Guzuman Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Nu stiu daca e potrivit sa postez aici, dar fiind vorba de F800GS, mi-am adus aminte de filmuletul asta : https://www.facebook.com/video.php?v=781108541978609 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Salut, de unde mai pot cumpara o baterie yuasa ? La un pret rezon . Ultima am luat-o acum 5 ani de la Buzoianu dar nu mai dau de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Ottoman: 0724.228.200 - Patrick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 sau încearcă un JMT pe gel... 240 (parca) de la Metricmotion. Are si Yuasa , acum 2-3 săptămâni mi-a dat cel mai bun pret la ambele din furnizorii prezenti aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Am o problema: am pornit mobra, toate bune, doar ca la cateva minute de functionare am simtit un miros de ars. Am oprit motorul si mi-am dat seama ca iesea fum din senzorul de oxigen, acela montat pe galeria de evacuare. Care a fi baiu' cu el?.. se poate duce dracului asa, pur si simplu stand?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 (editat) Vezi ca in zona sondei de pe galeria de evacuare este si gaurica de la pompa de apa. Pe gaurica aia vezi daca iti "plange" fie ulei, fie antigel, in functie de ce simering ti-a cedat (sunt doua simeringuri spate in spate care separa uleiul din circuitul de ungere si antigelul din circuitul de racire)... Baga un ochi Editat Martie 24, 2015 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Asta in varianta mai nasoala, in cea mai fun sa nu fi dat cu WD sau vaselina ca mine peste iarna pe prinderea senzorului (ca mi se părea ruginita) iar la prima pornire din anul asta nu stiam de ce iese fum si miroase a ars... Dar cum spune Serban, asa am patit si eu acum un an jumate cand a trebuit sa schimb kitul de apa. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Multumesc! O sa verific situatiile expuse de voi, iar apoi o sa revin cu deznodamantul. (nu am cumparat-o decat in iarna, deci nu stiu inca foarte multe despre ea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Vând următoarele pentru F650GS: - set oglinzi - 50€ ambele (una are burduful ciupit, model 2000) - tank bag BMW - 100€ - topcase BMW model twinspark - 150€ - coburi + sistem de prindere BMW - 400€ - maneta de frana (necesita vopsire) - 30 20€ - sa înaltă - 130 100€ Un update Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 Am nevoie de un etrier fata care sa se potriveasca pe un f650 gs, 2005. Daca e in stare buna, adica in specs, si de discul de frana fata. PM sau 074 72 9411 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 A incercat careva sa elimine doar toba stanga (catalizatorul*)? Ma gandesc sa il elimin si sa pun un cot care sa lege de restul tevii pana la cea din dreapta. Care ar fi urmarile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 A incercat careva sa elimine doar toba stanga (catalizatorul*)? Ma gandesc sa il elimin si sa pun un cot care sa lege de restul tevii pana la cea din dreapta. Care ar fi urmarile? Singurul pe care-l stiu, este Zig Zag. El a schimbat cele 2 tobe cu una singura, in special pt a reduce greutatea, daca imi aduc bine aminte zicea ceva de aprox 7 kg in minus. Daca mergi pe ruta asta, nu vei mai avea nevoie de nici un cot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 (editat) S-a infundat catalizatorul de vrei sa elimini numai toba stanga? Ce ai patit ? Am citit la un moment dat pe forum ca cineva a taiat toba 1 (care ar avea rol de toba intermediara), a scos catalizatorul si a sudat toba la loc. Editat Martie 29, 2015 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 Am incercat la Funduro toba sport si am aflat ca am timpanul stang sensibil. Asa ca am renuntat la ea. La Dakar as elimina fizic toba cu catalizator si as ramane cu cea de pe dreapta, originala. Nu vreau galagie ci sa mearga mai lejer motorul si eventual 1,2 kg Acum cautam pe advrider si am gasit pe cineva care a facut, dar nu pot trimite PM inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Salut! Am un joc suspect la bascula si banuiesc rulmentii cu numarul 5 din diagrama. Am desfacut si uns tot ce inseamna bascula cam acum un an si stiu ca acolo sunt niste rulmenti pe ace, fara colivie. Am gasit la BADI unii cu colivie, HK1816, la 12 lei bucata. intrebare: e bai daca pun cu colivie? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Din aceea am pus si eu la a mea. Sunt buni cei de la skf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Din cate stiu, cei fara colivie pot prelua sarcini radiale mai mari si au mai multe ace decat cele cu colivie. Ca merg si din ceilalti, probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Corect. Am pus fara colivie. De la skf. Acum am realizat ce am scris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Salut! Am un joc suspect la bascula si banuiesc rulmentii cu numarul 5 din diagrama. Am desfacut si uns tot ce inseamna bascula cam acum un an si stiu ca acolo sunt niste rulmenti pe ace, fara colivie. Am gasit la BADI unii cu colivie, HK1816, la 12 lei bucata. intrebare: e bai daca pun cu colivie? Merci! Poti pune cu colivie, nu are nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Salut! Am un joc suspect la bascula si banuiesc rulmentii cu numarul 5 din diagrama. Am desfacut si uns tot ce inseamna bascula cam acum un an si stiu ca acolo sunt niste rulmenti pe ace, fara colivie. Am gasit la BADI unii cu colivie, HK1816, la 12 lei bucata. intrebare: e bai daca pun cu colivie? Merci! ca sa stii la ce sa te astepti cand desfaci link-ul Monteaza rulmenti constructivi identici cu cei originali. Protectiile de praf/apa, nu ofera reazem la sarcini axiale pe role (ace). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Salut! M-am lovit de 3 probleme la un GS din 2001: 1. Este un furtun ce iese din filtrul de aer si merge la motor, iar la țuștiucul ce iese din filtru am observat scurgeri de ulei si cand l-am desfacut am vazut ca e cam dus naibii. se poate schimba doar capatul ala de prindere? 2. Am observat ca mi-e aprins tot timpul stopul de la frana.. si nu stiu care-i baiu!?.. Are cineva vreo idee? 3. Cautand pe firul de la contactul franei de picior, am vazut ca era un tub transparent prins de cadru, ca un tub de drenaj, sau ceva...dar al carui capat de sus nu era prins de nimic. De unde vine asta?..si care e rolul lui?! Multumesc si drumuri uscate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 (editat) 3. Furtunul transparent este evacuarea vaporilor de la baterie. Un capat se mufeaza la o tevusca de la baterie si un capat ajunge langa piciorul drept al cricului central Editat Martie 31, 2015 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Cesar, nu cred ca o sa gasesc asa ceva. Sau poate doar daca ma duc pana-n Mongolia si-napoi. Multumesc tuturor pentru pareri. ------ da new guy, la problema 3 cred ca este vorba de tubul de drenaj de la baterie, in caz ca fierbe acidu in ea. S-a deconectat de la stutz-ul unde trebuia sa fie prins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 1. scapa de colierul ala original (eu i-am pus unu clasic cu surub) si apoi cu stutul in mana manufacturezi alta prindere de tulumba aia neagra. Eu nu am rupt-o (inca) deci nu stiu ce sfat sa iti dau despre cum sa o manaresti . 2. E posibil sa ai unul din intrerupatorele de frana ( fie la picior fie la mana) blocate sau deformata tablita de actionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Am avut si eu aceeasi chestie la pedala de frana. Are o tabla mica care inchide circuitul cu stopul de frana. Cum mie mi se desfacuse pedala, ramanea si circuitul inchis si implicit stopul de frana aprins. Verifica acolo si vezi care-i treaba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.