Cap0ne Postat Aprilie 29 Share Postat Aprilie 29 Probabil ideea era ca daca ai Ev in zonele respective si voiai sa pleci pe undeva cu el (sau sa treci prin acele zone) si nu era deja incarcat... well, bad luck. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 29 Share Postat Aprilie 29 (editat) Ii pui panou solar pe capota. Iar daca ai decapotabila, îți pui panou solar pe cozoroc. Editat Aprilie 29 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu M Postat Iunie 27 Share Postat Iunie 27 Pentru ca imi place sa fiu o persoana transparenta, aduc in discutie si tema consumului. Daca in perioada calda (+10-15 grade) cosnumul este senzational, undeva la 9-11kWh, iarna este peste 20-22kWh. Masina in discutie Skoda Citigo E-iV (sora de sange cu VW e-Up). Mod de condus: normal spre infipt, clima pe 22-auto, modul de condus pe normal, iarna s-au folosit toate sistemele de incalzire (habitaclu, scaune, parbriz) + pornirea ocazionala din aplicatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Jebelu Postat Iulie 5 Share Postat Iulie 5 Ce nu pricep fanii ev si asa zisii ecologisti este faptul ca, productia fiecarei bucati de ev este mult, mult mai nociva decat productia unei termica, poluarea prin productia ev-ului fiind in regim "prepay" adica inainte de utilizare. De fapt prin productia ev, ne grabim sa poluam grav, ce a mai ramas nepoluat. Asa ca, ganditi-va de 2 ori inainte de a cumpara un ev. Nu avea cum sa nu iasa la suprafata realitatea ev. Era doar o chestiune de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 5 Share Postat Iulie 5 Ai dreptate, si s-a mai discutat. Productia e mai poluanta, dar dupa aproximativ 60-70.000 km rulati, suma poluarii (productie plus consumul) se echilibreaza. Iar la sfarsitul vietii, o masina electrica va fi mult mai ecologica decat una pe benzina. De exemplu, acum masina mea se incarca de la panourile de pe casa. Si, oricum, productia pe fotovoltaice a crescut enorm si va mai creste, astfel incat electricitatea devine din ce in ce mai nepoluanta. Si, pe langa asta, mai e si feelingul de liniste pe care ti-l da o masina electrica, mai ales in traficul urban. Acolo unde la majoritatea diesel-urilor simti constant vibratii de la motor, la benzinare cam la fel dar in proportie mai mica, la electrice e liniste. Mie unul imi place chestia asta. In consecinta, de-abia astept sa reinceapa programul Rabla. Renunt la ultima benzinara din familie, aia ce era pentru drumuri lungi, si trec total pe electrica cu autonomie 450+ km. Inclusiv tractarea remorcii la munte, la enduro, se va realiza tot electric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat Iulie 6 Share Postat Iulie 6 Suma poluarii este : productie , durata viata , reciclare . Astea electrice , inca au o problema grava in privinta reciclarii . ...nu-i frumos sa umblam cu jumatati de masura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iulie 28 Share Postat Iulie 28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Iulie 28 Share Postat Iulie 28 Sper ca ai realizat ca poza asta este un fake grosolan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iulie 28 Share Postat Iulie 28 Da, categoric! E un "exercițiu de imaginație" la "cum ar fi" daca ar fi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 28 Share Postat Iulie 28 Fain era daca puneau in realizarea artistica si cablul electric care alimenteaza blocul. Asa sa ne dam seama cum ar fi ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu M Postat Iulie 29 Share Postat Iulie 29 De ce are fiecare masina 3 cabluri de alimentare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 29 Share Postat Iulie 29 nu a bagat prompt-ul bun la generarea imagini :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Iulie 29 Share Postat Iulie 29 Acum 57 minute, Ovidiu M a spus: De ce are fiecare masina 3 cabluri de alimentare? N L plus PE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Duminică la 18:17 Share Postat Duminică la 18:17 Hai sa mai inviem un pic topicul asta, ca se apropie iarna A mai aparut o Tesla pe strada mea, de data sta la un bloc. Poza mai jos. Corect sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Duminică la 18:32 Share Postat Duminică la 18:32 Am iesit azi la o mica plimbare cu Guzzi,stand la semafoare,savuram vibratiile domoale ale V-ului din dotare si odata ma lovit un gand negru .....daca ar fi fost electrica...adio savoare... Dupa aia am fost la benzinarie....vine frigul,tre sa stea cu "burta"plina .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Duminică la 18:59 Share Postat Duminică la 18:59 Eh, cand e hobby e hobby, acolo nici eu nu renunt la enduro 2T... Dar in poza mea ma refeream mai mult la firul ce atarna de la balcon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu M Postat ieri la 06:04 Share Postat ieri la 06:04 Incarcatul Teslei la priza de 16A e noaptea mintii. AI nevoie de 2-3 zile ca sa o incarci. EU in continuare consider ca orice EV cu bateria mai mare de 30kwh nu isi are rostul. Sa te limitezi cu incarcarea doar la statii e un mare no-no in opinia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat ieri la 06:16 Share Postat ieri la 06:16 Acum 11 ore, mircea.cazachevici a spus: A mai aparut o Tesla pe strada mea, de data sta la un bloc. Poza mai jos. Corect sau nu? Ori face Uber cu ea ori e un parvenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat ieri la 07:04 Share Postat ieri la 07:04 Dacă e topic de iarnă, să ne imaginăm că un cetățean rău intenționat, încălțat cu cizme de cauciuc și înarmat cu un clește de electrician, cu mânere izolate, taie firul de care se tot împedică. Dacă e vineri seara rezultă... Românii au talent. Dacă e sâmbătă = se ratează Dallas sau ce rulează acum. Păi, dreptu-i? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat ieri la 07:26 Share Postat ieri la 07:26 1 oră în urmă, Ovidiu M a spus: Incarcatul Teslei la priza de 16A e noaptea mintii. AI nevoie de 2-3 zile ca sa o incarci. EU in continuare consider ca orice EV cu bateria mai mare de 30kwh nu isi are rostul. Sa te limitezi cu incarcarea doar la statii e un mare no-no in opinia mea. De ce? Cred ca nu calculezi tu bine. Daca incarci cu 16A bagi 3,7kwh in masina intr-o ora. Dat fiind ca o Tesla model 3 are un consum mediu de 15kwh/100km, asta inseamna ca tu bagi 45 kwh in doar 12 ore. Adica vii seara la 8, bagi masina la incarcat, si dimineata la 8 ai incarcat-o pentru inca 300km autonomie. Uberist sa fii si nu cred ca faci 300 km pe zi..... Acum 44 minute, Muretto Grundieg a spus: Dacă e topic de iarnă, să ne imaginăm că un cetățean rău intenționat,.... Eu de 3 ani jumatate o incarc asa. niciodata nu am avut nicio problema cu trecatorii de pe strada. Si, cu un incarcator de doar 10A, reusesc sa bag autonomie de 200km in aprox 13 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu M Postat ieri la 08:02 Share Postat ieri la 08:02 Acum 34 minute, mircea.cazachevici a spus: De ce? Cred ca nu calculezi tu bine. Daca incarci cu 16A bagi 3,7kwh in masina intr-o ora. Dat fiind ca o Tesla model 3 are un consum mediu de 15kwh/100km, asta inseamna ca tu bagi 45 kwh in doar 12 ore. Adica vii seara la 8, bagi masina la incarcat, si dimineata la 8 ai incarcat-o pentru inca 300km autonomie. Uberist sa fii si nu cred ca faci 300 km pe zi..... Eu de 3 ani jumatate o incarc asa. niciodata nu am avut nicio problema cu trecatorii de pe strada. Si, cu un incarcator de doar 10A, reusesc sa bag autonomie de 200km in aprox 13 ore. Si eu incarc la 10A. Eu ma refer la incarcare full, nu partiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Keyser Söze Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă Arata minunat domeniul public sa vezi sarmele intinse pana la alea... Pe ala ca sta la etaj in bloc il mai intelegi, dar pe @mircea.cazachevici care ne arata ca are curte, dar nu o baga inauntru si prefera sa atarne matzocaria peste gard, nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă (editat) Dacia testeaza o masina de buget: Dacia Hipster. Vedem ce priza are la public (cica se lanseaza in 2026 si o sa fie mult mai ieftinache decat Springul): https://www.dacia.ro/gama-concept-cars/hipster-concept.html Parca mi-ar surade si mie una d-asta, cand ma gandesc ca masina mea ia lejer 12L/100km in oras (merg cu ea cand am de carat sau cand e vremea ca astazi) Hipsterul are doar 3 metri lungime, ceea ce e super in Bucurestiul aglomerat (si la parcat). Nu prea stiu cat are autonomia, dar banuiesc ca nu prea mult, probabil sub Spring... Editat 4 ore în urmă de Leon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Referitor la Hipster, nu e inca data autonomia, dar e precizat ca ar fi gandita sa fie incarcata de 2 ori pe saptamana. Ma astept sa nu depaseasca 120-130 km cu o incarcare. De altfel, si la noua Dacia Spring se pare ca vor pune doua motoare mai mari, 70 si 100 cai, dar vor scadea bateria de la 27kwh la 24kwh. Acum 1 oră, Keyser Söze a spus: dar pe @mircea.cazachevici care ne arata ca are curte, dar nu o baga inauntru si prefera sa atarne matzocaria peste gard, nu. Strada e privata, din aia cu bariera auto in capat, nu domeniu public. Curtea mea e de aproape 4m lungime, adica daca bag masina nu se mai inchide poarta. Si portiunea pe care sta masina mea e, de fapt, donatia mea la strada de servitute (am lasat 3m latime din terenul meu sa se faca strada). Asa ca singurii indreptatiti sa se planga sunt vecinii, iar ei isi lasa masinile tot in fata portilor proprii. Vecinul cu Tesla la bloc e pe aceeasi strada privata.... deci tot doar pe vecini ii deranjeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Îmi aduc aminte de poza cu Spring când lumea încă nu o văzuse în realitate, pictaseră dungile parcării ca să pară mare cât Prafster.... asta a ajutat mult la precomandă. Referitor la sârme.. ar trebui măsurată tensiunea la contor și cea care mai rămâne la ștecherul încărcătorului, să-ți dai seama cam cât % se pierde pe prelungitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.