Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Eu cred ca o sa-mi iau un filtru regulator original pana la urma...

0.5 l/100km diferenta de consum inseamna 50 litri la 10.000km. Adica ~300 lei la fiecare 10.000 km.

 

Adica in 10.000 km se amortizeaza costul suplimentar al filtrului original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Injectorul nu e seringa, e o electrovalva! Nu "intra" benzina in el, benzina trece prin el. Iar cantitatea e determinata de 2 factori mari si lati: presiunea benzinei si timpul cat e alimentat electric, adica deschisa supapa. Cu presiune mai mare la acelasi impuls electric va livra mai multa benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestecul ESTE mai bogat.

Si 1 bar in + peste cei 3 e mult.

Cine ti-a verificat tie noxele la moto pt itp?!?

Nu scoate gram de fum, nu bate, nu troncane, nu necesita investitii. Un soi de full option fara trapa :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce conditii mai exact scoateti voi consumul asta de 3,x l/100km ? Cu ce viteze mergeti? Cu ce bagaj (kg)? Cu sau fara pasager (kg)? Cutii laterale? etc...

 

80km/h pe autostrada, fara bagaje si pasager iar in vale la Medgidia o pui pe liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce conditii mai exact scoateti voi consumul asta de 3,x l/100km ? Cu ce viteze mergeti? Cu ce bagaj (kg)? Cu sau fara pasager (kg)? Cutii laterale? etc...

 

La 90 la ora naveta AR-TM scot 3.2%, fara bagaj si pasager. Fara cutii. Eu am 80 kg.

Cu regulator de 4 bar, deci schimbul regulatorului cu unul de 4 bar NU are cum sa creasca consumul daca il am ca si inainte ...

 

» Post actualizat in 04 Jun 2018 20:14

@flavius.corhei - daca ai crapaturi in zona in care se prind furtunele e posibil sa nu iti pastreze presiune in instalatia de injectie - intre pompa si njector. Vezi ca era un spate de gs la vanzare pe OLX. poate iti da capacul.

 

Omul vinde toata hardughia. Nu da separat nimic. Dau mai mult decat face.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ploiesti- Tg.Mureș,traseul pe valea Oltului, cutii laterale, topcase ,2 persoane .Am alimentat cind am ajuns la Mureș, 450 km ....15 litri ,faceți socoteala... :)

Nu am depășit 90 km/h.!

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce conditii mai exact scoateti voi consumul asta de 3,x l/100km ? Cu ce viteze mergeti? Cu ce bagaj (kg)? Cu sau fara pasager (kg)? Cutii laterale? etc...

eu am scos asa:

- 3.35 singur + cutii laterale si viteza 100-120 (drum de 2000 km, calculat la fiecare plin)

- 3.2 singur, fara cutii si viteza la fel 100-120 ( drum de 600 km)

- 3.7 cu pasager + cutii si viteza 100-110 ( drum 1000 km)

- 3.8-3.9 singur + cutii dar tinut cat de constant am putut pe la 140 (drum de 300km)

 

Plus de asta, inaine de tura de 2000km am montat si parbrizul inalt de wunderlich, credeam ca va afecta consumum, dar aparent nu afecteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata plimbarica, te-ai intors acasa, Kez?

Uite si poza din Maramu'...am promis! :peace:

Da, am ajuns cu bine, a fost totul ok, mai ales palinca :cheers:

Nu ma asteptam sa fiu recunoscut asa departe de casa :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- 3.8-3.9 singur + cutii dar tinut cat de constant am putut pe la 140 (drum de 300km)

 

Mai nene, ma pui pe ganduri, daca ai scos consumul asta la 140 e parfum. Si asa ma batea gandul la un enduro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ati ajuns cu bine si ca ne-am cunoscut si in afara forumului...vezi tu, un strop de atentie face diferenta! ;)

Cat priveste consumul, mi se pare decent si corect...bembelica al meu, mult mai batran si pe carburatie, merge in limite cuprinse intre 4 si maximum 6 litri la 100 km, in functie de forja, stil de mers, greutate carata si starea drumului. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri, am inteles acum de unde consumurile astea. Intrebam pentru ca eu cu schimbat viteze peste 4000rpm, viteza la drum de 120-130...mai mult spre 130...,incarcat blana (genti laterale 2x45l + topcase 55l) + pasager, depasesc cu ceva kg masa maxima autorizata pentru mobra asta...consuma 4,8-5l/100km, un consum decent de altfel.

Editat de fratelescris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si nu ar trebui sa se modifice amestecul in cazul asta si sa devina mai bogat? Eu intreb in contextul in care folosesc acel filtru de 4 bari de peste 1 an si motorul nu scoate gram de fum, iar la itp noxele au iesit in limite. O.5L la 100km este foarte mult pt un motor care consuma normal 3.5L/100km.

Cine ti-a facut tie noxele la ITP ?????

 

 

GS mono poate consuma in jur de 3,6 (dual spark) - 3,8 single spark in regim de pensionar. Valorile alea pe la 3.2 sunt teapa voastra. Masutati mai atent distanta parcursa - la unele exemplare kilometrajul are erori si indica in plus mai ales cand te apropii de rezerva. Am scos sub 4 osingura data cand imi batea vantul in buzunare si am venit de dincolode sibiu pana la bucuresti pe un singur plin.

 

Sistemele de injectie au ceea ce se cheama Fuel trim (long si short) asta inseamna ca modifica cantitatea de benzina injectata in functie de ce citesc la sondele lambda. In cazul mersului de pensionar in drum spre casa dupa ce a prins ziarul de dimineata - poate compensa diferenta de presiune micsorand timpii de injectie. Daca tragi de ea nu mai poate compensa iar la gaz in blana da drumul la benzina la maxim desi motorul nu maigenereaza putere suplimentara (mai multemotive) - consumul creste. Mers tare (160 +/- ) consuma 6,5 cu filtrul nou fata de 5,5 cu filtru vechi (benzina inainte de a intra pe autostrada la constanta - blana orbitoare - intrat pe rezervacu catevazeci de km inainte de buc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iisuse... am rezolvat problema cu diodele responzabile cu semnalizarea/avariile. Is ascunse fix in fund la taxatoare, dar odata gasite, mi s-au umplut jumatatile inferioare ale ochilor cu lacrimi de bucurie.

Le-am schimbat pe toate 3, le-am cositorit si apoi totul a inceput sa functioneze corect :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub cadrul de plastic care tine releele de la jug. Ala sta in doua holsuruburi prins, le scoti alea, injuri 5 minute, scoti cadrul cu relee si ajungi la diode.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are legatura cu faptul ca aia pe la itp nu prea stiu la ce se uita. Dual spark scoate euro 2 cu catalizator si euro zero fara. Poate ala s-a referit la faptul ca nuvede compusi de ardere de ulei.

 

La topspeed merg cu ea in 6500 - 7000 rpm de cand o am. Cartea spune ca e ok asa si are dreptate - motorul nu are nici o problema chiar daca a ajuns la 135 mii km.

Diferentele de consum cu cele 2 filtresunt pe aceeasi mobra cu acelasi soft si cu acelasi stil de mers in aceleasi anotimpuri. Asta ca sa nu mai zic ca nu mi se mai pare asa de dornica sa stea pe la 7000 rpm (amestec prea bogat la WOT ? )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...