Toată activitatea
- Ora trecută
-
Fii amabil si completeaza toate datele lipsa anuntului tau: In caz contrar,anuntul se sterge.
-
Pe telefon am tripmaster Daca as avea un telefon de figuri ar fi mult mai precis (stateliti mai multi si mai rapid) Roadbbok e si digital daca ai setup, m-am zgarcit sa imi iau, alea serioase costa peste o mie cinci sute coco
- Azi
-
-
da da! hai, pauza de masa, pofta mare! all you can eat!
-
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
"Problema" e faptul ca MM face timpii aia nefortand fata pe frane cum facea el pe Honda de unde si toate acele cazaturi,a spus (de mai multe ori) si mi-a ramas in cap pt ca mi se pare ff important : "timpii (rapizi) pe Ducati vin cand mergi fin fara sa o bruschezi , without pushing/overriding the bike" cred ca zicea el...e,si atunci e destul de "greu" sa cada asa aiurea. Nu ca nu s-ar fi descurcat la Silverstone (mare bulan a avut btw) dar cred ca va cadea/gresi din ce in ce mai rar cu cat va acumula mai multe curse pe aceasta moto si cu cat va disparea posibilitatea sa il provocace cineva 4 real pt campionat. Cum zice si colegul,nu inseamna ca nu va cadea,oricine poate cadea oricum si oricand,dar ca si probabilitati meh.... E perfecta situatia de fata pt MM : pilot la echipa nr.1 din campionat (nr.1 si ca track team si ca ingineri si ca posibilitati financiare si ca motoreta),pilotul celalalt nu se regaseste,campionul en-titre se plimba cu bicicleta.Mai lejer de atat ce poate fi? Timpul merge in favoarea lui. -
SONYC îl urmărește pe 22.06.2025 > Thracian Tomb Of Sveshtari (BG)
-
Punct de intalnire: OMV Comuna 1 Decembrie, ora 06:00 Km aproximativi: 500 E o tura usoara, dar cum nu-mi place sa dorm pe drum, ritmul o sa fie sustinut. Cine e interesat, imi da de veste.
-
Felicitari! Banuiesc ca merge si un telefon cu aplicatia potrivita, dar roadbook-ul se da si in format digital?
-
RAC ediția 7,a mea 4 Fu fain ca de obicei,da acuma ca au fost trei zile a fost de trei ori mai bine. din punct de vedere al organizarii impecabil, nimic de comentat, deși mie nu îmi convine sa manac cina la 8 jumate, mai degrabă la 6 jumate.. da na, aparent doar eu am somn prost cu burta plina. Prima data când nu plouă, cu ocazia asta am descoperit praf în plămân. E interesant când te apropii de unul din fata (se pleacă la 30 sec interval) mai întâi începi sa vezi un pic praf după mai mult pana când ajungi sa nu vezi nimic în spatele lui. În ultima zi am reușit sa stau mai tot timpul în spatele la u tip car era rapid pe unde se putea mai tare și ru eram mai iute pe tehnic și teren greu.. în ultimii 20 km am lăsat un moment de spațiu sa se ducă ca să mai vad și eu pe unde merg. Între ziua doi și trei a fost cu camoig ( crturile noastre dar carate de organizat) ce pot sa zic, nu sunt fan, ca problemele mele.cu spatele nu suport bine mișcări de genu, dar am sac și saltea destul de serioase plus toate hainele, nu mi s-a inflamat nimic de la frig, dacă se.. era nașpa ca nu știu cum ma urcam pe motor. Evident diferenta mare intre 790 si 690, oriunde credeam ca aicea ma ia dracu sau au fost cam trei momente de am zis ca iese cu spital și trebuie sa sun acasă sa explic ca nu mai pot sa vin pana când cine știe ce se repara prin corp( lucru care ma.tine sa stau în limitele mele) am trecut fără emoții și în picioare vorba vine. Încă am apucături și reflexe de 790 dar mobra asta îmi arata ca viata poate fi foarte altcumva. Doar pe forestierele rapide unde cu 790 băgăm 90 plus, cu asta nu am trecut de 70 da mai real pe la 60 și ceva, nu mai ma simțeam ok cum se simte suspensia, trebuie sa schimb niște arcuri ca sunt greu. Nu am instalat nici amortizorul de ghidon.. tot în cutie este.. și nu mi-a prins bine. Cu e09 echipat pot zice ca nu performraza caramela la cape 790 unde îmi era perfect, la 690 nu pot pune puterea jos cum trebuie și alunec toată ziua, fostele michelin e duro stăteau înfipte. clasament 18 la clas adv. În viitor nu mai vin fără setup tableta ca derulator asta manuala mi-a mâncat zilele plus ca este prea periculos sa mergi blana pe drumuri unde nu e cazul și sa stai cu ochii între picioare sa vezi pe.unde trebuie sa o iei și sa deruleze cu o mana. Plus ca de la vibrații îmi derula și 10km înapoi ceea ce ma făcea sa opresc sa dau toată banca la loc. Periculos și o pierdere enorma de timp, cine știe câte lo uri eram în fața dacă puteam sa stau liniștit doar sa navighez fără sa îmi iau mana și ochii de la drum. Spălat absolut tot la mașina sauce nu întra în vana ca era doar Imputiciune și praf. vitez amaxima a 690 pe asflat (mers de mine ca sa nu intram indiscutii)
-
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Cred ca se ambiționează sa nu mai cada. A pierdut enorm de 2 ori pe circuite preferate. *asta nu-nseamna ca n-o s-o mai puna jos candva. -
Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)
topic a răspuns lui cdarken în tro5ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salutare. Am nevoie de un pic de ajutor. Am dat de problema care am vazut ca ocazional apare la pompa de benzina de la aceste motociclete si anume topirea plasticului din jurul pinului pozitiv de la alimentarea pompei. Problema e ca si dupa ce-am identificat problema, am curatat contactele, pinul tot se incalzeste excesiv, se simte dupa doar vreo 2-3 minute de relanti, cand pun degetul pe corpul de plastic in zona indicata in poza atasata. Am incercat si cu un fir in prelungire, tot se incalzeste soclul, nu e de la mufa mama. As avea nevoie ca cineva sa faca acest experiment, cu motocicleta pornita de la rece, sa-mi spuna daca se observa acelasi fenomen. Si verificati-va si calitatea contactului la pinul de plus, ca sa evitati problema. Multumesc in avans pentru oricine si-ar face timp sa ma ajute. -
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Lucian_M în mavetzul Service si intretinere curenta
Dacă o spune un specialist, nu pot decât să fiu în asentimentul său. Lichidul de frână era negru și greu de tras, până anul viitor va merge doar cu o curățare de pistoane și flush. La anul musai set nou pe ambele roți. -
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui ivanp în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salut, Daca este cineva interesat de schimb sa joasa cu sa normala - va rog sa imi scrieti. Saua joasa este pe un GS2011, in stare foarte buna, merge pe: K25 (R 1200 GS) (12/2002 — 12/2012) K25 (R 1200 GS Adventure) (11/2006 — 09/2009) Multumesc! -
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
e oare Peco in stare sa faca ceva runda asta? un pic mai multe viraje pe dreapta decat pe stanga, un usor dezavantaj pt Satana Eu zic ca tot MM face dubla daca nu face buba -
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Cavaleru în mavetzul Service si intretinere curenta
niciodata -
Buna dimineata! Incepe sa se zareasca luminita.
-
Anul fabricatiei este 1998 si are 155000 km. Nu a mai mers de 8 ani, in aceasta perioada a fost parcata in garaj unde se afla si acum. La acel moment motocicleta era in stare excelenta de functionare fiind servisata si ingrijita foarte bine. Se afla la Sarata Monteoru la 16 km de Buzau. Pentru orice intrebare va rog sa ma contactati. Pretul este de 1500 euro, desigur discutabil. Motocicleta este radiata din circulatie deoarece locuiesc in Bucuresti, sectorul 4 si nu doresc sa platesc acea taxa de parcare de 540 lei anual. O vand din lipsa de timp.
- Ieri
-
Adu–ți aminte că aceeași "chestie" ți-am zis-o înainte de a te apuca de electrică... O să ai probleme în continuare cu electrica. Asta înseamnă sa ai motocicletă, rusească, dotată cu motor 2T, 2 cilindrii în linie, răcire pe aer...si cu ataș. Fără modificări nu o poți exploata prea mult
-
Honda VTX 1800 C, an 2010, cu 12705 km, Istoric reprezentanta Honda
topic a răspuns lui Cristian C. în RAGul Motociclete peste 999 cm cubi
Păi ar avea sens exact cum ai scris. Honda mea e fabricată în final de 2024 conform vin dar e model 2025(gen alt design, componente estetice, si electronica). Poate așa a fost si la el. Oricum.. astea sunt detalii.. nu mai interesează pe nimeni. -
Calendar party / evenimente / intruniri moto 2025
topic a răspuns lui city_slick în Unreal2ul Intalniri moto in Romania
Care mergeți la Făgăraș pe 18 iulie? -
Am văzut, nu știu cotele filetelor, acolo e problema. Nu știu nici ce tip de îmbinare trebuie, mi-ar place să văd desfăcut sistemul (asta e temă pentru la iarnă).
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Lucian_M în mavetzul Service si intretinere curenta
-
Problemă turație / pornire Hornet PC34.
topic a răspuns lui binox în Davidddul Service si intretinere curenta
Inainte de a te juca la carburatoare, verifica uleiul si antigelul, atat niveluri cat si aspect sa te asiguri ca nu s-au amestecat. -
Problemă turație / pornire Hornet PC34.
topic a răspuns lui spring în Davidddul Service si intretinere curenta
Clar du-o la un mecanic! -
Honda VTX 1800 C, an 2010, cu 12705 km, Istoric reprezentanta Honda
topic a răspuns lui spring în RAGul Motociclete peste 999 cm cubi
Eu asa inteleg din descriere.