Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Buna. Va rog sa mi dati sfaturi sau recomandari in privinta la ce motocicleta sa cumpar. Ar fi prima mea motocicleta asi vrea sa folosesc atat in oras cat si in drum ne asfaltat ( nu pe stanci sau exagerat cross). Mentionat in plus ca sunt putin mai scund cca 1.70 m
  3. Cand am aflat ca Rins o sa vina la Yamaha eram sigur ca o sa-i invarta casca in cap lui Q, insa nu s-a intamplat asta.
  4. misto, felicitari! vad ca unii au prins si niste iepuri
  5. Aveam de gând să dăm tură Norvegiei, de la Oslo, Kristiansand, Stavanger, Bergen etc. în 24 de zile. Celălalt GTL, fiind în garanție nu trebuia să depășească 10000km între revizii. Sunând pe la reprezentanțe pe drum, pentru un amărât de schimb de ulei, ne programau prin august, fiind perioada concediilor. Apoi am redus-o la 21 și din diverse constrângeri de timp. Sus la Alta 235km de Nordkapp, am fi luat 2 zile la hotel și puteam face dus-întors fără cutii. Ne-a plouat 6h între Hanovra și Helsingborg și nu știam ce vom prinde prin Norvegia. Un băiat tocmai ce postase că era vânt la Honningsvåg de dărâmase o motocicletă. Când ne uitam pe camere era ceață la Nordkapp și 6-10°C. Mai aveam o treabă prin Suedia, nu văzusem Stockholm-ul, ne-am uitat abia acum pe prețurile hotelurilor din Norvegia, hoteluri cât naiba să fie? Duble față de acum 10 ani... Nu vorbim de cort sau cotețe. 8-10000€ cât ne "planificasem" în 2, n-ar fi ajuns. Așa că am urcat prin Suedia pe E4, drum de fugă, spre Alta. La ăștia te omoară camerele radar. Sigur, n-ai număr în față. După ce treci de Uppsala, autostrada cum o știm noi, se transformă în doar 3 benzi alternante, 2 cu 1. Desi erau diverse limite la 60, 90, 110, pe o bandă toți mergeau încet, disciplinați, neavând încotro în coloană după vreun vehicul lent. Apoi când se trecea pe 2 benzi pe sensul nostru, cam din 2 în 2km, toată lumea accelera la 130-140 să o ia înaintea "căruțelor" și evident toți se aruncau în frâne înaintea camerelor, anunțate de altfel. Oamenii sunt încă vii. Nu sunt disciplinați nativ. Ne-am simțit ca acasă. După Cercul Polar se răresc radarele... La Nordkapp erau... 19°C în data de 20 iulie. Weather-ul zicea 12°. Soare, o ușoară briză cât să te răcorească nițel când stăteai în tricou afară... "Bestia". O balenă, într-un golf la Nordkapp.
  6. Azi
  7. Amandoi suntem de acord intr-o privinta: Q trebuie sa plece de la Yamaha. Parteneriatul asta a devenit contraproductiv, mai ales pentru Yamaha. In acest moment, niponii au nevoie de piloti muncitori, dispusi sa puna umarul la dezvoltarea motocicletei, nu de primadone mofturoase. Au nevoie de piloti gen Aleix sau mai nou Bezz.. care tac si pun osul la treaba. Cand un pilot de 26 de ani afirma ca el nu mai are timp, ca are nevoie de o motocicleta performanta, pentru a se bate la titlu, uitand ca este platit regeste, tocmai pentru a contribui la obtinerea unei astfel de motociclete, este clar ca nu este ceea ce trebuie pentru echipa. Din punctul meu de vedere, ambii piloti de uzina ar trebui inlocuiti.
  8. Salut , Am primit bilet la etapa viitoare de MotoGp de la Spielberg. Va fi primul meu GP vazut live , de cativa ani tot imi planific sa merg. Va rog , cei care au mai fost , ma puteti ajuta cu sfaturi de cazare , organizare , etc.... Nu am mai fost prin zona respectiva , cel putin nu m-am cazat vreodata prin zona. Voi merge , evident , cu mobra. Am bilet pe linia de start -finis , sector B. @B.B. , stiu ca tu ai fost si anul trecut acolo ...unde ai stat? Multumesc!
  9. Salut. Urmează să fac un upgrade la echipamentul video, prin urmare scot la vânzare pachetul actual: - GoPro Hero 7 Black - carcasă + sistem de prindere - 2 încărcătoare Dual Charge - 4 baterii extra (5 în total) Predare personală în București, Sectorul 6 Contact: 0736 495 807 Preț: 750 de lei, discutabil. . .
  10. Sfatul meu Drobule și Turanoidule pentru că amândoi aveți pe Sfântul Simson in ograda domeniilor voastre este să va bucurați de un monocilindru DDR-ist și să mai lăsați boxerele ucrainene pentru alte generații. Este fix că pe plaja din Eforie: Nu dați banii pe prostii, luați un Simson la copii! In weekend am adunat o gașcă de 6 oameni fanatici, Jawa (ambele 350cc), IJ 56, M 72 și Simson, și am bobinat 250km +. Nu am avut deloc vreun moment de inferioritate dat de un 250cc 4 timpi in fața consoartelor mai mari cu mai mulți cilindrii, ba chiar îndrăznesc să spun că dacă se întinde pe drum și își ia rpm-ul devine un competitor redutabil.
  11. Achesez la prima cauza,cu singurul amanunt ca Gigi a facut Ducati performant in ani si ani de lucru,cu sume record intradevar. Cu Quartararo nu sunt absolut deloc de acord (si tot sper sa plece de la ei la aprilia ca sa se vada ce inseamna Yamaha by itself) Yamaha nu a mers mai rau pt ca Q,Yamaha a mers la fel,insa nivelul progresului celorlalti a plecat in sus,in timp ce Yamaha a ramas sa mestece la suruburi ca acum 15 ani. Nu MM a stricat Honda.In nici un caz nu ii poate fi aruncat in cap acest lucru. MM a cerut ceva - "more power".Ei i-au dat,dar motoreta a devenit foarte...unsettled. Honda a gresit masiv pt ca nu aveau o directie si un plan clar de dezvoltare,e un talmes-balmes acolo. Daca Gigi asculta DOAR de Marquez,nu de toti si nu analizeaza toate datele,Gigi va cadea in aceeiasi capcana.Dar cred ca Gigi nu ia el singur o decizie,neplecand urechea la ce spune nici MM,nici Bagnaia nici nimeni,ci absorbind toate datele si intelegand si tragand el cu inginerii o concluzie si stabilind o directie de dezvoltare nu la indicatiile unui pilot,ci dupa o analiza asupra tuturor datelor. Ideea ar fi sa stie seful de proiect directia,nu sa i-o imprime pilotul.Si asta cred ca a facut Gigi cel mai bine.Ok - a dat si el niste dude GP23,probabil acum GP25 etc dar overall,omul e meserie. Rossi a plecat de la Yamaha pt ca lua bataie de la Lorenzo.Din orice pozitie Lorenzo era mai rapid decat el.Simplu. Nu pt ca nu i-ar mai fi placut motoreta,dimpotriva,la revenire a fost destul de performant,ba chiar dupa 2 ani in 2015 s-a batut la campionat. Lui Rossi nu i-a placut din start aducerea lui Lorenzo dar in primii ani,Lorenzo a fost rapid si atat - nu a pus un real pericol.Apoi cu experienta,l-a luat la bataie pe nea Rossi,care s-a urticat si asa au inceput telenovelele cu gardul dintre echipe,hate'urile samd. Problema de facto era insa ca Lorenzo il batea pe aceeiasi motoreta,iar Rossi nu accepta asta si probabil i-a facut sa aleaga intre cei 2,ori-ori. Vinales a plecat de la Yamaha pt ca alegand la inceput de an un motor gresit (dupa cum ulterior a si recunoscut),raspunsul acelui motor l-a frustrat intratat incat in Austria? a incercat special sa il sparga,turandu-l mult peste redline.Yamaha a vazut si pe telemetrie si pe filmare (e publica filmarea) acest lucru,si l-a concediat. Vinales a plecat de la Yamaha pt ca e labil psihic mai pe scurt Cele 2 exemple date de tine nu cred ca se pliaza pe ce se discuta aici. Exaact si good point. E foarte buna observatia - pe Honda Marquez incerca,forta,se chinuia.Acum,mai ales de anul asta cu GP25,Marcel zice ca nu se forteaza. De aia a si slabit 3kg,ca a zis ca nu are nevoie de atata masa musculara pt ca Ducati e mult mai fin,nu e fizic. De aia si zice ca timpii rapizi pe Ducati vin lejer,smooth,nu luand motocicleta de gat precum facea cu Honda si fortand franarile. De aia nici nu mai cade. Da stiu ,GP 25 - Ducati Factory + Diggia. Asta am si zis ,in loc de virgula trebuia sa pun liniuta - probabil ca sa fiu mai bine inteles. Dar daca iei firul discutiei,o sa vezi ca la asta ma refeream - nu am zis nimic de ceilalti ci doar de Diggia,stie toata lumea banuiesc ca lui Nadia nu i-au dat GP25,daca era cazul sa ii dea,nu stiu daca il mai vedeam pe Memelu la Factory,remember marea frasuiala ca de acolo a plecat toata sarabanda de la Mugello 2024,cu refuzul lui MM de a pleca la alta echipa de client (Pramac dupa cum calculase Gigi) daca nu i se da motoreta GP25 - actuala.
  12. nu a bagat prompt-ul bun la generarea imagini :))
  13. O poza ceva din excursie cu bestia? Pe ce ruta ai fost?
  14. Reinvii morti. Dar daca a fost cineva inaintea mea de ce nu? Asadar: motorul ala pus sub pedalier nu isi ia borduri in freza? Nu iti scade garda la sol? Si cat de usor poate fi dat jos in caz ca vrei sa o folosesti pe post de mtb pura?
  15. De ce are fiecare masina 3 cabluri de alimentare?
  16. Am mai dus-o odată la Nordkapp, după 10 ani. Are 150000km și încă merge impecabil. Avea 75000 la primul drum.
  17. nu prea comentez eu la pret, fiecare cere cat vrea pe bunul lui, dar dpmdv mi se pare cam la pret de aur sau heroina, din moment ce una noua este la 7k iepuroi (bine, asta mai are accesorii de 500 euro, dar totusi vorbim de o mobra de 2 ani, cu niste zgarieturi...) no offence! in fine, piata va hotara pana la urma urmei care este pretul real.... spor la vanzare Ruginel!
  18. pe GP25 doar Pecco, MM, si Diggia se dau restu', Morbido, AM si Fermin au GP24
  19. neatzaaa! marti, diiii si spor! noroc ca nu e 13 sau 26!
  20. Buna dimineata! Marti, ptiu!
  21. Ieri
  22. ca sa incerce sa indeplineasca visul umed al italienilor. Rossi campeon cu Ducati... Eu nu stiu la ce interviu v-ati uitat voi dar ati auzit doar ce ati vrut nici decum ce incerca Peco sa faca ca analogie.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...