vis-a-vis Postat Iunie 19, 2021 Share Postat Iunie 19, 2021 Păi foarte bine poți monta direct pe ghidon o priză dublă usb cu încărcare rapidă pe care o legi direct la bornele bateriei. Bateria externă nu e o soluție. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 26, 2021 Share Postat Iunie 26, 2021 Las asta aici: https://www.motorcycle.com/manufacturer/bmw/spy-shots-2023-bmw-r1300gs-spotted.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenedmoto Postat Iunie 29, 2021 Share Postat Iunie 29, 2021 Salut băieți. Mi-am cumpărat un topcase original BMW și l-am luat cu cheia lui. Acuma as vrea sa scot butucul și sa îl fac după cheia motorului sa nu umblu cu doua chei și nu știu cum sa îl scot. Pe YT sunt filmulețe cum se scoate dacă nu ai cheie, dar eu am cheie și pot sa îl deschid/închid, îl dau jos de pe suport. Ar trebui sa fie o metoda de al scoate. Poate știe cineva și îmi spune și mie cum se procedează. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iunie 29, 2021 Share Postat Iunie 29, 2021 Acum 11 minute, kenedmoto a spus: Acuma as vrea sa scot butucul și sa îl fac după cheia motorului sa nu umblu cu doua chei și nu știu cum sa îl scot. Parerea mea e ca te complici, risti sa strici un lucru bun doar pentru un disconfort minor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Iunie 30, 2021 Share Postat Iunie 30, 2021 La 18.06.2021 la 20:36, lacroyx a spus: Salutare, O rugaminte am la voi, daca are cineva de vanzare sau de imprumut un adaptor de priza de BMW. In necunostiinta de cauza am luat pentru priza normala de masina si surpriza surpriza cand am vrut sa il incerc ca nu se potriveste. Sau un hint de unde sa iau? Multumesc https://www.maniamall.ro/adaptor-priza-bricheta-din-la-standard-12-24v-8a-maniamall-cars/ https://www.maniamall.ro/bricheta-auto-12v-24v-pentru-motociclete-cu-port-usb-rezistent-la-apa/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iunie 30, 2021 Share Postat Iunie 30, 2021 Acum 2 ore, relufarcas a spus: https://www.maniamall.ro/adaptor-priza-bricheta-din-la-standard-12-24v-8a-maniamall-cars/ https://www.maniamall.ro/bricheta-auto-12v-24v-pentru-motociclete-cu-port-usb-rezistent-la-apa/ Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSR Postat Iulie 6, 2021 Share Postat Iulie 6, 2021 Buna ziua, Este cineva pe aici care dezmembrează sau are un Block de comenzi stânga pentru un BMW R1200GS 2005, s-a stricat butonul de semnalizare stânga. El este cu ABS, avarii și Trip ca și comenzi. sau dacă aveți vreunu avariat dar sa aibă butonul funcțional, sau cel de claxon, fiind la fel Am tot căutat da nu văd dezmembrării . multumesc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 14, 2021 Share Postat Iulie 14, 2021 La 29.06.2021 la 16:39, kenedmoto a spus: Salut băieți. Mi-am cumpărat un topcase original BMW și l-am luat cu cheia lui. Acuma as vrea sa scot butucul și sa îl fac după cheia motorului sa nu umblu cu doua chei și nu știu cum sa îl scot. Pe YT sunt filmulețe cum se scoate dacă nu ai cheie, dar eu am cheie și pot sa îl deschid/închid, îl dau jos de pe suport. Ar trebui sa fie o metoda de al scoate. Poate știe cineva și îmi spune și mie cum se procedează. Daca intregul mecanism (broasca ce are carcasă) este nituit... Cam grea treaba, si e f posibil să se lărgească găurile din topcase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 14, 2021 Share Postat Iulie 14, 2021 Pune niște poze, mai ales la interior. Imposibil să nu iasă ușor butucul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iulie 15, 2021 Share Postat Iulie 15, 2021 La 29.06.2021 la 17:39, kenedmoto a spus: Salut băieți. Mi-am cumpărat un topcase original BMW și l-am luat cu cheia lui. Acuma as vrea sa scot butucul și sa îl fac după cheia motorului sa nu umblu cu doua chei și nu știu cum sa îl scot. Pe YT sunt filmulețe cum se scoate dacă nu ai cheie, dar eu am cheie și pot sa îl deschid/închid, îl dau jos de pe suport. Ar trebui sa fie o metoda de al scoate. Poate știe cineva și îmi spune și mie cum se procedează. Salut! Daca esti din Bucuresti, cei de la Moto-Hub Motorrad, te pot rezolva cu modificarea in a merge accesul la cutii cu cheia de la contact. Asa am vrut si eu sa cumpar niste sidecase-uri de la BMW si puteau sa faca asta, sa imi potriveasca cheia de la contact de pe un BMW F 700GS, cu accesul la sidecase-uri. Eu inca nu am achizitionat produsele, deci nu pot spune sigur daca e ok sau nu, desi nu am dubii aici, totul se poate pe bani. Nu stiu cum se procedeaza exact, dar stiu sigur ca daca ai ceva bani de dat, cineva sigur te rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Iulie 16, 2021 Share Postat Iulie 16, 2021 La 29.06.2021 la 17:39, kenedmoto a spus: Salut băieți. Mi-am cumpărat un topcase original BMW și l-am luat cu cheia lui. Acuma as vrea sa scot butucul și sa îl fac după cheia motorului sa nu umblu cu doua chei și nu știu cum sa îl scot. Pe YT sunt filmulețe cum se scoate dacă nu ai cheie, dar eu am cheie și pot sa îl deschid/închid, îl dau jos de pe suport. Ar trebui sa fie o metoda de al scoate. Poate știe cineva și îmi spune și mie cum se procedează. Din cite stiu eu, ca sa scoti butucul trebuie sa scoti mai intii o siguranta, pozitionata in capatul interior ( opus locului de introducere a cheii )al butucului . Siguranta este foarte mica, intra pe un canal al butucului si uneori este dificil de observat. Daca reusesti sa scoti din incuietoare butucul, trebuie avut grija ca atunci cind il scoti sa fie cheia introdusa in butuc. Altfel sar toti cateii din butuc. Dupa ce ai scos butucul cu cheia lui introdusa , il invelesti cu banda izolatoare, apoi scoti cheia lui, introduci cheia pe care vrei s-o folosesti si scoti banda izolatoare. Ulterior polizezi/pilesti cateii care ies in exterior . Cind toti cateii ( cu cheia a doaua introdusa in butuc ) sunt la nivelul butucului, poti sa montezi la loc butucul. Va functiona cu noua cheie . Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iulie 16, 2021 Share Postat Iulie 16, 2021 Dacă ii iei la pila v-or intra dar nu e calea ok pentru ca odată piliti o sa se poara folosi mai multe chei. Varianta e sa îți comanzi niște căței de schimb și ii potrivești pe cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Iulie 16, 2021 Share Postat Iulie 16, 2021 Acum 36 minute, tzunoi a spus: Dacă ii iei la pila v-or intra dar nu e calea ok pentru ca odată piliti o sa se poara folosi mai multe chei. Varianta e sa îți comanzi niște căței de schimb și ii potrivești pe cheie. Nu vreau sa contrazic... Dar , cateii piliti permit intrarea lor in locas NUMAI pentru cheia care a fost introdusa in butuc la pilire. Daca se foloseste alta cheie, cateii ies in afara butucului si nu permit rasucirea cheii . Prin urmare , dupa pilirea cateilor pe o cheie , cheia devine unica , fiindca numai la acea cheie cateii se retrag la nivelul butucului. Am facut operatia asta de multe ori pentru butuci de la diverse masini si garantez ca nu se poate folosi decit cheia care a fost in butuc in momentul pilirii. Scuze ca te contrazic, dar stiu ce vorbesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cio.infinitas Postat Iulie 16, 2021 Share Postat Iulie 16, 2021 Cel putin inca o cheie merge. Aia originala. Si cu siguranta si altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSR Postat August 5, 2021 Share Postat August 5, 2021 Hello, revin cu o întrebare :)) Motor in cauza 1200gs 2005, am schimbat semnalizările cu unele led na … din când in când la contact îmi apare semnalul de Lampr! In bord, înțeleg că-s leduri.. dar teoretic ar trebui sa fie aprins mereu ăla, nu? De ce face din când in când ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 5, 2021 Admin Share Postat August 5, 2021 Trebuiesc înseriate rezistențe pe fire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 6, 2021 Share Postat August 6, 2021 Cel mult puse în paralel cu semnalizatoarele led (rezistențele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSR Postat August 6, 2021 Share Postat August 6, 2021 (editat) Acum 15 ore, l.u.v a spus: Trebuiesc înseriate rezistențe pe fire. M-am gandit la asta .. speram ca poate exista vreo modalitate de a le "coda" .. sau ceva .. Sper sa ajunga 1 rezistenta pe spate si 1 pe fata. Editat August 6, 2021 de SSR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 10, 2021 Share Postat August 10, 2021 Se poate coda ca sa accepte semnale pe led fara sa iti dea eroare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 23, 2021 Share Postat Septembrie 23, 2021 Bun, azi am montat injectoarele primite de la Tamas (link fb grup- https://www.facebook.com/groups/797934827576532/?ref=share. Super încântat de upgrade, motorul trage rotund din orice ture, nu vibrează, se turează mult mai ușor ca înainte, nu mai are "surgingul" de pe la 3000 rpm. Recomand cu încredere pt. generația 1100/850/1150. Prețul e de 110 euro perechea de injectoare Bosch, originale, cu 12 găuri, din seria 1200 (2005+). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 24, 2021 Admin Share Postat Septembrie 24, 2021 Caută și pe John Gemi pe fb, face multe chestii interesante pentru BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 24, 2021 Share Postat Septembrie 24, 2021 Da, știu de el, deocamdată mă opresc la injectoare, aștept weekendul pt un ride test mai detaliat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abwehr Postat Octombrie 16, 2021 Share Postat Octombrie 16, 2021 Salut, am și eu o problemă cu moto, un R1200 RT 2012 (430). De câteva zile a început să facă următoarea chestie: Când plec cu ea prima dată, kilometrajul nu funcționează, iar martorii ABS/ASC sunt aprinși în bord. După ce rulez câțiva kilometri și opresc/repornesc motorul, kilometrajul începe să funcționeze, dar fluctuează puternic la viteze mici, cam până în 40 km/h. Dacă mai rulez puțin și repet figura cu oprit/repornit motor, mai fluctuează puțin, după care martorii ABS/ASC se sting, iar kilometrajul funcționează normal. Am făcut diagnoză de fiecare dată (folosesc MOTOSCAN) și am avut câte 2 erori la senzorul ABS spate: săptămâna trecută 5DA4 și 5DA2, după care 5DA0, iar ultima dată, azi, 5DA1 și 5DA2. Am verificat tot cablajul senzorului, de la grupul spate până la mufă, pe care am desfăcut-o, am curățat-o cu spray-contact și am verificat rezistența senzorului, care este aprox. 820 ohmi. A mai făcut o dată chestia asta prin Iulie, pe o autostradă prin Ungaria, însă am oprit într-o benzinărie, am șters eroarea și s-a rezolvat. De atunci am mai făcut peste 4000 km și nimic, până săptămâna trecută. Între timp, Cruise control-ul nu mai funcționează. După episodul din Ungaria, a început să funcționeze intermitent, iar acum nu mai merge deloc. Cred că totuși problema este senzorul de ABS în sine, probabil că a luat-o razna. V-ați confruntat cu vreo problemă asemănătoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 17, 2021 Share Postat Octombrie 17, 2021 Cum e cu încărcarea? Acumulatorul și el bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 18, 2021 Share Postat Octombrie 18, 2021 La 17.10.2021 la 0:42, abwehr a spus: Cred că totuși problema este senzorul de ABS în sine, probabil că a luat-o razna. V-ați confruntat cu vreo problemă asemănătoare? Salut! Am patit cam acelasi lucru cu 1200 gsa din 2011. La fel, nu imi arata viteza in bord si am ramas fara Abs. La repornire mergea putin si o lua iarasi razna in cativa km, sau isi revenea in mers. La diagnoza imi aparea senzoru spate, cablajul senzorului era ok. Trebuia sa plecam in concediu in Grecia, asa ca l-am schimbat si aia a fost, problema rezolvata. Nu m-a mai deranjat de atunci... Mii de multumiri Catalin Nicoara si Apan Iasi care m-au ajutat super repede cu diagnoza si comanda pieselor si-am putut sa le schimb la timp, cat sa nu-mi decalez concediul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.