sa mergi la circuit e bine, ia tot d-astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 Niko, Geo nu le mai patrateste Iar in legatura cu strada.. am fost mai prin primavara la Ikea Academy Training Center Experience 30days Money back guaranteed ) sa franez cu niste motorete.M-am urcat pe k6-le lui cu D212, ca prea le lauda. Bam franare 100-0 s-a ridicat cu codita-n cer, stoppie frumos, toate bune, distanta foarte buna de oprire. S-au simtit ok dar la fel faceau si D211 deci hai sa zic ca n-am simtit atat de mare dif.Apoi M-am urcat pe CBR-ul unui alt prieten incaltat cu Qualifier, carne buna, guma de 1 an, totul ok "nu merg pe circuit deci nu-mi trebuie mai mult". Bam franare 100-0, s-a blocat a iesit fum din roata, voblaj stanga-dreapta si am dat drumul la frane ca sa le apuc din nou si m-am oprit. Din cauza asta distanta de franare a fost cu vreo 5 motorete mai mult pt Qualifier. Proprietarul a inghetat nitel cand a vazut ca iese fum si pentru un moment a calculat si posibilitatea ca ii vars mobra. Am pus-o pe cric si i-am zis sa aiba grija cum franeaza cu ea Desigur asta valabil pt motoretele 2007-ish fara ABS. daca ai abs pe motoretele noi... Maxim SportSmart sau neam cu ele de la restul de producatori as pune pe vitezane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 Am avut qualifier, foarte prost cauciuc. Pilot Power/2ct este mult peste qualifier si e cam la acelasi pret/set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 Pilot Power RS a incercat cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Niko, Geo nu le mai patrateste Iar in legatura cu strada.. am fost mai prin primavara la Ikea Academy Training Center Experience 30days Money back guaranteed ) sa franez cu niste motorete. M-am urcat pe k6-le lui cu D212, ca prea le lauda. Bam franare 100-0 s-a ridicat cu codita-n cer, stoppie frumos, toate bune, distanta foarte buna de oprire. S-au simtit ok dar la fel faceau si D211 deci hai sa zic ca n-am simtit atat de mare dif. Apoi M-am urcat pe CBR-ul unui alt prieten incaltat cu Qualifier, carne buna, guma de 1 an, totul ok "nu merg pe circuit deci nu-mi trebuie mai mult". Bam franare 100-0, s-a blocat a iesit fum din roata, voblaj stanga-dreapta si am dat drumul la frane ca sa le apuc din nou si m-am oprit. Din cauza asta distanta de franare a fost cu vreo 5 motorete mai mult pt Qualifier. Proprietarul a inghetat nitel cand a vazut ca iese fum si pentru un moment a calculat si posibilitatea ca ii vars mobra. Am pus-o pe cric si i-am zis sa aiba grija cum franeaza cu ea Desigur asta valabil pt motoretele 2007-ish fara ABS. daca ai abs pe motoretele noi... Maxim SportSmart sau neam cu ele de la restul de producatori as pune pe vitezane. Foarte bun exemplu. Cei care care inca cred ca pe strada, toti participantii la trafic, inclusiv necuvintatoarele respecta regulamentele de circulatie, pot sa-si puna orice cauciucuri. Vor avea o surpriza la un moment dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Salutare, ceva pareri despre pneurile Michelin Pilot Road 4? Vreau sa le montez pe o Honda Hornet PC41. Nu utilizez, cel putin nu pentru moment, mobra pe circuit si nici in oras. Ma axez pe touring, ideal drumuri cu multe curbe, dar din nefericire si mult drum drept pana ajung in zonele respective. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Pentru asta sunt facute. O sa fii multumit, daca nu te crezi Rossi cu pasager si bagaje pe mobra (eu asta inteleg prin touring). » Post actualizat in 08 Sep 2017 06:44 Salutare, ceva pareri despre pneurile Michelin Pilot Road 4? Vreau sa le montez pe o Honda Hornet PC41. Nu utilizez, cel putin nu pentru moment, mobra pe circuit si nici in oras. Ma axez pe touring, ideal drumuri cu multe curbe, dar din nefericire si mult drum drept pana ajung in zonele respective. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 @ZAPPY pasager - ioc bagaje - ioc touring - calatorii cu scopul vizitarii unor obiective turistice, de regula situate la ceva km distanta, o medie de 600-700 km/zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Salutare, ceva pareri despre pneurile Michelin Pilot Road 4? Vreau sa le montez pe o Honda Hornet PC41. Nu utilizez, cel putin nu pentru moment, mobra pe circuit si nici in oras. Ma axez pe touring, ideal drumuri cu multe curbe, dar din nefericire si mult drum drept pana ajung in zonele respective. Multumesc. PR4 este cel mai dur cauciuc din gama Michelin, pentru touring indelungat, cu mii de km parcursi, astfel incat sa ajungi la 20-30,000km in 2 ani de zile, sa zicem. Oameni care fac 6000km intr-o excursie. Si care merg normal si admira peisajul. Daca nu faci acesti km, atunci te poti orienta catre ceva mai moale. O sa zica lumea ca ce daca nu faci 30,000km in 2 ani? Cauciucurile se invechesc si isi pierd propietatile destul de mult in timp, conteaza si cum depozitezi motocicleta peste iarna,etc. Ideea e ca eu am mers cu PR2 vechi care aluneca la franari sanie si la accelerari la fel,desi daca te luai dupa 'carne' era ca nou. Asa ca eu dupa 2-3 ani le-as schimba de 'vechi'. Evident ca nu e placut nici sa-ti cumperi cel mai aderent cauciuc si sa faci 5-7000km cu el si sa fie gata, te costa bani. Dar macar cel de pe fata ar putea sa fie unul din clasa asta, pentru ca sigur tine 15,000k, adica cei 2 ani. Si atunci poti merge desperecheat, cu ceva mai moale pe fata (ca nu ai nici ABS pe Hornet banuiesc, nu?) si cu ceva mai rezistenta la uzura pe spate. Asa ca PR4 doar pentru marii toureri ai planetei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 PR4 este cel mai dur cauciuc din gama Michelin, pentru touring indelungat, cu mii de km parcursi, astfel incat sa ajungi la 20-30,000km in 2 ani de zile, sa zicem. Oameni care fac 6000km intr-o excursie. Si care merg normal si admira peisajul. Daca nu faci acesti km, atunci te poti orienta catre ceva mai moale. O sa zica lumea ca ce daca nu faci 30,000km in 2 ani? Cauciucurile se invechesc si isi pierd propietatile destul de mult in timp, conteaza si cum depozitezi motocicleta peste iarna,etc. Ideea e ca eu am mers cu PR2 vechi care aluneca la franari sanie si la accelerari la fel,desi daca te luai dupa 'carne' era ca nou. Asa ca eu dupa 2-3 ani le-as schimba de 'vechi'. Evident ca nu e placut nici sa-ti cumperi cel mai aderent cauciuc si sa faci 5-7000km cu el si sa fie gata, te costa bani. Dar macar cel de pe fata ar putea sa fie unul din clasa asta, pentru ca sigur tine 15,000k, adica cei 2 ani. Si atunci poti merge desperecheat, cu ceva mai moale pe fata (ca nu ai nici ABS pe Hornet banuiesc, nu?) si cu ceva mai rezistenta la uzura pe spate. Asa ca PR4 doar pentru marii toureri ai planetei Subscriu la ce spune Niko mai sus despre Pilot Road in general(sau cel putin 3 si 4). Eu am pr3 pe spate pe bandit,si dupa 4 ani inca mai are carne pe el, dar supriza, de anu trecut a inceput sa fuga daca ma dau mai tare la motoreta. Ce e drept in ultimi 3 ani, iarna a stat afara in frig, si asta e un factor destul de important in autonomia cauciucului. Daca nu faci km multi in 2-3 ani merita sa iti iei ceva mai moale cu care sa te poti da mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 @the_mentalist defineste: "care merg normal" Nu am ABS Iarna o sa stea la caldura Sezonul asta vreau sa trec de 9k parcursi, dar am inceput foarte tarziu (sfarsit de Iulie). Anul viitor tintesc spre 20k. Am citit ceva review-uri despre Pirelli Diablo Rosso 3, n-am gasit unul sa se planga de lipsa aderentei, inclusiv pe ploaie, dar durata de viata nu e foarte mare, pana in 8k. Asta e si ideea in cazul meu, ca am de gand sa parcurg ceva km, nu-s insurat, n-am copii, asa ca, apa, paie si bataie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 (editat) Eu zic sa incerci Metzeler Roadtec 01 - au aderenta mai buna ca PR4 atat pe uscat cat si pe ud, dar au durata de viata ceva mai mica. In cazul meu 11k km fata de 16k la PR4, mers 90% cu pasager si bagaje la drum lung, pe CBF600. Nu-s rele nici PR4 dar Roadtec-urile mi s-au parut mai bune. In rest, subscriu la ce a spus Niko. La 2 ani schimba-le, chiar daca nu reusesti sa mergi atat cat sa le tocesti. Poti alege unul din cele doua modele in functie de cat crezi ca vei merge in perioada asta. ps: daca te incadrezi in 7-8k pe an si iti permiti sa pui un set nou in fiecare sezon atunci sunt o gramada de variante gen Rosso 3. Colegii mai experimentati pe gume de genul asta iti pot recomanda alternative. Editat Septembrie 8, 2017 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 RoadSmart 3 - cele mai bune gume de touring la ora actuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 am mers chiar acum cateva zile cu pr4 pe un z1000 ... se dau capat usor si fara teama dar n-am exagerat cu acceleratia la iesirea din viraje , nu mi-as pune pe motocicleta asa ceva decat daca as avea vise de turul europei sau ceva de genul . la 1000e benzina ce mai conteaza 150 pt gume ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobom Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Pilot Power RS a incercat cineva? Mi-am montat un set de Power RS acum vreo cateva luni si sunt foarte multumit de ele. Am facut aprx 800 km cu ele, 2 zile la Adancata si cateva intrari pe Amc. Se incalzesc relativ repede (mult mai repede decat PP3 sau decat o pereche de Sportmax ale unui prieten) si sunt mult mai aderente decat PP3-urile.. Ofera mai mult feedback decat Sportmax-ul si personal imi insipira mai multa incredere per total. M-a prins ploaia o singura data cu ele si nu m-au surprins neplacut in conditiile in care am mers o idee mai repede decat traficul de pe sosea, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 (editat) A mers cineva pana acum cu Heidenau K73? Din ce am citit ar fi cam cele mai bune pe ud si cica se apleaca destul de bine, deci presupun ca si pe uscat fac treaba buna. Cica ar fi un disconfort usor de pe la +120, dar e normal la cum arata cauciucul... Edit: Asta ar fi varianta de cauciucuri moto M+S Editat Septembrie 8, 2017 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 In ce hal arata..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Tocmai mi-am luat eu niște pirelli mt60. Revin cu impresii dupa tripul Turcia - Georgia - Azerbaijan si retur. Le-am luat special pentru tura asta care ma va duce și pe drumuri usor pietruite; vedem cum se descurca. Sunt si eu curios, pana acum am mers doar cu Street / sport-ish ( bt s20, bt016, sportsmart, qualifier, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Multam' fain pentru raspunsuri baieti, iarna asta cu siguranta cumpar ceva "moale" pentru sezonul 2019. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 De ce cumperi de acum pentru 2019? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.