Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. Fiind primul sezon cu motorul la iernat imi puteți spune daca este necesar sa dau bateria jos ? Motorul sta in garaj (neincalzit dar bine izolat) si am încercat sa l pornesc cam la 3-4 saptamâni de cand l am băgat la iernat (sf lui Octombrie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Deconecteaza acumulatorul si pune-l la incarcat cu un incarcator inteligent chiar in acel garaj daca spui ca este izolat. Daca ai un incarcator clasic, il conectezi in functie de tensiunea de la bornele acumulatorului( cand scade sub 12,5 V la borne conectezi, ajunge la 13 V_deconectezi, verifici la 10 zile/ daca acumulatorul este cu intretinere/completare apa distilata, verifici nivelul electrolitului, s.a.m.d). Citeste pe topic am multe postari la intretinere si verificare acumulatori.

Bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai redresor clasic, mare (pt auto) incearca sa pui un bec de 12V 10-21W in serie - limiteaza curentul si ai sanse sa o resuscitezi lasand-o cateva zile la incarcat. Alea "inteligente" au functie de desulfatare utila in astfel de situatii, s-ar putea insa la tensiunea de care zici sa o considere moarta si sa nu mai vrea sa incarce.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Fiind primul sezon cu motorul la iernat imi puteți spune daca este necesar sa dau bateria jos ? Motorul sta in garaj (neincalzit dar bine izolat) si am încercat sa l pornesc cam la 3-4 saptamâni de cand l am băgat la iernat (sf lui Octombrie)

Depinde de tipul bateriei. Daca e fara intretinere (AGM sau gel) poti sa o tii pe motocicleta si sa o pui la incarcat o data pe luna.

Daca e clasica, mai bine o dai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,azi am luat o varsta yb16al-a2 pt ducati monster 600, am băgat acidul si am dat sa pornesc dar nu are putere sa in arta incat sa pornească ,învârte dar f slab,e normal? Sau sa o pun la incarcat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Instructiunile nu le-ai citit, asa e? :))

Dupa ce pui acidul trebuie sa lasi bateria vreo ora, doua. Se masoara la borne si daca voltajul e mic, se pune la incarcat. Unii zic sa o pui la incarcat dupa ora de asteptare, indiferent de voltaj... eu n-am pus-o si nu am avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,azi am luat o varsta yb16al-a2 pt ducati monster 600, am băgat acidul si am dat sa pornesc dar nu are putere sa in arta incat sa pornească ,învârte dar f slab,e normal? Sau sa o pun la incarcat?

Da, bateriile care vin cu acidul separat nu sunt formatate, scrie si in instructiuni, adaugi acidul si astepti o ora sa se raceasca, apoi pui capacele si incarci (formatezi) bateria pentru 12-24h in functie de fabricant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Deconecteaza acumulatorul si pune-l la incarcat cu un incarcator inteligent chiar in acel garaj daca spui ca este izolat. Daca ai un incarcator clasic, il conectezi in functie de tensiunea de la bornele acumulatorului( cand scade sub 12,5 V la borne conectezi, ajunge la 13 V_deconectezi, verifici la 10 zile/ daca acumulatorul este cu intretinere/completare apa distilata, verifici nivelul electrolitului, s.a.m.d). Citeste pe topic am multe postari la intretinere si verificare acumulatori.

Bafta,

 

Multumesc pt sfaturi. Din păcate n am redresor si trebuie sa împrumut. Intre timp am fost la garaj si am pornit motorul cAm 15 minute si apoi am dat jos bateria. O sa o țin in casa si o masor cand fac rost de toate cele. Ma bucur ca a luat o si asa. Ma gandeam ca o sa am probleme, dar se pare a am avut noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

sal. cam ce durata de viata ar trebui sa aibe un acumulator? al meu are vreo 4 ani vechime, l-am incarcat la redresor dar nu a reusit sa dea motorul peste cap (poate o fi din cauza vremii, prea rece, asa mi-a facut si inainte de iernat). mentionez ca am o yuasa 12v 12ah. ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista o durata de viata, ca idee ar trebui sa tina minim 2 ani. Am avut Varta la Ij, m-au pus sa schimb releul ca nu incarca destul, dupa garantia de 6 luni de atunci a mai tinut vreo 2 luni, daca statea mobra 3 zile abia se mai aprindeau becurile in bord. Am avut si Saito 5 ani si oarecum abuzat, vandut mobra cu el functional, la masina am un Marelli (oe) care la 11 ani (!!!) mi-a pornit-o la -18℃ in ianuarie fara greturi.

Din cate spui al tau e decedat, daca nu invarte nici scos de la redresor.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa povestesc si eu putin pe aici,In toamna mi-a murit bateria Varta, baterie care avea putin mai mult de 1 an, ingrijita ca la carte iarna scoasa de pe motocicleta tinuta in casa si pusa pe redresor din cand in cand.Toamna a stat vreo 2-3 saptamani pe dreapta si am vrut sa o pornesc sa o bag la garaj doar ca nu a mai pornit nici macar lumini in bord nu avea.Daca pun redreseorul pe ea imi indica nivelul la maxim, incarca, dar degeaba, la masurarea cu aparatul de masura imi arata 5V, probabil are scurt in elementi cred.Nu m-am dus sa ii fac reviziile la timp pt ca de obicei fac RCA pe 6 luni si unele revizii picau iarna...plus ca nici nu mai gasesc certificatul de garantie.In consecinta m-am ales cu o baterie buna de aruncat dupa 1 an si ceva, asa ca sa va feriti de Varta cat puteti (mai am 2 baterii pe masinile din curte, una a murit imediat dupa 2 ani, alta are aproximativ 3 ani dar nu mai tine decat pana la toamna)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am patit eu cu o Varta (cam tot la un an) cand nu cred ca se facea in China, m-a lasat fara preaviz de pe o zi pe alta mai degraba nu cred ca s-a scurcircuitat ci s-a intrerup, aparatul de masura e foarte sensibil si-ti masoara si prin electrolit care e bun conducator.

Incearca s-o pui la un redresor capabil sa-ti dea curent mic de incarcare la inceput. La masina mi-am gasit bateria cu 0V (noroc ca era calciu) am reusit dupa 2 saptamani s-o resuscitez. Acum la 30 zile de stat imi arata 12,64V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva experienta cu VOLTON? Ma intereseaza comparativ cu Yuasa :) (exclus varta)


» Post actualizat in 22 Feb 2016 12:11

Aici ai incercat: http://www.sorgeti.ro/ ?

 

Eu mi-am luat baterie de la ei si sunt multumit (de 3 ani).

 

Salut, ce varianta ti-ai luat? un cod produs ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate citeste si Schumoto si ia masuri.

 

Am mai spus-o//: Toate bateriile moto vindute in RO se fabrica in China. Yuasa originala este alta liga extraterestra, nu se poate compara cam cu nici o alta baterie moto, indiferent de nume.

hm, bateria 2009, motocicleta inmatriculata 2010, porneste perfect iarna 2016, mai buna decat yuasa este GS facuta de yuasa :) 550lei de 8 Ah . Poate fi montata rasturnat, nu are nici macar supapa pt gaze. Plm costa aproape cat aia de 70 Ah AGM pt cu start/stop Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva experienta cu VOLTON? Ma intereseaza comparativ cu Yuasa :) (exclus varta)

» Post actualizat in 22 Feb 2016 12:11

 

Salut, ce varianta ti-ai luat? un cod produs ? :)

Au varianta echivalenta cu Yuasa 10S . Si costa 130 ron. E pomana la pretul asta. Eu am aflat de Sorgeti de la un amic care a luat un R6 de curse , bateria avea 3 ani si pornea la sfert de cheie. Altele mai bune, la un pret identic, nu gasiti ever.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut băieți, va deranjez cu o problema întâlnita ieri la motorul meu, Honda cbr 600 f4 an 2000!

Cand l-am achiziționat in Decembrie 2015, nu avea baterie, iar acum cand am vrut sa il pornesc am cumpărat o baterie noua Exide conform specificațiile din talon motocicletei, am montat-o pe motocicleta i-am dat prima cheie si nu a vrut sa pornească, baterie slaba, dădea sa pornească dar nu avea putere! Am pornit-o cu cablurile electrice, si apoi am lăsat-o sa se încălzească! Alternatorul arată ca încarcă cum trebuie, 14,20 V! Pana nu am dat o tura cu motocicleta sa se încarce bateria cum trebuie nu am rezolvat problema! Numai ca nu înțeleg cauza? Este bateria slaba este de 8,6 Ah? Ca daca plec cu ea si ma trezesc ca pierde curent asa repede nu am făcut nici o afacere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...