Vizitator Adrian Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) Am mers cu toate gumele despre care am scris si cred ca stiu despre ce vorbesc. N-a sugerat cineva ca nu stii ce vorbesti si nici n-as insinua ca eu stiu mai bine decat tine,ce vorbesc ; nu e cazul. Dar ce vreau sa spun este ca ,in ciuda motoarelor pe care le poseda, riderii de la noi nu au talentul necesar pentru a struni in regim ''sportiv'' acele motoare. La stilul pensionar al unora, eu cred ca nu ar fi in primejdie pe un R6 cu RoadSmart2 (luate de noi,si nu SH). Tocmai in regim urban + umezeala/frig, cred ca-i confera o aderenta mai buna o guma de genul ala,decat un D211... Nu uita, in final nu trebuie sa raportezi stilul tau de mers la altii. Trebuie sa ai in vedere ca unii au un stil mai lent, mai pensionar,mai touring. Chiar daca detin R1/R6 etc... Pentru ca......din pacate, la noi in tara, la cum e cultura moto, 80% is vitezane,desi n-avem un singur circuit. La noi nu se cumpara in functie de nevoie/scop,ci din alte considerente (atunci cand se alege motocicleta...) Editat Decembrie 15, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 Nu stiu pe baza carei experiente vorbesti tu. Eu in fiecare sezon am de-a face cu cateva sute de motociclisti. Cauciucuri de multe feluri - mai vechi mai noi, mai performante sau mai putin. Am alte opinii decat ai tu si mi le bazez pe experienta proprie si pe informatiile pe care le obtin de la foarte multi motociclisti. Multumesc pt intelegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 @OnuAdrian Daca vrei neaparat Dunlop poti astepta pana la primavara ca o sa apara si la noi sportsmart Q3, urmasul lui Q2 care e destul de laudat. Poti sa te uiti si la concurenta din gama sport, nu touring(eu asa as alege). Eu pe hornet am ales PilotPower 3 si-s foarte multumit (dupa 6500km spatele are canale de 4mm adancime, iar pe lateral 5mm). Ce-i drept spre sfarsitul sezonului a alunecat dimineata spatele de cateva ori, dar asta pentru ca fac 5km pana la lucru si am accelerat mai tare in viraj plus temperatura scazuta. Poti sa te uiti si la Metzeler M5 sau Pirelli Diablo Rosso 2. Cauciucurile de acum sunt asa avansate ca nu prea ai cum sa dai gres cu un cauciuc nou din gama pentru motocicleta ta. Important e sa fie nou si sa ajunga la temperatura optima pentru a avea aderenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 @ Cesar, ai dreptate. Chiar ma gandeam cand urmeaza momentul cand imi bagi pe gat toata experienta ta de.....motociclist si mecanic. Ma opresc aici, se pare ca n-ai inteles ce vroiam sa spun... Ia-ti man si-o diploma de psiholog sau consilier moto, ca mai pica un ban si din asta, 'dupa forum",cum ziceti voi Bucurestenii (No pun intended) @ Ady_clau2003: mersi frumos,dar sunt sigur ca si in 2014 voi merge pe gume SH ,desi acu trambitez ca oscilez intre gume NOI:))Mananc si eu k.k.t ca sa ma aflu in treaba PS: Q2 e SportSmart ul din US cred, iar Q3 e urmasul lui Q2 acolo. La noi tre sa apara ,poate,varianta noua de SportSmart. Din cate stiu Q2/Q3 nu se fabrica pentru/in Europa.(daca ma-nsel,corectati-ma). Daca as merge doar vara,pe uscat,as alege indubitabil PP3 sau SportSmart,dar faptul ca merg din februarie/pana pe 1 Decembrie, ma indeamna,daca-mi iau gume noi,sa merg pe ceva sport-touring...sau chiar touring. Nu e nici o rusine sa pui gume touring pe superbike,daca faci multi KM si daca nu o arzi racing... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) Q2-ul e SportSmart-ul de la noi, iar Q3-ul din USA o sa se numeasca in Europa SportSmart 2 din cate stiu eu. @Adrian N-a zis nimeni de rusine. Fiecare stie de ce are nevoie si care e stilul lui de mers, De acea am zis ca eu as alege un cauciuc sport si nu touring. Conteaza si cat de des esti dispus sa schimbi cauciucurile. Durata de viata a unui cauciuc cred ca tine si de motociclist, nu doar de configuaria motorului. Am recomandat cauciucurile sport pentru OnuAdrian ce are R6, nu pentru un 1L V2 Nu cred ca ar trebui sa te feresti de PP3 din cauza ploii. Anul acesta in 1 mai m-a prins o ploaie torentiala pe drumul de la Sibiu spre Cluj. Nu stiu daca s-o numesc inconstienta sau graba sa scapa de apa, dar chiar daca masinile trageau pe dreapta eu mi-am continuat drumul, si n-am mers tocmai incet. Din poze profilul lui PP3 are mai multe canale de scurgere a apei decat Qualifier. Ca nu le are pana la marginea cauciucului e alta poveste (cati de aici se inclina peste 40* pe ploaie?) Editat Decembrie 15, 2013 de ady_clau2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) Adrian, acum o pagina nu stiai ca sunt gume multi compound de curse si acum dai sfaturi si explicatii pe baza teoriilor tale proprii si a experientei tale vaste. Ce sa zic... succes in activitate! Imi cer scuze daca te-am jignit cu opiniile mele de motociclist de doi lei. Editat Decembrie 15, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Adrian, acum o pagina nu stiai ca sunt gume multi compound de curse si acum dai sfaturi si explicatii pe baza teoriilor tale proprii si a experientei tale vaste. Ce sa zic... succes in activitate! Imi cer scuze daca te-am jignit cu opiniile mele de motociclist de doi lei. hai n-o arde trist si nu insinua ca si cum acum 2 pagini am descoperit ce-s cauciucurile. nu schimb cauciucuri on a daily basis ca sa le stiu la toate compozitia si modelul,ca nu ma pasioneaza... eu doar credeam ca majoritatea, care-s dedicate pt pista, is mono-compound. nu te-am facut motociclist de 2 lei,nu incepe cu din astea....nu ma confunda cu little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Scoateti repede banii de la ciorap, se pare ca se gasesc ceva cauciucuri pe motooutlet, unele sint chiar 2011. http://www.outletmoto.ro/cumpara/pirelli-racing-supersport-diablo-supercorsa-sc2-190-55-17-75w-654 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Nu-s cam vechi pt niste cauciucuri noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Decit unul second de 3-4 ani, mai bine unul nou, cica, stat in depozit la intuneric. Oricum, se poate simti la pipait daca s-au intarit sau inca-s destul de moi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 bun pretul pt 190/55 ul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 am luat eu SC3-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Salut. Vreau sa iau un cauciuc spate pentru ca e vechi,nu stiu de care sa iau,pe janta pot pune cu sau fara camera,habar n-am care e mai bine. Am tot cautat dar daca nu stiu care ar fi mai buna nu ma bag sa cumpar si pe urma sa regret. http://www.cauciucurimoto.ro/ pe mobra la roata spate am asa: Dunlop/Sportmax Qualifier 160/60/ZR17 M/C 69W Tubeles DOT 2607 Pe fata Michelin Tubeles 120/70/ZR17 M/C 58W Va rog sa-mi spuneti ce sa iau si locul de unde(online) Multumesc. https://www.youtube....h?v=OPikybtzwCs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Michelin .......Tubeless= fara camera. De preferat e sa ai si fata si spate acelasi model al unui producator. Incearca sa iei un set fata spate cat mai nou. Si da, fara camera! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 O excusivitate BMW acum disponibila pt toti. http://www.mcnews.com/mcn/features/2010OctTireGrd.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 O excusivitate BMW acum disponibila pt toti. http://www.mcnews.com/mcn/features/2010OctTireGrd.pdf "acum" adica "acum mai mult de 3 ani"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Cam atat trebuie,ca sa ajunga disponibile la Dragonul Rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Michelin Pilot Road 4 niste schimbari interesante. vizionare placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 misto cum e compus spatele, doar 20% hard pe mijloc, avand in vedere ca odata ce te-ai pus in miscare, si in functie de cum creste viteza, patch ul de contact este pe mijloc si e foarte subtire, ceea ce justifica reducerea pana la 20% a benzii hard pe mijloc. lateralele, chiar daca-s 40% stanga/ 40% dreapta mai soft (de fapt medium), o sa ofere o aderenta sporita fara sa se uzeze cine stie ce... uzura cea mai mare apare fix pe fasia din mijloc, la drumuri lungi, sau mers urban... misto gumele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Hai salut. Vin si eu cu o intrebare care pe mine ma macina intr-un mare fel, si anume: cand vine vorba de cauciucuri, poti sa te abati putin de la specificatiile producatorului ? Eu am un bandit de 600 din 96, si am ca si recomandari 110/70-17 54H si 150/70-17 69H in manualul motocicletei. Pot sa pun ceva cu specificatii un pic diferite ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 pt ce sa se vada mai bn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 A, si de unde as putea sa imi fac si eu comanda de un set de Michelin Pilot Road 3 ? @darkshark Pt ca pe unele site-uri nu gasesc exact masurile recomandate pentru cauciucurile care le caut (PR3), Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Salut. Vreau sa iau un cauciuc spate pentru ca e vechi,nu stiu de care sa iau,pe janta pot pune cu sau fara camera, Am tot cautat dar daca nu stiu care ar fi mai buna nu ma bag sa cumpar si pe urma sa regret. Dunlop/Sportmax Qualifier 160/60/ZR17 M/C 69W Salut, Depinde cum mergi, pentru un sport touring poti opta la Michelin Pilot Road 2/3 dar nu face prostia sa schimbi dimensiunea celui din spate cu 180.55.17, orice ti-ar spune vanzatorul. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 ati gasit prin romania Dunlop Sportmax Q2 ? eu m-am tot uitat de vreo 2 luni dar ...nimic ... pana la urma Q2 nu e varianta US pt SportSmart? (a aparut SportSmart 2 acum, odata cu Q3 in SUA) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mario2k Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Salutare, Vreau sa-mi schimb cauciucurile pe moto(GSXR 600). In momentul de fata am Bridgestone. Mi-au placut foarte mult cum stau pe drum, asa ca o sa aleg tot acelasi brand. intrebarea este : sa merg pe S20 sau BT-023 ? A avut cineva vreunul din aceste 2 modele? sau a auzit lucruri pro/contra despre ele? Mentionez ca nu sunt un "dependent" de viteza(ocazional 180-200, in rest...120-140) si ma intereseaza sa adere f bine pe asfalt ( nu neaparat sa tina 3-4 ani). Fac cam 6-7000 km/an. Orice parere este binevenita. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.