fratelescris Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Nu am avut de la inceput problema asta...banuiesc ca se prelinge pe undeva si ajunge la gura airboxului...o sa mesteresc prin zona aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Inca o intrebare... Stiti pe cineva care se ocupa cu diagnoza BMW Moto in Bucuresti (la preturi mai mici decat la Automobile Bavaria)? Se cer corectate niste probleme pe partea de injectie/amestec... Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgedede Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Întreabă la tibi. Are servisul în spate la Filaret.Cel puțin acolo știu ca îl avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rzww Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Salutare, Probabil s-a mai discutat, dar din pacate nu am reusit sa gasesc ceva concret, asadar va intreb si pe voi: Aveti vre-o recomandare pentru niste cras bar-uri si panniers rack pentru un 650GS 2001? Eu am gasit ceva la cei de la heavy duties: http://www.heavyduties.ro/bmw/ Preturile par ok, dar din pacate ei nu raspund pana pe 7 si ma gandeam ca poate rezolv mai repede. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Cele de la HD sunt OK ca si protectie si imbatabile ca pret. Doar sa gasesti ceva SH aici si disponibile imediat, altfel nu cred ca rezolvi mai repede de 7 aug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 (editat) Salutare, Probabil s-a mai discutat, dar din pacate nu am reusit sa gasesc ceva concret, asadar va intreb si pe voi: Aveti vre-o recomandare pentru niste cras bar-uri si panniers rack pentru un 650GS 2001? Eu am gasit ceva la cei de la heavy duties: http://www.heavyduties.ro/bmw/ Preturile par ok, dar din pacate ei nu raspund pana pe 7 si ma gandeam ca poate rezolv mai repede. Multumesc anticipat. Nu răspund pt că sunt plecați în teste cu produsele. Să înțeleg că ți-ai luat deja mobră? Editat Iulie 28, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rzww Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Salutare, Atunci astept pana se intorc baietii. Si mie mi-au parut preturile bune. Da, mi-am luat "caprita". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 subscriu si eu HD sunt cel mai OK . Testat fiarele de mine de cateva ori + clientii ! Si eu am diagnoza . Zi mai exact ce problema ca poate nu e necesara diagnoza ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Pe ghidon de aluminiu mai trebuie greutatile pe capete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Salutare baietii, nu are nimeni de vanzare capacul cu sigla BMW din spatele seii? Am nevoie cu tot cu butuc, si eventual cheie. Al meu nu mai e de gasit... Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Pe ghidon de aluminiu mai trebuie greutatile pe capete? in principiu da. Raspunzul exact tine si de rigiditatea si lungimea exacta a ghidonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Greutatile au rol de amortizare a vibratilor motorului. Io, pe Tenere, eliminasem si greutatile si bucsile de cauciuc de la prinderea ghidonului in jug si nu-mi amintesc o amplificare excesiva a vibratilor la maini. Acum am bicilindru cu greutati la ghidon si imi amorteste la fel mana dreapta, pe acceleratie. Stiu, trebuie clapeta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 am luat crashbar de la HD , sint cele mai ieftine dar a trebuit sa largesc o gaura ca nu era la locul ei cind I-am anuntat au zis cu nonsalanta ca s-o fi miscat piesa la sudura nimic de inlocuire/ returnare bani/ etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Si eu am avut aceeasi senzație, când am montat crash-urile de la HD, că gaura nu e la locul ei. Am pus mâna pe telefon, am vorbit cu Alecu, care mi-a explicat cum se montează și, dintr-o dată gaura era exact acolo unde trebuia să fie. Să nu zici că e vorba de gaura de prindere în fața radiatorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 La radiator, cea de pe stanga Dar "se trage" din suruburi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Dap, aia. O prinzi prima, apoi celelalte se așează. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 La radiator, cea de pe stanga Dar "se trage" din suruburi... da aceea, dar la mine nu prea s-a tras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zinkeh Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 A mai patit cineva sa ii moara motorul cand misca ghidonul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Da, am reparat eu la motoreta unui prieten. Se intrerupe un fir de la contatc si taie "gazul". Se desface cam tot ce e in partea fata. Noi am dat jos far, carenele din jur, bord, apoi am scos contactul (firele erau desprinse undeva in interior). Procedura a durat aprox o ora, fara sa luam in calcul timpi morti. » Post actualizat in 31 Jul 2015 11:58 P. S. Am lucrat in 2, cu toate sculele necesare, nu faceam cu schimbul la surubelnita. Singur s-ar putea sa dureze chiar mai mult, in rest, reparatia e destul de simpla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 A mai patit cineva sa ii moara motorul cand misca ghidonul? Da, eu. In grupul de fire care ajunge la cheia de contact, unul sigur e intrerupt. Desfa contactul de pe pozitie si usor usor taie mansonul de cauciuc care le ascunde. Apoi poti sa il cositoresti si badijonezi tubul la loc cu izolir band . Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rzww Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Salutare, Am citit cat am putut din topic, dar n-am gasit rapsunsul. O fii, dar nu l-am gasit. Am o problema cu ventilatorul. Acesta porneste, dar doar la o viteza de rotatie mica ( incat nici nu se aude de zgomotul motorului si nici nu se simte ca ventileaza). In cazul de fata, ventilatorul e vinovat sau poate fi si altceva? La cine/ unde imi recomandati sa fac o verificare? Amortizorul meu spate e cam dus. Nu-si prea face treaba. Reconditionare unde/la cine? Merita reconditionare sau schimbare? Schmbare cu ce ma sfatuiti tinand cont ca incerc din cand in cand si un soft enduro? Multumesc anticipat de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 se poate intampla sa se duca rulmentii ventilaatorului sau ceva infasurari..... il scoti de acolo si il alimentezi la 12 volti. vezi cum merge. Poti incerca sa vezi cum se invarte la mana (daca merge greu = rulmenti dusi). daca merge usor si se invarte incet cand e alimentat direct pe 12v -- bobinaj terminat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Salutare, Am citit cat am putut din topic, dar n-am gasit rapsunsul. O fii, dar nu l-am gasit. Am o problema cu ventilatorul. Acesta porneste, dar doar la o viteza de rotatie mica ( incat nici nu se aude de zgomotul motorului si nici nu se simte ca ventileaza). In cazul de fata, ventilatorul e vinovat sau poate fi si altceva? La cine/ unde imi recomandati sa fac o verificare? Amortizorul meu spate e cam dus. Nu-si prea face treaba. Reconditionare unde/la cine? RAMS 21, Stulewa Merita reconditionare sau schimbare? Schmbare cu ce ma sfatuiti tinand cont ca incerc din cand in cand si un soft enduro? Hyperpro Ai si varianta de a gasi unul functional la dezmembrări. Sunt câtiva care se ocupă cu asta in RO si de asemenea pe Ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Cum spalati voi mobra cand veniti dintr-o plimbare cu ea plina de noroi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Eu in 3 ani am dus-o de 3 ori la spălătorie si o data (cand am luat-o) am spalat-o la găleată. Personal prefer mai mult sa o vad murdară decât curată Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.