0ctav Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 si pentru viteza sau supermoto..sa reduci 2kg cu doar 300 lei e extrem de avantajos. ca sa faci asta la alte componente ale motorului..platesti mult mai mult!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 vulpea va zice mereu ca strugurii sunt acri ... am studiat si eu bateriile astea si intentionez sa-mi achizitionez una curand exista inca un producator mai bun decat shorai .. Ballistic, greutate si dimensiuni mai mici si de putere mai mare http://www.webbikeworld.com/motorcycle-battery/li-ion-motorcycle-battery/shorai-vs-ballistic-li-ion-motorcycle-battery.htm avantajele fata de o baterie normala sunt clare si mari .. DAR nu este o baterie pt orice buzunar si nici pt orice motocicleta sunt de acord cu vulpile ca pe un motor de 1500-2000 de euro nu se merita sa pui o baterie de 150 de dolari in schimb daca discutam de un motor de curse de la 10000 euro in sus, un harley sau alt motor mare peste 1500cc e alta discutia sa luam un exemplu .. motoru meu Yamaha 1600cc o baterie Yuasa sau Varta sau orice altceva bun .. nu baterii de alea din obor sau din targ de la vitan .. are 5-6kg .. un Ballistic are 1kg (avantaj net pt motoare unde orice 100 de grame conteaza .. curse, etc) cranking voltage .. Yuasa/Varta 200-250 cca, Ballistic 410 (testat de mine pe diverse motoare, da tu de 3-4 ori la automat dimineata pe racoare sau cand nu ti-ai mai pornit mobra de 1-2 saptamani si o sa vezi cum incarcarea ta la o baterie normala scade sub 11-12 si adio mai pleci de pe loc, pe cand la bateriile Lithium Iron Phosphate ramane la fel indiferent de temp sau cat dai la automat) http://www.youtube.com/watch?v=AOzpYsLDUAM un alt avantaj care a fost mentionat mai sus este ca aceste baterii nu necesita incarcare (daca nu ai un consumator, poti sa o lasi pe motor sau pe dulap si dupa un an va fi la fel de incarcata) de mentionat este ca aceste baterii nu au acid, deci ele pot fi montate in orice pozitie, f important pt motoare custom unde spatiu sau pozitionarea este dificila .. la mine de exemplu bateria nu poate sta decat pe orizontala .. in ultimii 3 ani am schimbat 2 baterii si urmeaza sa o pun pe a 3a din cauza ca datorita pozitionarii pe orizontala acidul dintr-o baterie normala lasa elementii descoperiti si se strica mai repede .. aceasi poveste si la cele pe gel avantajele dimensiuni nu cred ca mai trebuiesc discutate .. toti stim ca la majoritatea motoarelor ai un spatiu de baterie .. fix .. vrei sa iti mai pui power comander .. cauta spatiu .. vrei sa-ti instalezi alarma .. cauta spatiu .. enerveaza-te .. atarnale cu soricei sau cu scotch cine stie pe unde .. pe cand cu o baterie mica, in aceelasi spatiu de baterie iti intra toate trageti voi concluziile .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 (editat) a venit bacteria ! este incredibila . mai usoara si mai ...mica !! 670g . in ambalaj se gasesc o gramada de bureti autoadezivi sa completezi spatiul gol. motorul porneste mult, mult mai repede chiar si rece fara soc tras. Editat Mai 17, 2012 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baurtulus Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 a venit bacteria ! este incredibila . mai usoara si mai ...mica !! 670g . in ambalaj se gasesc o gramada de bureti autoadezivi sa completezi spatiul gol. motorul porneste mult, mult mai repede chiar si rece fara soc tras. Folosesc bateria pe litiu de aproape un an!O investitie inteligenta de care sunt foarte multumit.Am economisit 2kg si am eliminat automat kick starterul cu tot cu pinioanele din motor(inca 1kg).Cei care fac enduro mai serios ar intelege... p.s.bateriile se gasesc in tara!eventual pt.interesati pe p.m. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Salutare! care mai vreti sa comandati o baterie dinasta de pe Ebay sa ma anuntati si pe mine ca sunt si eu interesat. Ma pot ocupa eu de tranzactie dar macar taiem din transport. Mark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Singurul inconvenient - romanesc - al bateriilor cu litiu e pretul. La enduristi avantajele sunt indiscutabile, la cat trantesc ei mobrele si ce looping-uri fac. Cred ca ar fi o idee interesanta si pentru custom-builderi - usoare si poti sa le pui in orice pozitie. O sa fie tot mai ieftine, bateriile cu plumb sunt tot mai injurate de ecologisti si vor fi scoase incet din uz. Pe de alta parte, bateria cu plumb de pe Volusia mea ( luata in toamna lui 2006) inca functioneaza in parametri - tare mi-e teama ca e chiar bateria pe care a pus-o Suzuki, chiar o sa-l intreb pe fostul proprietar daca a schimbat-o din 2003 pana am cumparat eu agregatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 http://www.amazon.com/BALLISTIC-PERFORMANCE-LITHIUM-EVO2-MOTORCYCLE/dp/B005KLOYYC/ref=sr_1_sc_3?s=automotive&ie=UTF8&qid=1337321167&sr=1-3-spell group buy anyone? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 ahaaaa, dupa ce ati vazut ce am facut la Deva cu bacteria de fazer pe exc vreti si voi ielectric buna tare solutia asta, bravo Mugurel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 pe mine m-a convins faptul ca am pus mana pe o bateria LiFePO si ...nu am simtit nimic, am crezut ca e ambalajul gol. Daca aflam si ce ai facut cu bateria de fazer, clar cumparam acolo, pe loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 am comandat la TexasInstruments 6 circuite integrate ( maxim pentru free samples ) specializate pentru incarcarea bateriilor lifepo incarcatorul va avea curent variabil de incarcare in functie de consumatorii conectati la generatorul se curent penru a nu-l suprasolicita : becuri ( far+ frina ), ventilator, .... bricheta, dvd player... glumeam. in manualul motocicletei, generatorul este cotat la 150 W, pe net am gasit ca 100 W este tot ce poate. daca 150 w sunt reali ar fi suficient pentru 10 A cu cit vreau eu sa incarc bateria altfel exista varianta trifazica de 250 W varianta ce permite inlocuirea becului cu unul H4 de 55/60 W http://www.electrosport.com/dirt-bikes/ktm/450exc-03-05/stator-hi-power-kit-ktm450525-250w.html o sa revin cu detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 (editat) daca 150 w sunt reali ar fi suficient pentru 10 A cu cit vreau eu sa incarc bateria altfel exista varianta trifazica de 250 W varianta ce permite inlocuirea becului cu unul H4 de 55/60 W Sau macar un led albastru Ce inseamna varianta trifazica de 250W? Inlocuirea magnetoului original cu unul aftermarket de 250W? Editat Mai 18, 2012 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 (editat) heloooo rotoru scoate 35w toti, pe circuitul de lumina, daca vreti 120 exista kit-ul de la trailtech, eu am pus si merge ok si cu xenon oricum, tari rau bacteriile astea Editat Mai 18, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 http://www.motorcycle-superstore.com/2/10/212/40097/DPITEM/Dirt-Bike-Motocross-Batteries-Ballistic-EVO2-Battery.aspx daca aveti pe cineva in state sa le puna la posta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Un kil jumate il slabesti in 3 saptamini... Nici pe mine nu ma convinge inca... pretul... eu am baterie de 140 roni (cu gel) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 interesant rau! la a mea cea de plumb are 14A parca si cea de litiu 21A.... upsss si costa 1800 DKK.... (1000 lei aprox) fara transport nu exista dealer la noi.. culmea din Rep Moldova da.... Se poate cumpara direct de la ei. Se achita in dolari pretul bateriei plus transport, la care se adauga in Romania 24% sub forma de TVA. In practica, daca pretul e 100USD si transportul 20USD, vei avea de plata 120USD + ~29USD =149USD = aproximativ 120EURO. A se observa ca TVA-ul transforma dolarii in euro, plus minus 5-10%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 cateva modele de la firma aceasta le pot aduce eu, preturi de la 150 la 250 euri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warhammer23 Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 (editat) Salut. Am aceasta baterie moto Toplite YT12B-BS ,12v, 10ah, pe gel. Am verificat-o indica 12.46v Si aceasta este redresorul care il folosesc la masina. http://www.bricotools.ro/redresor-auto-telwin-gemini-6.html TENSIUNE DE ALIMENTARE : 230 V PUTERE ABSORBITA INCARCARE : 45 W TENSIUNE DE INCARCARE : 12 CURENT DE INCARCARE : 3.5A CURENT CONVENTIONAL DE INCARCARE : 2 A Din ce am citit cica nu ar fi indicat sa folosesc redresor auto la baterii moto. Pe baterie scrie : Chargind method : Standard: 1,2A x5-10h Quick 5Ax1h Pot folosi acel redresorul ? Ms. Editat Mai 27, 2012 de warhammer23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Il poti folosi, o sa incarci bateria in regim semi-rapid! Cu cat o incarci cu un curent mai mare, cu atat se va duce dracu mai repede! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Salut. Am aceasta baterie moto Toplite YT12B-BS ,12v, 10ah, pe gel. Am verificat-o indica 12.46v Si aceasta este redresorul care il folosesc la masina. http://www.bricotools.ro/redresor-auto-telwin-gemini-6.html TENSIUNE DE ALIMENTARE : 230 V PUTERE ABSORBITA INCARCARE : 45 W TENSIUNE DE INCARCARE : 12 CURENT DE INCARCARE : 3.5A CURENT CONVENTIONAL DE INCARCARE : 2 A Din ce am citit cica nu ar fi indicat sa folosesc redresor auto la baterii moto. Pe baterie scrie : Chargind method : Standard: 1,2A x5-10h Quick 5Ax1h Pot folosi acel redresorul ? Ms. DA! Daca ai nevoie, da. Nu inteleg de ce incarca lumea baterii vara, dar in fine. Da. Poti! n-am mai auzit asa ceva in viata mea nici eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Nu inteleg de ce incarca lumea baterii vara, E buna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 28, 2012 Admin Share Postat Mai 28, 2012 (editat) E prima data cand "traiesc" cu bateria in dormitor, si am observat ca, fara sa fie pe redresor, scoate din cand in cand niste bolboroci, si cateodata face niste zgomote, parca trosneste ceva in ea. E normal sa bolboroseasca si sa trosneasca asa? Este vorba de o Varta YB16-AL-A2 de 16A in al treilea an de viata pe motor. Multumesc! Nu este normal, cred ca o sedinta de exorcizare i-ar prinde bine.. Pe vremuri era parintele Argatu care se ocupa cu de-astea.. Nu inteleg de ce incarca lumea baterii vara, dar in fine. Este vorba de intretinerea bateriei. Este ca si cum te-ai da cu crema pe maini tot timpul, nu numai iarna, cind pielea crapa mai repede.. Editat Mai 28, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Si cu crema cand e bine sa te dai, inainte sau dupa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Un kil jumate il slabesti in 3 saptamini... Nici pe mine nu ma convinge inca... pretul... eu am baterie de 140 roni (cu gel) zaelu taica, te scot eu la o iesire la munca campului cu o mobra de 120kg si apoi mai discutam daca nu ajungi la 30 de kile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 am comandat la TexasInstruments 6 circuite integrate ( maxim pentru free samples ) specializate pentru incarcarea bateriilor lifepo ... o sa revin cu detalii. Suna interesant, este vorba de BQ24105-Q1 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 circuitele sunt BQ24620 si BQ24630 dedicate pentru LiFePO4. o sa experimentez cu amindoua. o sa mai incerc transferul maxim de putere de la generator prin folosirea unui circuit PFC+buck , buck-boost ( limiat la maxim 60V intrarea datorita ci alese ) sau inversor de tensiune. prefer ultima varianta. daca la ralanti tensiunea se chinuie pe la 12V la turatie maxima sare de 60V. circuitele de incarcare accepta maxim 28V si trebuie un stabilizator intermediar. incerc sa folosesc in primul rind generatorul original si daca nu face fata la 10A la viteza de croaziera trec la trifazic. regulatoarele trifazic si cel original monofazic nu se vor folosi fiind niste mizerii dar trebuie sa am mare grija sa nu supravoltez CDI-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.