ERU Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Cunosc, multumesc. O sa iau legatura cu ei, am deja protectiile de la HD. Ce se prezinta pe site ca inaltatoare cred ca sunt mult prea mari pentru modelul meu si implica modificari nu doar la furtunul de frana ci si la altele... Ce inseamna mari ? Pana la urma ceea cce conteaza este cu cat vrei sa inalti ghidonul. Indiferent ce inaltatoare vei folosi de la un anumit nr de cm in sus, va trebui sa umblii pe la cabluri si furtunase. Cu cablurile nu e o problema, de furtunase imi era si mie frica, insa zilele astea sunt atat de multe optiuni pe piata incat chiar nu ai de ce sa-ti faci griji. In alta ordine de idei, mie ghidonul de la Dakar mi se pare mult prea jos, si prea in spate l-as urca minim 10 cm [baietii de la HD nu recomanda mai mult de 7 cm] dar e doar parerea mea si mi s-a mai spus ca exagerez [de fapt e vorba de preferinte]. Iar daca as face schimbarile pe care le faci tu as schimba si ghidonul cu unul de 28. Ideea e ca dupa ce te hotarasti cati cm vrei sa ridici ghidonul, daca il schimbi si pe acesta din urma ai posibilitatea sa optezi pt unul cu o forma mai "adânca" astfel incat sa iti pui inaltatoare de sa zicem 7 cm si sa mai castigi cativa cm si din forma ghidonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 (editat) Stand in picioare ca sa ajung bine la comenzi îmi mai trebuie până in 10cm, mă gândeam la 5 cm din inaltatoare si 3-4 din coborât scaritele si orientate spre spate. Am observat si eu ca am nevoie de mai mult spațiu spre ghidon dar ma gandesc sa îl compensez din scărițe. Este ok si optiunea ta însă am schimbat cam tot ce se putea schimba la furtune si cabluri si nu as vrea sa le arunc. In plus, poate o vand peste 1-2 ani si as vrea sa pot reveni la standard, nu toata lumea are 185-190 Vedem, merci frumos de sfaturi. Ps: cred ca un 28 implica si mansoane incalzite aftermarket Editat Octombrie 21, 2014 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Stand in picioare ca sa ajung bine la comenzi îmi mai trebuie până in 10cm, mă gândeam la 5 cm din inaltatoare si 3-4 din coborât scaritele si orientate spre spate. Am observat si eu ca am nevoie de mai mult spațiu spre ghidon dar ma gandesc sa îl compensez din scărițe. Este ok si optiunea ta însă am schimbat cam tot ce se putea schimba la furtune si cabluri si nu as vrea sa le arunc. In plus, poate o vand peste 1-2 ani si as vrea sa pot reveni la standard, nu toata lumea are 185-190 Vedem, merci frumos de sfaturi. Ps: cred ca un 28 implica si mansoane incalzite aftermarket Ai grija ca la coborarea scaritelor riscul sa dai cu ele de bolovani si sleauri creste. Ma gandesc ca nu mergi in picioare pe asfalt. Chestia cu inaltimea nu e asa relevanta cum ai crede. Am 1.70 diminieata Ghidoanele de 28 au aceeasi dimensiune ca si cele de 22 la zona mansoanelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 am 1,86 si pe dakar am avut inaltatoare de 35mm cei 35mm in plus au fost mai mult decat suficienti la off road pozitia in picioare nu trebuie sa fie perfect dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bbaarrbbooss Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Salutare, E vreo diferenta in timpul mersului intre BMW F650 si F 650GS/Dakar? M-am dat cu un F650 azi in vederea achizitionarii si nu am fost deloc incantat de vibratiile pe care le transmite. De fapt, pana acum am avut un CBR si acum ma dau cu un Kawasaki Eliminator 250, nefiind familiarizat cu acest tip de moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 F650 GS, fata de F650, are un arbore de echilibrare, deci teoretic GS-ul ar trebui sa aiba vibratii mai line decat 650 funduro. Spun teoretic deoarece nu am mers pe F650 ca sa am termen de comparatie. Si F 650 GS vibreaza, dar nu mi se pare deranjant. Totusi e monocilindru... Piesa 1 este acel "arbore de echilibrare"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu.anghel Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Arborele de echilibrare este prezent si la F650 '94. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 donez piesa 1 din schema (CARRIER PLATE) - B0003748.png piesa este noua tot ce trebuie sa faceti e sa veniti in titan (buc) s-o luati - nu trimit prin posta/curier va rog scapati-ma de ea detalii doar pe pm mai tin piesa o saptamana si daca n-o ia nimeni o dau la ghena hai, ultima strigare gratis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 pfoa... am uitat trec într-o seara zilele astea daca esti acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Arborele de echilibrare este prezent si la F650 '94. Inseamna ca or vibra la fel (F650 din '94 vs. F650 GS '04). My bad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Hai, măi, că nu-i nașpa vibrația! Peste 5000 chiar e fun! Am mers 350km dintr-o bucată și nu m-am resimțit defel. Până la urmă, de ce ne place mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 daca ti se pare ca vibreaza - iesi de pe sosea si se rezolva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 Am o dilema mie imi intra ABS-ul pe spate instant, nu apas bine frana ca intra ABS-ul. Pana sa schimb cauciucurile credeam ca este de la ele ca sunt prea vechi si pierde aderenta repede, dar acum cu cauciucuri noi si tot la fel face. Asta nu am sesizat-o doar eu ci si un prieten care s-a plimbat o zi cu ea. S-a mai intamplat cuiva asa ceva? Are vreo setare ABS-ul din calculator? Adevarat ca la capitolul placute nu prea stau bine, sezonul urmator o sa le schimb, dar din punctul meu de vedere nu prea are de ce sa influenteze ABS-ul placutele. Vreo sugetie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 da, intareste furca fata : ) se infunda prea usor, descarci spatele si de aia intra abs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 Nu e nimic stricat, asa m-am stresat si eu la inceput. Dupa ce am testat si pe un alt GS m-am linistit. Daca am bocancii de offroad aproape ca nici nu simt pedala, o blochez mult mai repede, cu cizmele de strada reusesc sa o modulez mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andorros Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Salve As avea ceva sanse sa fac rost de schema electrica de montaj a alarmei DWA din poza pe un F650GS 2001? Am achizitionat motorul cu aceasta alarma deja montata si as vrea sa o schimb pe motiv ca nu mai da semne vitale dar as vrea sa ma folosesc de cablajul deja existent. Este vorba de doua mufe mari si una mica care habar nu am cu ce se mananca si de aceea sper sa ma lumineze o schema de montaj. Am incercat sa caut pe forum dar nu am reusit sa gasesc nimic. Va multumesc si iernare usoara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Hai, măi, că nu-i nașpa vibrația! Peste 5000 chiar e fun! Am mers 350km dintr-o bucată și nu m-am resimțit defel. Până la urmă, de ce ne place mobra? dintre toate mono pe care am mers dakar-ul e cel mai fin chiar si cand e subturat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Sal andriu diferenta dintre cele 2 piese este interiorul pt surub este pt M8 si M10 poate ar trebui sa te uiti la tine si sa bagi un surub sa vezi care merge de 8 sau de 10 si dupa aceea ne interesam ok.TOATE CELE BUNE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
J R M Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Cine ma poate lamuri daca ABS-ul la Dakar a fost o dotare standatd aau optionala contra cost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Standard contra cost! Atata timp cat pe strada exista si cu si fara ABS este evident ca a fost optional iar ce-i adaugat costa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
J R M Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Intreb ca in novice: in off-road ABS -ul se decupleaza, dar pe asfalt cat e de important? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Tot ca un novice iti răspund, pentru siguranță ta merita! Mai ales la caprele astea cu suspensii înalte, spatele nu se încarcă suficient si se blochează des. Am reușit sa blochez si fata de câteva ori... O singura data am uitat sa cuplez ABS-ul dupa o iesire din offroad pe o bucata de sosea si la primul viraj de 90 m-am oprit peste linia continua. Dar poate sunt eu mai smucit din fire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
J R M Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Multam pentru detalii. Eu nu am Dakar INCA . Am mers doar in padure cu un crf de 450, pe care sper sa il dau si sa imi iau bmw. Intretinerea si piesele la un Dakar sunt scumpe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Nu stiu daca te vei mai simți la fel de bine pe off pe un Dakar fata de CRF... ma refer la un off mai serios Piese se găsesc, a avut timp piața sa se dezvolte in atatia ani, si nu sunt mai scumpe. Aftermarket si dealeri destui. Întreținerea e in medie, un filtru, un ulei nu costa mult, mai economisesti si la gaz destul... Acum daca esti mai maniac, asa ca mine, poti sa investești destul in el... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 (editat) Multam pentru detalii. Eu nu am Dakar INCA . Am mers doar in padure cu un crf de 450, pe care sper sa il dau si sa imi iau bmw. Intretinerea si piesele la un Dakar sunt scumpe? consumabilele nu sint mai scumpe fata de alte mobre (ulei, filtre ulei si aer, kit lant, gume, placute, discuri, simeringuri, etc) dar daca ti se duce o carena, un CDI, un telescop, cutia de viteze, etc ai cam rupt-o in fericire si filtrul de benzina, tampoanele din roata spate, cablurile de ambreiaj si acceleratie sint mai scumpe Editat Noiembrie 26, 2014 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.