Sari la conținut

Un motor, o problema si 14 mecanici


vallentin
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 872
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am mai spus'o si o repet, astfel de probleme nu se rezolva pe forumuri... si mai mult, din motive evidente, nici de catre mecanici, cel putin nu in conditiile de pana acum, oricat de buni ar fi ei.

 

Astfel de probleme sunt in general rezolvate de catre proprietarul motocicletei, in timp, dupa multe teste si analiza analitica sau, de ce nu, empiric, prin schimbarea aleatorie a mai multor componente. Motocicletele cu astfel de probleme vor ramane in aceeasi stare si, de obicei, vor schimba mai multi proprietari pana cand vor incapea pe mana cuiva care are si timpul si disponibilitatea necesare gasirii cauzelor (de obicei mai multe) care provoaca astfel de ... sa le zicem, defecte mofturoase.

 

Si nu, daca intamplator vre'un mecanic va descoperi si rezolva problema in discutie, nu va primi titlul de "mecanicul anului" ci, eventual, cel de "norocosul anului".

 

Ride Safe!

 

 

 

yo4hgx, sunt de acord cu ce ai scris.

Am luat decizia sa postez, aici, pe forum, in speranta ca voi gasi un mecanic sau o solutie la problema mea, care de peste doua luni, asa cum am mai scris, a dat bataie de cap celor 14 mecanici.

 

Nu sunt mecanic, nu am garaj, nu am nici macar spatiul necesar efectuarii unor operatii de demontare a motocicletei, si nici nu am cunostinte aprofundate de mecanica. Acesta este unul dintre motivele care m-a facut intotdeauna sa apelez la profesionisti in domeniu.

 

sincer aici nu gasesti mecanici ei se numesc tepari mecanicii adevarati nu stau pe forum

 

 

paco, ai dreptate, in mare parte asa e, cum spui ! dar nu trebuie sa generalizam, nu toti sunt asa.

 

Sunt mecanici profesionisti buni, si chiar foarte buni, insa numarul lor este limitat. Proportia de mecanici schimbatori de piese, amatori, tepari, necalificati, profani, habarnisti vs. mecanici buni profesionisti ... este asemanatoare cu raportul de compresie a unui motor - 11:1, 12:1, 13:1 .... adica la 13 asa zisi mecanici vei intalni un mecanic competent, un bun profesionist.

 

Te asigur ca mecanicii care au lucrat la acest motor, mare parte a lor, sunt oameni care mi-au lasat o impresie buna (cu mici exceptii) si chiar foarte buna (unii dintre ei). Sper ca totul sa se termine curand ...

 

Credeti ca ADMIN ma lasa sa strang pariuri pe problema lui vallentin?

 

Cotele sunt:

 

- carburatie: 1.00001

- CDI: 1.2

- avans: 1.22

- cutia de viteze: 4

- camshaft non-stock: 5

- cadru: 99

- coclender: 666

 

:crack:

 

 

 

@vallentin: din cei nshpe mecanici la care ai fost, la cati le-ai lasat mobra linistit (fara sa ii suni sau sa ii intrebi ce- i cu motoru) si cati te-au sunat dupa 3-4 zile ca nu i-au dat de cap? Pura curiozitate, ca vorbeste lumea, deh cum ca niciunul din mecanici n-ar fi avut mobra s-o bibileasca linistit.

 

Toti mecanicii au avut motocicleta la dispozitie aproximativ 12 ore/zi. Nici unul dintre mecanici nu si-a manifestat dorinta de a lucra la motor si pe timpul noptii.

Nu te ghida dupa "ce vorbeste lumea" !

 

Mintile ilustre discuta idei, inteligentele medii discuta evenimente, iar mintile reduse ii discuta pe altii.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti mecanicii au avut motocicleta la dispozitie aproximativ 12 ore/zi. Nici unul dintre mecanici nu si-a manifestat dorinta de a lucra la motor si pe timpul noptii.

Probabil s-au temut ca daca nu ii dau de cap, o sa ii faca cineva schimbatori de piese.

 

Apropo, to cate ore lucrezi pe saptamana? mai mult de 48? De ce ar face ei mai mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil s-au temut ca daca nu ii dau de cap, o sa ii faca cineva schimbatori de piese.

 

Apropo, to cate ore lucrezi pe saptamana? mai mult de 48? De ce ar face ei mai mult?

 

 

:)

 

@ozzi: man, eu nu am avut placerea sa lucrez direct cu omul, am vb doar la telefon si mi-a lasat o impresie placuta...

 

@paco : vezi ca te iau bajetii la ochi :P mithbuster ce esti :))

 

@valentin: mai scrie frate ceva ca dam in fiert acilea si mergem pe langa subiect de plictiseala, in ce stadiu esti cu motoreta?

 

 

stulewa, problema persista, nu s-a rezolvat nimic. Ideile sunt binevenite !

 

Credeti ca ADMIN ma lasa sa strang pariuri pe problema lui vallentin?

 

Cotele sunt:

 

- carburatie: 1.00001

- CDI: 1.2

- avans: 1.22

- cutia de viteze: 4

- camshaft non-stock: 5

- cadru: 99

- coclender: 666

 

:crack:

 

 

 

@vallentin: din cei nshpe mecanici la care ai fost, la cati le-ai lasat mobra linistit (fara sa ii suni sau sa ii intrebi ce- i cu motoru) si cati te-au sunat dupa 3-4 zile ca nu i-au dat de cap? Pura curiozitate, ca vorbeste lumea, deh cum ca niciunul din mecanici n-ar fi avut mobra s-o bibileasca linistit.

 

 

 

Toti mecanicii au avut motocicleta la dispozitie aproximativ 12 ore/zi. Nici unul dintre mecanici nu si-a manifestat dorinta de a lucra la motor si pe timpul noptii. Daca unul dintre acesti mecanici ar fi dorit sa lucreze si pe timpul noptii cu siguranta as fi lasat motorul in service; cum acest lucru nu s-a intamplat, am plecat cu motorul acasa urmand sa ma intorc a doua zi, dimineata.

 

Nu te ghida dupa "ce vorbeste lumea" !

 

Mintile ilustre discuta idei, inteligentele medii discuta evenimente, iar mintile reduse ii discuta pe altii.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum fac sa vad si eu mobra?

 

 

Nimic mai simplu ! Vino maine la service si o poti vedea. Suna-ma, daca doresti sa vorbim. Ti-am lasat un PM cu numarul meu de telefon.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti mecanicii au avut motocicleta la dispozitie aproximativ 12 ore/zi. Nici unul dintre mecanici nu si-a manifestat dorinta de a lucra la motor si pe timpul noptii. Daca unul dintre acesti mecanici ar fi dorit sa lucreze si pe timpul noptii cu siguranta as fi lasat motorul in service; cum acest lucru nu s-a intamplat, am plecat cu motorul acasa urmand sa ma intorc a doua zi, dimineata.

 

Asta e chair foarte tare. :lol:

 

Ba baiatule. Dupa ce desfaci, verifici, masori, compari si ce mai e de facut la un motor crezi ca mai ai chef sa montezi totul la loc? Mai ales daca nu ii dai de cap si nu gasesti nimic defect.

Uneori muncesti 5-6-7 ore sa gasesti o problema si in final o gasesti. Pai inchizi dracu usa si te duci sa bei cu prietenii o bere de fericire. A doua zi remediezi problema si strangi motorul la un loc. A treia zi speli motorul si chemi clientul sa vina sa il ia.

Dar se pare ca e prea greu sa pricepi ca nu suntem roboti de reparat motoare.

Si sa stii ca in toiu verii unii dintre noi muncesc si 24 de ore zi si noapte ca sa termine cate un motor ori mai multe. Anul asta inainte de 1 mai cu doua zile mi-au venit 12 motoare la revizie si mici reparatii. Oamenii vroiau sa plece de 1 mai asa ca ce puteam sa fac? Stiu ca am venit acasa a doua zi dimineata am dormit cateva ore si apoi am plecat si eu la Veliko.

 

Stiu ca nu pricepi care e problema mea cu tine dar nici nu ma intereseaza. Eu sunt perseverent. :kick:

 

Am o propunere. Am in atelier un ZZR imprastiat peste tot ca trebuie sa ii schimb pistoane, segmenti, cilindrii etc.

Rugamintea mea este sa vii seara si dupa fiecare operatie sa il strangi tu la loc cu carene cu tot ce trebuie.

Pe bune. Eu desfac sa masor prin el si tu seara le pui la loc. Iti spun ca numai carenele iti iau o juma de zi sa le pui la loc. :D

Mie numai sa ajung la pistoane mi-a luat o zi intreaga. Trebuie sa dai esapamentele jos, radiatorul si evident absolut toate carenele cu far cu tot.

 

Si iti spun sincer ca cel putin eu te voi plati pentru munca prestata. Pentru mine nu munceste nimeni fara sa fie platit.

 

Ce nu pricepi tu ca nimanui nu ii convine sa demonteze rezervorul ala de 10 ori degeaba si pe degeaba. Aia e munca normata in orice service. Indiferent ca se remediaza problema ori nu. Montatul/demontatul se plateste.

 

Tu nu ai masina asa ca nu ai de unde sa stii dar asa se procedeaza.

Eu la masina aveam un injector bulit. mergea motorul putin anemic. M-am dus la service si mi-au desfacut rampa in speranta ca e doar murdar. Ca sa ajunga la injector au desfacut capac, filte, furtune, fise de bujii... Mi-au pus rampa la loc au pornit masina si tot prost mergea. Mi-au spus ca trebe inlocuit injectorul dar ca vine a doua zi. EU aveam nevoie de masina asa ca i-am rugat sa o faca la loc si o sa vin peste trei zile si las masina cat vor ei dar ca atunci aveam nevoie de ea.

Mi-au ansamblat-o la loc si am platit TOATA manopera de demontare/montare incusiv curatatul injectoarelor cu ultrasunete si alte balarii. Evident ca tu o sa te intrebi de ce am platit curatatul injectoarelor daca nu a fost de acolo? Am platit curatoatul injectoarelor fiindca daca erau doar murdare salvam o groaza de bani. Am preferat sa risc cateva sute de mii daca as fi reusit sa salvez cateva milioane. Am riscat si am pierdut dar si daca eram in castig ce bine era.

Evident mecanicului ii era mai simplu sa imi spuna sec - E de la injectoare. Le schimbam.

Ca nu erau banii lui. Erau banii mei. Dar omul a vrut sa ma ajute asa ca a meritat toti banii.

 

Nu toti ne asteptam sa fim ajutati moca. Eventual sa mai muncim si 12 ore tot moca.

Dar ce stiu niste schimbatori de piese. EU asta sunt. Schimb pistoane, schimb segmenti. Deci schimbator de piese declarat. :lol:

Stii ce e culmea? Ca acum muncesc pentru un prieten asa ca tot moca o fac. Dar omul asta merita. :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum dracu sa demontezi carene, rezervor si alte dracii de pe motor si apoi dupa constatare daca vine seara intre timp sa le pui pe toate la loc si a doua zi sa o iei de la capat?? Ha ha ha ha. Cine plm a mai auzit asa ceva? Vorba 'ceea: "mai mare daraua decat ocaua". Pai aia care au acceptat asa phoo-thai au fost suuuper de treaba.

Si da, problema se rezolva prin transplanturi ca de-aia ii zice Transplant :lol: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Ozzy - nu te mai enerva ca nu cred ca se merita.

@Doctor X - am vaga impresie ca nu prea i-a luat nimeni bani pana acum, decat pe piesele ce si le-a luat noi. TNG nu i-a luat bani, Ozzy nu i-a luat bani si nici nu a zis ca a dat cutare suma de bani pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Doctor X - am vaga impresie ca nu prea i-a luat nimeni bani pana acum, decat pe piesele ce si le-a luat noi. TNG nu i-a luat bani, Ozzy nu i-a luat bani si nici nu a zis ca a dat cutare suma de bani pana acum.

Pai nu-i in regula. Daca era taxat cu 50 de lei/ora, presupunand ca fiecare dintre cei 15 au lucrat 8 ore (inclusiv montat/demontat), ar fi cheltuit aproximativ 1400 de euro doar pe manopera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu-i in regula. Daca era taxat cu 50 de lei/ora, presupunand ca fiecare dintre cei 15 au lucrat 8 ore (inclusiv montat/demontat), ar fi cheltuit aproximativ 1400 de euro doar pe manopera.

 

confunzi lucrurile grav, una e sa duci motorul la reparat si sa platesti manopera pt reparatie(demontat, corectarea defectului si remontat la loc) si alta e sa duci motorul la un mecanic si sa il pui sa demonteze si monteze de cate ori vrei tu si dupa cum vrei tu...deci da, daca ai pretentii de munca de 1400 de euro o platesti, problema a fost intotdeauna in mainile tale!

 

ca majoritatea de aici am citit topicul foarte atent si de la un capat la altul si pot sa spun ca mi se pare o exagerare totala...proprietarul are o plaja foarte mare de service-uri, de la "schimbatorul de piese" pana la "dealeri autorizati", iar pentru "produsul" pentru care il alege e normal sa plateasca un pret in functie de calitatea pe care o vrea...unele "produse" desi sunt mai ieftine implica costuri ulterioare mai mari(cereri de schimburi diferite piese gen filtru de aer, bujii, bla bla) pe cand alte "produse", putin mai scumpe, iti garanteaza un serviciu complet(lasi motorul stricat, primesti o estimare de cost si timp de reparat si il ridici reparat fara niciun fel de efort).absolut alegerea e a ta si in functie de rezolvarea problemei poti sa stii la sfarsit daca ai facut o afacere buna sau nu: schimbatorul de piese care ti-a rezovlat problema cu prima piesa schimbata sau service-ul autorizat care ti-a oferit un serviciu complet(la un pret pe masura lui).prin urmare chiar i-as recomanda initiatorului topicului sa isi modifice statusul si sa scrie: "am solicitat 15 interventii pentru motorul meu pentru care nu am platit, cine e disponibil sa danseze dupa cum ii cant eu, pe gratis, il rog sa ma contacteze"

 

ca si incheiere nu cred ca problema persista pentru ca nimeni nu a putut sa o identifice, ci pentru ca proprietarul prin pretentiile si interventia lui in munca fiecarui mecanic in parte a facut acest lucru imposibil!

 

stima,

nicusor

Editat de @jinx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit , am rezolvat , 3 zile am stat pe un gsxr 600 din 98 cu aceeasi problema.

daca nu ai rezolvat (nu am citit toate paginile) te astept pe la mine

0765888825 alex serban

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti mecanicii au avut motocicleta la dispozitie aproximativ 12 ore/zi. Nici unul dintre mecanici nu si-a manifestat dorinta de a lucra la motor si pe timpul noptii. Daca unul dintre acesti mecanici ar fi dorit sa lucreze si pe timpul noptii cu siguranta as fi lasat motorul in service; cum acest lucru nu s-a intamplat, am plecat cu motorul acasa urmand sa ma intorc a doua zi, dimineata.

 

Cam stranie atitudinea, parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul cu plata e undeva la mijloc.Nici mie nu mi-ar fi convenit sa dau bani la 15 mecanici si sa nu rezolv problema.In cazul asta ar fi fost vorba de multi bani la cat s-a muncit la moto asta.

Unele service-uri lucreaza pe ora de manopera si trag de timp la lucrari,iar la altele se plateste pe lucrare.Tind sa cred ca plata pe lucrare e mai buna(mai ales la chestiile banale).Cazul de fata este o exceptie.

Bafta la reparatii.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai chiar daca e la ora, doar n-o sa-i platesc vreun leu daca nu-mi rezolva problema... Daca s-a chinuit 3 zile si trei nopti si nu i-a dat de cap...ghinion, inseamna ca nu-i mare lucru de capu' lui si nu merita niciun leut. Eu platesc sa mi-o repare, nu sa incerce sa mi-o repare.

 

Pan' la urma ce se mai aude? A ajuns mobra sa fie lasata intr-un service suficient cat sa poata oamenii sa se uite calumea la ea? Sau tot cate doua ore azi, doua maine samd?

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul nu e la mijloc. Intr-adevar, se plateste munca omului dar.... pana la partea de reparatie.... exista diagnosticarea..... iar asta inseamna gasirea efectiva a problemei... ori daca problema nu a fost gasita inseamna eventual diagnosticare incompleta. Acuma stiu ca nimanui nu-i place sa munceasca gratis. Am vazut exemplu din nou chiar aici... si citez..... "daca nu ti-o repar te costa doar drumul pana aici". Asa da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam stranie atitudinea, parerea mea.

Pai tu de ce crezi ca inca nu ii merge? Daca o lasa la un mecanic si astepta cuminte sa fie sunat, pariez ca era brici motoru lui acum.

 

In fine, gata cu pariurile. Io cu belbody pariem pe coclender.

 

Valentine, cat ai cheltuit pana acum? Fa un calcul. Pe urma iti fac eu un calcul cat te costa la Honda la reprezentanta, ca am avut o curiozitate sumbra sa intreb de problema ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luni, 28 Noiembrie 2011

 

Au fost schimbate colectoarele, catalizatorul si toba. Practic tot sistemul de evacuare - nicio schimbare

A mai fost inlocuit si epuratorul - fara niciun rezultat.

Multumesc colegului transalpist care mi-a pus la dispozitie toate aceste piese de schimb.

 

 

Nu raspund intrebarilor care nu au legatura cu topicul "Un motor, o problema si 14 mecanici" pentru ca nu citesc decat comentariile membrilor interesati de aceasta problema si a celor care sicriu legat strict de subiectul acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luni, 28 Noiembrie 2011

 

Au fost schimbate colectoarele, catalizatorul si toba. Practic tot sistemul de evacuare - nicio schimbare

A mai fost inlocuit si epuratorul - fara niciun rezultat.

Multumesc colegului transalpist care mi-a pus la dispozitie toate aceste piese de schimb.

 

 

Nu raspund intrebarilor care nu au legatura cu topicul "Un motor, o problema si 14 mecanici" pentru ca nu citesc decat comentariile membrilor interesati de aceasta problema si a celor care scriu strict legat de acest subiect.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...