smar2 Postat Iunie 2, 2018 Share Postat Iunie 2, 2018 Eu cred ca o sa-mi iau un filtru regulator original pana la urma... 0.5 l/100km diferenta de consum inseamna 50 litri la 10.000km. Adica ~300 lei la fiecare 10.000 km. Adica in 10.000 km se amortizeaza costul suplimentar al filtrului original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 Injectorul nu e seringa, e o electrovalva! Nu "intra" benzina in el, benzina trece prin el. Iar cantitatea e determinata de 2 factori mari si lati: presiunea benzinei si timpul cat e alimentat electric, adica deschisa supapa. Cu presiune mai mare la acelasi impuls electric va livra mai multa benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 Amestecul ESTE mai bogat. Si 1 bar in + peste cei 3 e mult. Cine ti-a verificat tie noxele la moto pt itp?!? Nu scoate gram de fum, nu bate, nu troncane, nu necesita investitii. Un soi de full option fara trapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 (editat) In ce conditii mai exact scoateti voi consumul asta de 3,x l/100km ? Cu ce viteze mergeti? Cu ce bagaj (kg)? Cu sau fara pasager (kg)? Cutii laterale? etc... Editat Iunie 4, 2018 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 In ce conditii mai exact scoateti voi consumul asta de 3,x l/100km ? Cu ce viteze mergeti? Cu ce bagaj (kg)? Cu sau fara pasager (kg)? Cutii laterale? etc... 80km/h pe autostrada, fara bagaje si pasager iar in vale la Medgidia o pui pe liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 + toate panzele sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 In ce conditii mai exact scoateti voi consumul asta de 3,x l/100km ? Cu ce viteze mergeti? Cu ce bagaj (kg)? Cu sau fara pasager (kg)? Cutii laterale? etc... La 90 la ora naveta AR-TM scot 3.2%, fara bagaj si pasager. Fara cutii. Eu am 80 kg. Cu regulator de 4 bar, deci schimbul regulatorului cu unul de 4 bar NU are cum sa creasca consumul daca il am ca si inainte ... » Post actualizat in 04 Jun 2018 20:14 @flavius.corhei - daca ai crapaturi in zona in care se prind furtunele e posibil sa nu iti pastreze presiune in instalatia de injectie - intre pompa si njector. Vezi ca era un spate de gs la vanzare pe OLX. poate iti da capacul. Omul vinde toata hardughia. Nu da separat nimic. Dau mai mult decat face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 Ploiesti- Tg.Mureș,traseul pe valea Oltului, cutii laterale, topcase ,2 persoane .Am alimentat cind am ajuns la Mureș, 450 km ....15 litri ,faceți socoteala... Nu am depășit 90 km/h.! Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 (editat) Ca sa nu-si piarda timpul si altii cu socoteala, o scriu eu: iese 3.33 l/100 Pacat ca apare pe pagina noua. Editat Iunie 5, 2018 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrulll Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 La drum nici la mine nu depaseste 3.5, cu filtru schimbat de 4 bar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 Pai da, scoateti 3.3L la suta dar mergeti ca melcul, incurcati pana si TIR-urile. La 80km/h cred ca si un Harlica consuma 3.5 la suta si e mai greu si are si motor mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kez Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 In ce conditii mai exact scoateti voi consumul asta de 3,x l/100km ? Cu ce viteze mergeti? Cu ce bagaj (kg)? Cu sau fara pasager (kg)? Cutii laterale? etc... eu am scos asa: - 3.35 singur + cutii laterale si viteza 100-120 (drum de 2000 km, calculat la fiecare plin) - 3.2 singur, fara cutii si viteza la fel 100-120 ( drum de 600 km) - 3.7 cu pasager + cutii si viteza 100-110 ( drum 1000 km) - 3.8-3.9 singur + cutii dar tinut cat de constant am putut pe la 140 (drum de 300km) Plus de asta, inaine de tura de 2000km am montat si parbrizul inalt de wunderlich, credeam ca va afecta consumum, dar aparent nu afecteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 Gata plimbarica, te-ai intors acasa, Kez? Uite si poza din Maramu'...am promis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kez Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 Gata plimbarica, te-ai intors acasa, Kez? Uite si poza din Maramu'...am promis! Da, am ajuns cu bine, a fost totul ok, mai ales palinca Nu ma asteptam sa fiu recunoscut asa departe de casa )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 - 3.8-3.9 singur + cutii dar tinut cat de constant am putut pe la 140 (drum de 300km) Mai nene, ma pui pe ganduri, daca ai scos consumul asta la 140 e parfum. Si asa ma batea gandul la un enduro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 Ma bucur ca ati ajuns cu bine si ca ne-am cunoscut si in afara forumului...vezi tu, un strop de atentie face diferenta! Cat priveste consumul, mi se pare decent si corect...bembelica al meu, mult mai batran si pe carburatie, merge in limite cuprinse intre 4 si maximum 6 litri la 100 km, in functie de forja, stil de mers, greutate carata si starea drumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 (editat) Multumesc pentru raspunsuri, am inteles acum de unde consumurile astea. Intrebam pentru ca eu cu schimbat viteze peste 4000rpm, viteza la drum de 120-130...mai mult spre 130...,incarcat blana (genti laterale 2x45l + topcase 55l) + pasager, depasesc cu ceva kg masa maxima autorizata pentru mobra asta...consuma 4,8-5l/100km, un consum decent de altfel. Editat Iunie 5, 2018 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 Ii place sa fie tinuta intre 3000 - 4000 rpm. La viteza aia clar ca consuma peste 3.3 :-) Oricum, la consum bmw-ul twin spark e cea mai buna varianta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Pai si nu ar trebui sa se modifice amestecul in cazul asta si sa devina mai bogat? Eu intreb in contextul in care folosesc acel filtru de 4 bari de peste 1 an si motorul nu scoate gram de fum, iar la itp noxele au iesit in limite. O.5L la 100km este foarte mult pt un motor care consuma normal 3.5L/100km. Cine ti-a facut tie noxele la ITP ????? GS mono poate consuma in jur de 3,6 (dual spark) - 3,8 single spark in regim de pensionar. Valorile alea pe la 3.2 sunt teapa voastra. Masutati mai atent distanta parcursa - la unele exemplare kilometrajul are erori si indica in plus mai ales cand te apropii de rezerva. Am scos sub 4 osingura data cand imi batea vantul in buzunare si am venit de dincolode sibiu pana la bucuresti pe un singur plin. Sistemele de injectie au ceea ce se cheama Fuel trim (long si short) asta inseamna ca modifica cantitatea de benzina injectata in functie de ce citesc la sondele lambda. In cazul mersului de pensionar in drum spre casa dupa ce a prins ziarul de dimineata - poate compensa diferenta de presiune micsorand timpii de injectie. Daca tragi de ea nu mai poate compensa iar la gaz in blana da drumul la benzina la maxim desi motorul nu maigenereaza putere suplimentara (mai multemotive) - consumul creste. Mers tare (160 +/- ) consuma 6,5 cu filtrul nou fata de 5,5 cu filtru vechi (benzina inainte de a intra pe autostrada la constanta - blana orbitoare - intrat pe rezervacu catevazeci de km inainte de buc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Din soft se poate modifica cate ceva referitor la consum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 diferite versiuni de sw au consumuri diferite in regim normal. La top speed nu difera consumul. Nu suporta tunning din soft. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Iisuse... am rezolvat problema cu diodele responzabile cu semnalizarea/avariile. Is ascunse fix in fund la taxatoare, dar odata gasite, mi s-au umplut jumatatile inferioare ale ochilor cu lacrimi de bucurie. Le-am schimbat pe toate 3, le-am cositorit si apoi totul a inceput sa functioneze corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 Pai spune unde e si fundul taxatoarei, ca sa stie lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 6, 2018 Share Postat Iunie 6, 2018 (editat) Sub cadrul de plastic care tine releele de la jug. Ala sta in doua holsuruburi prins, le scoti alea, injuri 5 minute, scoti cadrul cu relee si ajungi la diode. Editat Iunie 6, 2018 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 7, 2018 Share Postat Iunie 7, 2018 are legatura cu faptul ca aia pe la itp nu prea stiu la ce se uita. Dual spark scoate euro 2 cu catalizator si euro zero fara. Poate ala s-a referit la faptul ca nuvede compusi de ardere de ulei. La topspeed merg cu ea in 6500 - 7000 rpm de cand o am. Cartea spune ca e ok asa si are dreptate - motorul nu are nici o problema chiar daca a ajuns la 135 mii km. Diferentele de consum cu cele 2 filtresunt pe aceeasi mobra cu acelasi soft si cu acelasi stil de mers in aceleasi anotimpuri. Asta ca sa nu mai zic ca nu mi se mai pare asa de dornica sa stea pe la 7000 rpm (amestec prea bogat la WOT ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.