Sari la conținut

Postări Recomandate

Niko, Geo nu le mai patrateste :)
Iar in legatura cu strada.. am fost mai prin primavara la Ikea Academy Training Center Experience 30days Money back guaranteed :)) sa franez cu niste motorete.
M-am urcat pe k6-le lui cu D212, ca prea le lauda. Bam franare 100-0 s-a ridicat cu codita-n cer, stoppie frumos, toate bune, distanta foarte buna de oprire. S-au simtit ok dar la fel faceau si D211 deci hai sa zic ca n-am simtit atat de mare dif.
Apoi M-am urcat pe CBR-ul unui alt prieten incaltat cu Qualifier, carne buna, guma de 1 an, totul ok "nu merg pe circuit deci nu-mi trebuie mai mult". Bam franare 100-0, s-a blocat a iesit fum din roata, voblaj stanga-dreapta si am dat drumul la frane ca sa le apuc din nou si m-am oprit. Din cauza asta distanta de franare a fost cu vreo 5 motorete mai mult pt Qualifier. Proprietarul a inghetat nitel cand a vazut ca iese fum si pentru un moment a calculat si posibilitatea ca ii vars mobra. Am pus-o pe cric si i-am zis sa aiba grija cum franeaza cu ea :D

Desigur asta valabil pt motoretele 2007-ish fara ABS. daca ai abs pe motoretele noi... Maxim SportSmart sau neam cu ele de la restul de producatori as pune pe vitezane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niko, Geo nu le mai patrateste :)

Iar in legatura cu strada.. am fost mai prin primavara la Ikea Academy Training Center Experience 30days Money back guaranteed :)) sa franez cu niste motorete.

M-am urcat pe k6-le lui cu D212, ca prea le lauda. Bam franare 100-0 s-a ridicat cu codita-n cer, stoppie frumos, toate bune, distanta foarte buna de oprire. S-au simtit ok dar la fel faceau si D211 deci hai sa zic ca n-am simtit atat de mare dif.

Apoi M-am urcat pe CBR-ul unui alt prieten incaltat cu Qualifier, carne buna, guma de 1 an, totul ok "nu merg pe circuit deci nu-mi trebuie mai mult". Bam franare 100-0, s-a blocat a iesit fum din roata, voblaj stanga-dreapta si am dat drumul la frane ca sa le apuc din nou si m-am oprit. Din cauza asta distanta de franare a fost cu vreo 5 motorete mai mult pt Qualifier. Proprietarul a inghetat nitel cand a vazut ca iese fum si pentru un moment a calculat si posibilitatea ca ii vars mobra. Am pus-o pe cric si i-am zis sa aiba grija cum franeaza cu ea :D

 

Desigur asta valabil pt motoretele 2007-ish fara ABS. daca ai abs pe motoretele noi... Maxim SportSmart sau neam cu ele de la restul de producatori as pune pe vitezane.

 

Foarte bun exemplu. Cei care care inca cred ca pe strada, toti participantii la trafic, inclusiv necuvintatoarele respecta regulamentele de circulatie, pot sa-si puna orice cauciucuri. Vor avea o surpriza la un moment dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

ceva pareri despre pneurile Michelin Pilot Road 4? Vreau sa le montez pe o Honda Hornet PC41. Nu utilizez, cel putin nu pentru moment, mobra pe circuit si nici in oras. Ma axez pe touring, ideal drumuri cu multe curbe, dar din nefericire si mult drum drept pana ajung in zonele respective.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru asta sunt facute. O sa fii multumit, daca nu te crezi Rossi cu pasager si bagaje pe mobra (eu asta inteleg prin touring).

» Post actualizat in 08 Sep 2017 06:44

Salutare,

 

ceva pareri despre pneurile Michelin Pilot Road 4? Vreau sa le montez pe o Honda Hornet PC41. Nu utilizez, cel putin nu pentru moment, mobra pe circuit si nici in oras. Ma axez pe touring, ideal drumuri cu multe curbe, dar din nefericire si mult drum drept pana ajung in zonele respective.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ZAPPY

 

pasager - ioc

 

bagaje - ioc

 

touring - calatorii cu scopul vizitarii unor obiective turistice, de regula situate la ceva km distanta, o medie de 600-700 km/zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

ceva pareri despre pneurile Michelin Pilot Road 4? Vreau sa le montez pe o Honda Hornet PC41. Nu utilizez, cel putin nu pentru moment, mobra pe circuit si nici in oras. Ma axez pe touring, ideal drumuri cu multe curbe, dar din nefericire si mult drum drept pana ajung in zonele respective.

 

Multumesc.

PR4 este cel mai dur cauciuc din gama Michelin, pentru touring indelungat, cu mii de km parcursi, astfel incat sa ajungi la 20-30,000km in 2 ani de zile, sa zicem. Oameni care fac 6000km intr-o excursie. Si care merg normal si admira peisajul.

Daca nu faci acesti km, atunci te poti orienta catre ceva mai moale. O sa zica lumea ca ce daca nu faci 30,000km in 2 ani? Cauciucurile se invechesc si isi pierd propietatile destul de mult in timp, conteaza si cum depozitezi motocicleta peste iarna,etc. Ideea e ca eu am mers cu PR2 vechi care aluneca la franari sanie si la accelerari la fel,desi daca te luai dupa 'carne' era ca nou. Asa ca eu dupa 2-3 ani le-as schimba de 'vechi'.

 

Evident ca nu e placut nici sa-ti cumperi cel mai aderent cauciuc si sa faci 5-7000km cu el si sa fie gata, te costa bani. Dar macar cel de pe fata ar putea sa fie unul din clasa asta, pentru ca sigur tine 15,000k, adica cei 2 ani. Si atunci poti merge desperecheat, cu ceva mai moale pe fata (ca nu ai nici ABS pe Hornet banuiesc, nu?) si cu ceva mai rezistenta la uzura pe spate.

 

Asa ca PR4 doar pentru marii toureri ai planetei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PR4 este cel mai dur cauciuc din gama Michelin, pentru touring indelungat, cu mii de km parcursi, astfel incat sa ajungi la 20-30,000km in 2 ani de zile, sa zicem. Oameni care fac 6000km intr-o excursie. Si care merg normal si admira peisajul.

Daca nu faci acesti km, atunci te poti orienta catre ceva mai moale. O sa zica lumea ca ce daca nu faci 30,000km in 2 ani? Cauciucurile se invechesc si isi pierd propietatile destul de mult in timp, conteaza si cum depozitezi motocicleta peste iarna,etc. Ideea e ca eu am mers cu PR2 vechi care aluneca la franari sanie si la accelerari la fel,desi daca te luai dupa 'carne' era ca nou. Asa ca eu dupa 2-3 ani le-as schimba de 'vechi'.

 

Evident ca nu e placut nici sa-ti cumperi cel mai aderent cauciuc si sa faci 5-7000km cu el si sa fie gata, te costa bani. Dar macar cel de pe fata ar putea sa fie unul din clasa asta, pentru ca sigur tine 15,000k, adica cei 2 ani. Si atunci poti merge desperecheat, cu ceva mai moale pe fata (ca nu ai nici ABS pe Hornet banuiesc, nu?) si cu ceva mai rezistenta la uzura pe spate.

 

Asa ca PR4 doar pentru marii toureri ai planetei :)

Subscriu la ce spune Niko mai sus despre Pilot Road in general(sau cel putin 3 si 4). Eu am pr3 pe spate pe bandit,si dupa 4 ani inca mai are carne pe el, dar supriza, de anu trecut a inceput sa fuga daca ma dau mai tare la motoreta. Ce e drept in ultimi 3 ani, iarna a stat afara in frig, si asta e un factor destul de important in autonomia cauciucului.

Daca nu faci km multi in 2-3 ani merita sa iti iei ceva mai moale cu care sa te poti da mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@the_mentalist

 

defineste: "care merg normal"

 

Nu am ABS

 

Iarna o sa stea la caldura

 

Sezonul asta vreau sa trec de 9k parcursi, dar am inceput foarte tarziu (sfarsit de Iulie). Anul viitor tintesc spre 20k.

 

Am citit ceva review-uri despre Pirelli Diablo Rosso 3, n-am gasit unul sa se planga de lipsa aderentei, inclusiv pe ploaie, dar durata de viata nu e foarte mare, pana in 8k.

 

Asta e si ideea in cazul meu, ca am de gand sa parcurg ceva km, nu-s insurat, n-am copii, asa ca, apa, paie si bataie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa incerci Metzeler Roadtec 01 - au aderenta mai buna ca PR4 atat pe uscat cat si pe ud, dar au durata de viata ceva mai mica.

In cazul meu 11k km fata de 16k la PR4, mers 90% cu pasager si bagaje la drum lung, pe CBF600. Nu-s rele nici PR4 dar Roadtec-urile mi s-au parut mai bune.

 

In rest, subscriu la ce a spus Niko. La 2 ani schimba-le, chiar daca nu reusesti sa mergi atat cat sa le tocesti. Poti alege unul din cele doua modele in functie de cat crezi ca vei merge in perioada asta.

 

ps: daca te incadrezi in 7-8k pe an si iti permiti sa pui un set nou in fiecare sezon atunci sunt o gramada de variante gen Rosso 3. Colegii mai experimentati pe gume de genul asta iti pot recomanda alternative.

Editat de stokerel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers chiar acum cateva zile cu pr4 pe un z1000 ... se dau capat usor si fara teama dar n-am exagerat cu acceleratia la iesirea din viraje , nu mi-as pune pe motocicleta asa ceva decat daca as avea vise de turul europei sau ceva de genul . la 1000e benzina ce mai conteaza 150 pt gume ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilot Power RS a incercat cineva?

 

 

Mi-am montat un set de Power RS acum vreo cateva luni si sunt foarte multumit de ele.

 

Am facut aprx 800 km cu ele, 2 zile la Adancata si cateva intrari pe Amc.

 

Se incalzesc relativ repede (mult mai repede decat PP3 sau decat o pereche de Sportmax ale unui prieten) si sunt mult mai aderente decat PP3-urile..

Ofera mai mult feedback decat Sportmax-ul si personal imi insipira mai multa incredere per total. M-a prins ploaia o singura data cu ele si nu m-au surprins neplacut in conditiile in care am mers o idee mai repede decat traficul de pe sosea,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mers cineva pana acum cu Heidenau K73? Din ce am citit ar fi cam cele mai bune pe ud si cica se apleaca destul de bine, deci presupun ca si pe uscat fac treaba buna.

Cica ar fi un disconfort usor de pe la +120, dar e normal la cum arata cauciucul...

 

Edit: Asta ar fi varianta de cauciucuri moto M+S :bounce:

 

post-48785-0-54514600-1504876649_thumb.jpg

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai mi-am luat eu niște pirelli mt60. Revin cu impresii dupa tripul Turcia - Georgia - Azerbaijan si retur. :)

Le-am luat special pentru tura asta care ma va duce și pe drumuri usor pietruite; vedem cum se descurca.:D

Sunt si eu curios, pana acum am mers doar cu Street / sport-ish ( bt s20, bt016, sportsmart, qualifier, etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://anvelopemoto.eu/set-michelin-pilot-street-radial-promotie/

Le voi folosi pe un supermoto de 600,universale pentru orice sezon,asfalt preponderent.

La pretul de fata se adauga + 100 lei pentru marimea mea.

Acum replica cea de toate zilele: "Se merita? "

Gasesc altundeva mai ieftine si mai bune ca astea?Daca da,unde? (Precizez ca sunt din Timisoara,daca are cineva anvelope la preturi bune,marimile 120/70ZR17 58W si 160/60ZR17 69W nu ezitati sa ma contactati pe privat :) )

Ce sfaturi imi dati,sa mai astept sa ne infigem in iarna mai bine ca mai scade scoru la ele?

Astea sunt bune/durabile/etc/etc? le are cineva?

Astept pareri,multumesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...