Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Stand in picioare ca sa ajung bine la comenzi îmi mai trebuie până in 10cm, mă gândeam la 5 cm din inaltatoare si 3-4 din coborât scaritele si orientate spre spate. Am observat si eu ca am nevoie de mai mult spațiu spre ghidon dar ma gandesc sa îl compensez din scărițe. Este ok si optiunea ta însă am schimbat cam tot ce se putea schimba la furtune si cabluri si nu as vrea sa le arunc. In plus, poate o vand peste 1-2 ani si as vrea sa pot reveni la standard, nu toata lumea are 185-190 ;)

Vedem, merci frumos de sfaturi.

Ps: cred ca un 28 implica si mansoane incalzite aftermarket

 

 

Ai grija ca la coborarea scaritelor riscul sa dai cu ele de bolovani si sleauri creste. Ma gandesc ca nu mergi in picioare pe asfalt.

Chestia cu inaltimea nu e asa relevanta cum ai crede. Am 1.70 diminieata :D

 

Ghidoanele de 28 au aceeasi dimensiune ca si cele de 22 la zona mansoanelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Salutare,

E vreo diferenta in timpul mersului intre BMW F650 si F 650GS/Dakar?

M-am dat cu un F650 azi in vederea achizitionarii si nu am fost deloc incantat de vibratiile pe care le transmite.

De fapt, pana acum am avut un CBR si acum ma dau cu un Kawasaki Eliminator 250, nefiind familiarizat cu acest tip de moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F650 GS, fata de F650, are un arbore de echilibrare, deci teoretic GS-ul ar trebui sa aiba vibratii mai line decat 650 funduro. Spun teoretic deoarece nu am mers pe F650 ca sa am termen de comparatie. Si F 650 GS vibreaza, dar nu mi se pare deranjant. Totusi e monocilindru...

Piesa 1 este acel "arbore de echilibrare"...

B0003033.png?v=04282014

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

donez piesa 1 din schema (CARRIER PLATE) - attachicon.gifB0003748.png

piesa este noua

tot ce trebuie sa faceti e sa veniti in titan (buc) s-o luati - nu trimit prin posta/curier

va rog scapati-ma de ea

detalii doar pe pm

 

mai tin piesa o saptamana si daca n-o ia nimeni o dau la ghena

hai, ultima strigare

gratis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai, măi, că nu-i nașpa vibrația! Peste 5000 chiar e fun!

Am mers 350km dintr-o bucată și nu m-am resimțit defel.

 

Până la urmă, de ce ne place mobra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o dilema :) mie imi intra ABS-ul pe spate instant, nu apas bine frana ca intra ABS-ul. Pana sa schimb cauciucurile credeam ca este de la ele ca sunt prea vechi si pierde aderenta repede, dar acum cu cauciucuri noi si tot la fel face. Asta nu am sesizat-o doar eu ci si un prieten care s-a plimbat o zi cu ea. S-a mai intamplat cuiva asa ceva? Are vreo setare ABS-ul din calculator? Adevarat ca la capitolul placute nu prea stau bine, sezonul urmator o sa le schimb, dar din punctul meu de vedere nu prea are de ce sa influenteze ABS-ul placutele. Vreo sugetie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nimic stricat, asa m-am stresat si eu la inceput. Dupa ce am testat si pe un alt GS m-am linistit. Daca am bocancii de offroad aproape ca nici nu simt pedala, o blochez mult mai repede, cu cizmele de strada reusesc sa o modulez mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve

As avea ceva sanse sa fac rost de schema electrica de montaj a alarmei DWA din poza pe un F650GS 2001?

Am achizitionat motorul cu aceasta alarma deja montata si as vrea sa o schimb pe motiv ca nu mai da semne vitale dar as vrea sa ma folosesc de cablajul deja existent.

Este vorba de doua mufe mari si una mica care habar nu am cu ce se mananca si de aceea sper sa ma lumineze o schema de montaj.

Am incercat sa caut pe forum dar nu am reusit sa gasesc nimic.

Va multumesc si iernare usoara!

post-81054-0-93065200-1416404445_thumb.jpg

post-81054-0-38178400-1416404619_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai, măi, că nu-i nașpa vibrația! Peste 5000 chiar e fun!

Am mers 350km dintr-o bucată și nu m-am resimțit defel.

 

Până la urmă, de ce ne place mobra?

dintre toate mono pe care am mers dakar-ul e cel mai fin chiar si cand e subturat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal andriu diferenta dintre cele 2 piese este interiorul pt surub este pt M8 si M10 poate ar trebui sa te uiti la tine si sa bagi un surub sa vezi care merge de 8 sau de 10 si dupa aceea ne interesam ok.TOATE CELE BUNE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ca un novice iti răspund, pentru siguranță ta merita! Mai ales la caprele astea cu suspensii înalte, spatele nu se încarcă suficient si se blochează des. Am reușit sa blochez si fata de câteva ori... O singura data am uitat sa cuplez ABS-ul dupa o iesire din offroad pe o bucata de sosea si la primul viraj de 90 m-am oprit peste linia continua. Dar poate sunt eu mai smucit din fire... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca te vei mai simți la fel de bine pe off pe un Dakar fata de CRF... ma refer la un off mai serios

Piese se găsesc, a avut timp piața sa se dezvolte in atatia ani, si nu sunt mai scumpe. Aftermarket si dealeri destui. Întreținerea e in medie, un filtru, un ulei nu costa mult, mai economisesti si la gaz destul...

Acum daca esti mai maniac, asa ca mine, poti sa investești destul in el... :)

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pentru detalii. Eu nu am Dakar INCA . Am mers doar in padure cu un crf de 450, pe care sper sa il dau si sa imi iau bmw. Intretinerea si piesele la un Dakar sunt scumpe?

consumabilele nu sint mai scumpe fata de alte mobre (ulei, filtre ulei si aer, kit lant, gume, placute, discuri, simeringuri, etc)

dar daca ti se duce o carena, un CDI, un telescop, cutia de viteze, etc ai cam rupt-o in fericire

si filtrul de benzina, tampoanele din roata spate, cablurile de ambreiaj si acceleratie sint mai scumpe

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa te chinuie talenti grav ca sa rupi la un dakar toate chestiile alea. poatee sa dai cu el in pom direct.

CDI - nu am auzit sa picce niciodata

Telescop - doat in caz de accident major. Crede-ma ca e ultima preocupare care o mai ai daca dai cu ea asa de rau.

Cutia de viteze ? ce naiba sa ii facica sa crape? sa schimbi strict fara ambreiaj ?

 

cablurile - acceleratie si ambreiaj sunt cam 30 euro bucata si tin 40 mii km - faceti un calcul la subiectul asta.

 

tot asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...