eFu' Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Really??? Ia să încerc să vad cum e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Ai grija numai sa nu dai in limitare, ca te zdruncina putin, si in trapta 1 se cam ridica de fata. A treia e pana pe la 110 - 120 Really??? Ia să încerc să vad cum e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 De schimbat si eu schimb la 5000+ insa in 4000 merg constant. N-am incercat inca sa ajung la limitare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 schimburile dupa 4500 dar cu grija la limitare ca-ti taie brusc elanul, fara stres din partea mobrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 @ SUN, putin offtopic... dar ai niste clipuri excelente pe youtube ! Ma uit la ele de 1 ora in loc sa muncesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Hmmmmm, da, , parcă e altceva... Între 3500 și 4500 văd că se simte cel mai bine. Peste parcă vibrează și o simt cam tare în noadă. Zvâc, mon cher. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 ce diametru are ghidonul stock? 22 sau 28 mm am luat mansoane de la Touratech si s-au potrivit; erau de 28 dar cele Easton sint de 22 am ghidonul schimbat? mansoanele date jos par a fi originale bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 22 e standard , dar din cate stiu ( am vrut sa schimb ghidonul ) 28 e doar la prindere unde e mansonul tot 22 e ca altfel nu s-ar mai potrivi maneta si restu . Acum am si eu o intrebare ! Cati dintre voi au toba schimbata ? Sa va explic si de ce , cand am luat eu mobra avea deja catalizatorul scos din toba principala , la inceput suna frumos ca mai apoi sa inceapa sa ma enerveze sunetul , as vrea ceva silentios sau daca nu macar un sunet mai gros ,( acum suna cam nasol ) As prefera ca cei care imi spun ca au toba schimbata sa imi spuna cam cat de tare se aude toba pe care au pus-o si daca sunt cunva din bucuresti si putem sa ne vedem sa o si aud cu urechile mele ar fi super . Fac o paranteza si va zic de F800 care are o toba interesanta , daca mergi usor cu ea nu se aude daca accelerezi mai brusc are un sunte placut , stiu ca F800 e bicilindru si nu monocilindru ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 catalogul Ariete da 26 mm http://www.ariete.com/en/catalog/road/road-grips/marche/bmw nu prea renteaza sa schimbi ghidon, mansoane, bloc comenzi, etc cred ca al meu e cum a iesit din fabrica (si capetele sint mai groase decit 22) 22 e standard , dar din cate stiu ( am vrut sa schimb ghidonul ) 28 e doar la prindere unde e mansonul tot 22 e ca altfel nu s-ar mai potrivi maneta si restu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Ghidonul e standard (22.225 mm sau 7/8 inch) mansoanele (gumele) au diametru mai mare pentru a încăpea peste rezistența de incalzire a mansoanelor Am schimbat la a mea si in kitul ariete vin 2 bucati care incap peste incalzire sau pentru modelul fara mansoane incalzite o bucata cu diametrul 22 si una cu diametru mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 adica vin 4 mansoane? eu ce am dat jos au cam 27 mm pe interior si nu am incalzire la masnoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 Mansonul la cele incalzite (cel de 300+ lei bucata, pe care il iei de la BMW ) este compus din rezistenta de incalzire cu cauciucul care este lipit doar la capete. Cand se toceste cauciucul, ca sa nu dai 300+ cat cere BMW, iei doar guma de la ariete, o tai pe cea veche apoi pui guma noua. Ghidonul are sigur acelasi diametru pe toata lungumea lui. Stiu asta pentru ca l-am avut dat jos de pe motoreta. Grosimea este fix 22.225 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 mda, am masurat, e 22 dar in capat in stinga e un plastic de 26 care nu permite numai montarea de mansoane mai groase o fi avut cindva incalzire si s-a demontat? ca nu ies fire din manson, nu am buton de incalzire sa dau jos plasticul respectiv? dar la acceleratie cred ca ar trebui schimbat tot tubul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Salutare posesori de GS-uri, propun sa organizam o intalnire (saptamanala ar fi de preferat) in care sa ne povestim, sfatuim si de ce nu sa ne admiram mobrele. Propun ca intalnirea sa fie organizata marti ora 19:00 la Piata Consitutiei. Stiu ca mai sunt intalniri ale motociclistilor pe la Arcul de Trimf, Herastrau...etc, dar aici ne putem intalni doar noi, posesorii de F650. Astept pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Neah... promite sa fie ceva plicticos (din punctul meu de vedere, evident)... prefer sa imi vad de-ale mele decat sa ma plictisesc in grup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Mai bine ne vedem la o ieșire prin pădure decât la o vorbă în parcare. Sunt destule zone frumoase și fără asfalt pe lângă București. Pauză oricum trebuie să facem la un moment dat, și atunci putem vorbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Mai bine ne vedem la o ieșire prin pădure decât la o vorbă în parcare. Sunt destule zone frumoase și fără asfalt pe lângă București. Pauză oricum trebuie să facem la un moment dat, și atunci putem vorbi +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Salutare posesori de GS-uri, propun sa organizam o intalnire (saptamanala ar fi de preferat) in care sa ne povestim, sfatuim si de ce nu sa ne admiram mobrele. Propun ca intalnirea sa fie organizata marti ora 19:00 la Piata Consitutiei. Stiu ca mai sunt intalniri ale motociclistilor pe la Arcul de Trimf, Herastrau...etc, dar aici ne putem intalni doar noi, posesorii de F650. Astept pareri. Poti sa vii linistit la Arc miercurea, dupa ora 18, si vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Mai bine ne vedem la o ieșire prin pădure decât la o vorbă în parcare. Sunt destule zone frumoase și fără asfalt pe lângă București. Pauză oricum trebuie să facem la un moment dat, și atunci putem vorbi Sunt total de acord, nu sunt legat de asfalt si in nici un caz de Bucuresti. Cand am propus m-am gandit ca este varianta cea mai buna pentru persoanele care lucreaza pe aici. Eu sunt deschis, merg si pana la Cluj daca este rost de plimbare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 mai baieti, daca va mananca seaua va arata taica drum numa bun de plimbat. Asfalt dar drumuri secundare, pe dealuri asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgedede Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 salutare.sunt nou pe forum.am un bmw f650gs 2002. si din cauza nefolosintei m-am gandit sa-l vand cuiva care sa il intretina ca si mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 Detalii. Ma intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 Pai simplu: adica sa nu-l foloseasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 Pai simplu: adica sa nu-l foloseasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 donez piesa 1 din schema (CARRIER PLATE) - piesa este noua tot ce trebuie sa faceti e sa veniti in titan (buc) s-o luati - nu trimit prin posta/curier va rog scapati-ma de ea detalii doar pe pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.