Sari la conținut

HONDA DEAUVILLE.


lil debul
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 157
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am reusit instalarea noului releu (dupa ce mi-am luat trusa de scule, pentru ca nimic din arsenalul deja existent nu m-a ajutat sa desfac surubul de jos al releului) si lucrurile stau ceva mai bine, dar nu foarte.

Acum, la pornirea la rece, nu mai sare voltajul de 14.5, ceea ce e bine.

Cu pozitia aprinsa sta undeva intre 13.9 si 14.2 (in functie de turatie: ture mai multe, voltaj mai mic), ceea ce e iarasi bine.

Cu farul aprins insa scade din nou spre 12.9-13.0, ceea ce nu mai e bine.

Nu ma duce capul sa-mi dau seama ce-ar putea fi. Vreo pierdere de curent pe vreundeva?

Daca alternatorul n-ar da suficient curent, atunci problema s-ar manifesta de la relanti.

La VFR, cand a picat alternatorul (ma rog, s-a prajit statorul), aveam curent in parametri atunci cand nu existau consumatori (lumini, ventilator) pe la 5-6000 rpm. Daca scadeam turatia incepea sa pape din bacterie.

Vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea le am cu sarmele dar stiu ca intre alternator, care produce curent alternativ, si restul instalatiei, curent continuu, trebuie sa fie o punte redresoare ce contine diode. Daca astea incep sa pice efectul este ca la introducerea de consumatori tensiunea incepe sa scada ... parerea mea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos, colegu'! Cum vine noul releu incerc mutarea :)

 

 

Am reusit instalarea noului releu (dupa ce mi-am luat trusa de scule, pentru ca nimic din arsenalul deja existent nu m-a ajutat sa desfac surubul de jos al releului) si lucrurile stau ceva mai bine, dar nu foarte.

Acum, la pornirea la rece, nu mai sare voltajul de 14.5, ceea ce e bine.

Cu pozitia aprinsa sta undeva intre 13.9 si 14.2 (in functie de turatie: ture mai multe, voltaj mai mic), ceea ce e iarasi bine.

Cu farul aprins insa scade din nou spre 12.9-13.0, ceea ce nu mai e bine.

Nu ma duce capul sa-mi dau seama ce-ar putea fi. Vreo pierdere de curent pe vreundeva?

Daca alternatorul n-ar da suficient curent, atunci problema s-ar manifesta de la relanti.

La VFR, cand a picat alternatorul (ma rog, s-a prajit statorul), aveam curent in parametri atunci cand nu existau consumatori (lumini, ventilator) pe la 5-6000 rpm. Daca scadeam turatia incepea sa pape din bacterie.

Vreo idee?

Salut,

 

 

Releul nu are nimic. Am avut si eu initial un volmetru digital, binenteles luat tot de la chinezi.... mie imi arata 48V. dupa instalare.

Norocul meu ca am gasit un modul de volmetru care s-a potrivit in locasul celui cumparat.

 

Valorile pe care le ai sunt normale- asa le am si eu +/-0.3 V

 

 

P.S

 

imi para reu ca nu am fost la intalnirea de anul asta din Sibiu.... si cand ma gandesc ca am facut Transalpina de 4 ori pana cum, singuratic :-L

 

 

 

Invitatie in Thasos:

 

Plecare 12 Septembrie intoarcere 19 Septembrie.

 

Va astept cu drag!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah, voltmetrul ala n-are nimic. L-am testat in paralel cu multimetru si valorile sunt cele corecte. Problema era releul cel vechi, care chiar baga curent in nestire cand era rece. Aia s-a rezolvat, iar acum parca e si ceva mai stabil curentul in sarcina.

M-am mai informat intre timp si valorile sunt cele corecte pentru motoreta asta. Deh... eu eram obisnuit cu valorile de pe modele mai recente, unde iti indica 14.x fix indiferent de consumatori :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Bina v-am gasit !!. Am cumparat Deauville 650, an 2000. Marti merg dupa ea la Piatra Neamt. Am citit toate postarile de aici, imi suna ciudat, nu am condus pana acum nimic cu 4 timpi, am avut numai Ij-uri. Sper sa nu regret ca am luat-o. O sa va povestesc dupa ce o aduc acasa.


» Post actualizat in 15 Nov 2015 14:29

Tocmai trebuie sa merg sa iau un Deauville 650. Nu am avut niciodata asa ceva. Ce ar trebui sa verific la ea sa nu fiu pacalit cumva. Multumesc de intelegere


» Post actualizat in 28 Nov 2015 15:16

Bina v-am gasit !!. Am cumparat Deauville 650, an 2000. Marti merg dupa ea la Piatra Neamt. Am citit toate postarile de aici, imi suna ciudat, nu am condus pana acum nimic cu 4 timpi, am avut numai Ij-uri. Sper sa nu regret ca am luat-o. O sa va povestesc dupa ce o aduc acasa.


» Post actualizat in 15 Nov 2015 14:29

Tocmai trebuie sa merg sa iau un Deauville 650. Nu am avut niciodata asa ceva. Ce ar trebui sa verific la ea sa nu fiu pacalit cumva. Multumesc de intel

 

Am adus deja motocicleta acasa. este intr-o stare foarte buna, iar vanzatorul un om de calitate. Nu-mi fac griji privind calitatile motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • 1 month later...

Salutare domnilor !

 

Va abordez cu o intrebare legata de temperatura. In perioada asta asa fierbinte in care simt aerul iesind de la motor ca aproape ma frige la picioare, nu aud ventilatorul radiatorului.

E adevarat, nu am vazut nici lumina rosie din bord, dar as prefera sa nu se ajunga acolo. E posibil ca motorul sa nu devina suficient de fierbinte sau e ceva in neregula ?

Ventilatorul stiu ca functioneaza.. pentru ca foarte rar pe parcursul unui an, porneste. Am verificat sigurantele si sunt in regula. Pare foarte aleatorie functionarea lui, vreo idee ?

 

Multumesc

Editat de arhshine
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 month later...

salut....caut o aripa fata de deauville...are careva asa ceva?

Si io caut, macar o bucata de aripa, partea din spatele rotii, jos, sa fie cit de cit intreaga...restul poate fi terci! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare tuturor!

Am achizitionat si eu la sfarsitul lunii noiembrie a anului trecut o HONDA Deauville 650 din 2001. Am adus-o acasa, la Carei din Cluj Napoca pe roti si pot spune ca sunt foarte multumit de ea. Am facut transcrierea si astept cu nerabdare deschiderea sezonului 2017. Motivul pentru care scriu este ca sa aflu daca va fi anul acesta vreo intalnire a "deauvilistilor" din Romania. Momentan nu am nici o problema mecanica cu ea in afara de faptul ca trebuie sa ii schimb anvelopele cu unele noi. Daca aveti vreo sursa "buna" si ieftina v-as multumi.

 

 

post-91255-0-72240000-1483823627_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Salutare.m ar interesa si pe mine un deauville 650 insa am câteva nelămuriri...sunt destul de înalt 186 si vin de pe un Transalp...credeți ca m as împăca bine cu poziția? Cam ce viteza de croaziera are? Merci fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.m ar interesa si pe mine un deauville 650 insa am câteva nelămuriri...sunt destul de înalt 186 si vin de pe un Transalp...credeți ca m as împăca bine cu poziția? Cam ce viteza de croaziera are? Merci fain

Mare diferenta nu ai...

 

Ceva mai multe plastice si frane mai serioase

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 7 months later...

Buna ziua. Vreau sa-mi montez o priza si un voltmetru pe motor si am descoperit aceste fire din poza. La ce folosesc?

A doaua intrebare ar fi legata de unde as putea sa ma leg cu firele in asa fel incat sa am curent dupa contact.

Multumesc.

post-98921-0-86186800-1539093221_thumb.jpg

Editat de Radovan_eu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare. Sunt si eu un proaspat posesor de Deauville 650 din 99. Am tot cautat informatii despre mobra asta si m-am mirat cat de putin aflu despre ea. 6 pagini de topic in aproape un deceniu :(

poate cineva sa imi dea si mie un manual de service?(preferabil pdf).

asfalt uscat si sa ne vedem in trafic

IMG_20190107_120545.thumb.jpg.41da8cd6177070aaeaa59ce501cbd507.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...