john17 Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Varta sunt cam made in China (nu ca altele n-ar fi) si au fost muuuulte probleme si cu cele auto. Posibil in Ro sa ajunga stocuri vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Asa am patit eu cu o Varta (cam tot la un an) cand nu cred ca se facea in China, m-a lasat fara preaviz de pe o zi pe alta mai degraba nu cred ca s-a scurcircuitat ci s-a intrerup, aparatul de masura e foarte sensibil si-ti masoara si prin electrolit care e bun conducator. Incearca s-o pui la un redresor capabil sa-ti dea curent mic de incarcare la inceput. La masina mi-am gasit bateria cu 0V (noroc ca era calciu) am reusit dupa 2 saptamani s-o resuscitez. Acum la 30 zile de stat imi arata 12,64V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Varta de la masina a tinut 5 ani ceva. La alta masina am montat baterie Varta anul trecut, are 2 ani garantie. Va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rekaller Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Are careva experienta cu VOLTON? Ma intereseaza comparativ cu Yuasa (exclus varta) » Post actualizat in 22 Feb 2016 12:11 Aici ai incercat: http://www.sorgeti.ro/ ? Eu mi-am luat baterie de la ei si sunt multumit (de 3 ani). Salut, ce varianta ti-ai luat? un cod produs ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 (editat) Poate citeste si Schumoto si ia masuri. Am mai spus-o//: Toate bateriile moto vindute in RO se fabrica in China. Yuasa originala este alta liga extraterestra, nu se poate compara cam cu nici o alta baterie moto, indiferent de nume. hm, bateria 2009, motocicleta inmatriculata 2010, porneste perfect iarna 2016, mai buna decat yuasa este GS facuta de yuasa 550lei de 8 Ah . Poate fi montata rasturnat, nu are nici macar supapa pt gaze. Plm costa aproape cat aia de 70 Ah AGM pt cu start/stop Editat Februarie 24, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Are careva experienta cu VOLTON? Ma intereseaza comparativ cu Yuasa (exclus varta) » Post actualizat in 22 Feb 2016 12:11 Salut, ce varianta ti-ai luat? un cod produs ? Au varianta echivalenta cu Yuasa 10S . Si costa 130 ron. E pomana la pretul asta. Eu am aflat de Sorgeti de la un amic care a luat un R6 de curse , bateria avea 3 ani si pornea la sfert de cheie. Altele mai bune, la un pret identic, nu gasiti ever. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu88 Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 Salut băieți, va deranjez cu o problema întâlnita ieri la motorul meu, Honda cbr 600 f4 an 2000! Cand l-am achiziționat in Decembrie 2015, nu avea baterie, iar acum cand am vrut sa il pornesc am cumpărat o baterie noua Exide conform specificațiile din talon motocicletei, am montat-o pe motocicleta i-am dat prima cheie si nu a vrut sa pornească, baterie slaba, dădea sa pornească dar nu avea putere! Am pornit-o cu cablurile electrice, si apoi am lăsat-o sa se încălzească! Alternatorul arată ca încarcă cum trebuie, 14,20 V! Pana nu am dat o tura cu motocicleta sa se încarce bateria cum trebuie nu am rezolvat problema! Numai ca nu înțeleg cauza? Este bateria slaba este de 8,6 Ah? Ca daca plec cu ea si ma trezesc ca pierde curent asa repede nu am făcut nici o afacere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 O fi fost bateria descarcata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 (editat) Si eu zic ca era descarcata. Mergi putin sa se incarce si vezi maine cum pleaca cu motorul rece. Editat Februarie 28, 2016 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 Pune bateria aia pe redresor peste noapte si o sa fie bine. In cateva minute nu se incarca daca a fost omorata inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 Salut, Ai urmarit instructiunile pe punere in folosinta a acumulatorului, pentru ca la vanzare ti se inmaneaza un set de instructiuni cu datele tehnice ale acumulatorului si utilizarea acestuia? Posteaza ce tip de acumulator ai cumparat? Cu acid, AGM sau GEL? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 Surprinzător poate, dar cu 5.6 Ah la mine zici ca nu avea curent deloc. Am lăsat-o pe redresor și e ok acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 adica trebuia sa bagi aicdul si sa-l lasi vreo 15 minute sa fiarba, fara capace. apoi sa pui capacele. ai facut asta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu88 Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 Este fara capace, nu trebuie sa ii fac eu nimic! Sincer la montare imi arată 10,80Ah, dar poate nu am urmat nici eu pași cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 adica trebuia sa bagi aicdul si sa-l lasi vreo 15 minute sa fiarba, fara capace. apoi sa pui capacele. ai facut asta?? Inca nu cunosti tipul de acumulator cumparat de el! Punerea in functiune este diferita la fiecare tip constructiv de acumulator. » Post actualizat in 28 Feb 2016 09:09 Este fara capace, nu trebuie sa ii fac eu nimic! Sincer la montare imi arată 10,80Ah, dar poate nu am urmat nici eu pași cum trebuie Sa nu confunzi tensiunea la bornele acumulatorului la MONTARE...nu cred ca ai masurat capacitatea acumulatoruluui. Capacitatea se masoara in Ah(amperi-ora) , iar tensiunea la borne in VOLT. Daca ai montat-o pe motor cu 10,8 V , atunci ai comis o greseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu88 Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 Scuze 10,80 V, amperajul nu l-am măsurat! Bateria este de 8,6Ah! Si este cumpărată bateria conform seriei de șasiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 Am inteles, dar inca nu stim tipul de acumulator...cu intretinere, fara intretinere etc, ce scrie pe fata acumulatorului sau in instructiuni? Puteai sa-ti alegi un acumulator superior, adica la clasa de 10 Ah, sa ai totusi o rezerva de curent la pornire dintr-o capacitate mai mare, bineinteles si in functie de spatiul de fixare/dimensiunile cutie. Poti sa urmezi cativa pasi sa o aduci la "viata", dar sa stim tipul...Oricum o ai in garantie si se poate schimaba, dat sa nu fie din vina ta instalarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 Ia in considerare ca a stat in magazin 2-3-4 luni, 1 an, 1 an si jumatate ... nu ai de unde sa stii. Se pune bateria pe redresor si se lasa vreo 24 de ore sa se incarce cum trebuie. Dupa asta, nu ar trebui sa mai ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 Este fara capace, nu trebuie sa ii fac eu nimic! Am inteles, dar inca nu stim tipul de acumulator...cu intretinere, fara intretinere etc, ce scrie pe fata acumulatorului sau in instructiuni? După descriere pare a fi "factory sealed". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 Salut baieti , mi-a murit bateria cam de tot (nu mai tine curent) si am hotarat sa iau una noua, Mai exact un Landport pe gel. Motorul in cauza este un cbf500 pe care se potrivesc doar baterii de 93 inaltime ( nu prea am de unde alege) si m-am hotarat la asta . Intrebarea mea este (deoarece vad fel si fel de discutii legate de acumulatorii cu gel) , acesti acumulatori merg incarcati cu un redresor normal de 1A, am citit in multe locuri ca ar trebui un redresor mai special. Alta intrebare, daca e adevarata chestia cu redresorul diferit de astealalte, o sa am probleme cu incarcarea pe moto ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 După descriere pare a fi "factory sealed". In aceasta categorie de " factory sealed" cum spui tu, dar corect/tehnic este "Factory Activated", intra AGM( Absobed Glass Mat) si Gel Cell sau Gel Cell Batteries. De aceea am intrebat !.Cand doresti ajutor/sfaturi, postezi toate datele de referinta....no comment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SLYther™ Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 Salut băieți, va deranjez cu o problema întâlnita ieri la motorul meu, Honda cbr 600 f4 an 2000! Cand l-am achiziționat in Decembrie 2015, nu avea baterie, iar acum cand am vrut sa il pornesc am cumpărat o baterie noua Exide conform specificațiile din talon motocicletei, am montat-o pe motocicleta i-am dat prima cheie si nu a vrut sa pornească, baterie slaba, dădea sa pornească dar nu avea putere! Am pornit-o cu cablurile electrice, si apoi am lăsat-o sa se încălzească! Alternatorul arată ca încarcă cum trebuie, 14,20 V! Pana nu am dat o tura cu motocicleta sa se încarce bateria cum trebuie nu am rezolvat problema! Numai ca nu înțeleg cauza? Este bateria slaba este de 8,6 Ah? Ca daca plec cu ea si ma trezesc ca pierde curent asa repede nu am făcut nici o afacere! Salut. Ce cod este bateria pe care tocmai ti-ai montat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 salut, se incarca la fel, nu o sa ai nici o problema, nici cu redresorul nici cu incarcarea pe motor, e doar diferenta de constructie. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 Ms mult. Uitati aici si citatul pe care l-am citit ieri, chiar pe forum am vazut un post cum ca ar trebui redresor special. "One big issue with Gel Batteries that must be addressing is the GEL CHARGE PROFILE. Gel Cell Batteries must be recharged correctly or the battery will suffer premature failure. The battery charger being used to recharge the battery(s) must be designed or adjustable for Gel Cell Batteries. If you are using an alternator to recharge a true Gel Cell a special regulator must be installed." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 Cum au zis si cei dinaintea mea, intai trebuia sa o incarci pe redresor apoi sa o pui pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.