Sari la conținut

Postări Recomandate

Cine stie ce presiune trebuie sa aiba cauciucul spate pe strada daca este NTEC ?? dar cu pasager ??

Dupa mai multe teste eu am mers pe strada cu 1,5 solo si cu 1,7 cu pasager, la rece. Dar eu sunt deja cat 2,am 110kg.

 

Poti sa mergi si pana la 1,3 sa vezi cum te simti, la circuit am mers cu 1,3 si e bine.

 

Pericolul e sa nu umfli niciodata mai mult de 1,7 ca sunt ca lemnul (poate la mers drept pe autostrada alta valoare) , nu se mai deformeaza deloc. Ai grija la temperaturi joase ca trebuie incalzite, nu te infige in primele viraje ca pleaca fundul instantaneu :)

Editat de the mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,vreau sa cumpar un set nou de cauciucuri pentru viespe si am nevoie de avutorul vostru sa stiu spre ce sa ma indrept.Vreau ceva sa nu fie prea moale dar sa ma tina cel putin 2 sezoane.Sau un 12000 km sa zicem.Ma uitam acuma la Metzeller sportec M7 dar nu stiu ce durata de viata au.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam orice pereche de cauciucuri in mintile lor cumparate de noi o sa te tina cel putin 4 ani si mai mult de 15 000 km, doar sa nu abuzezi de ele... Eu iti recomand Michelin Pilot Road 3 (sau 4). Fac fata foarte bine si pe suprafete ude, asta fiind avantajul lor.

 

Mult succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pe viespe BT 012, si am cu ele 13500 km dar sint gata mai ales spatele nici eu nu prea stiu ce sa pun, mai ales ca fac in general drumuri mai lungi cu pasagera si bagaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pirelli diablo aluneca dupa ce se incalzesc si cand sunt reci... no comment

Michelin PP3 am avut eu pe motoreta, foarte bune sa mergi pe strada, tin si pe uscat si pe ud. Daca incepi sa te dai tare nu mai tin si pleaca fara sa te anunte :) Repet, daca te dai tare

Michelin PR3-PR4 sunt ok, mai rotunde decat PP3, m-am dat cu un fz6 cu PP3 si imi pareau ok. Au 2 prieteni pe R1200RT, vaci d'alea mari ca la politie, si sunt amandoi cu peste 10k km si super multumiti

Bafta

Editat de piticot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam in citi metri , pe asfalt uscat, reusesc sa opreasca moto un set de asemenea cauciucuri longevive? Iese Dorel cu basculanta in 50 m , tu ai 100km/h, timp de reactie bun, tehnica de frinare exersata, adica caz ideal .... Crezi ca reusesti sa opresti?

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te poti uita si la Dunlop Qualifier.

 

Dunlop qualifier 2 recomand si eu (poate intre timp a aparut si 3u) . Raport pret /aderenta f f bun .

Ca si aderenta cred ca e peste michelin2ct . Daca nu vrei sa rupi circuitele in doua,pe strada nu ai nevoie de mai mult ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam in citi metri , pe asfalt uscat, reusesc sa opreasca moto un set de asemenea cauciucuri longevive? Iese Dorel cu basculanta in 50 m , tu ai 100km/h, timp de reactie bun, tehnica de frinare exersata, adica caz ideal .... Crezi ca reusesti sa opresti?

 

 

Poti sa ai ce cauciucuri vrei ca depinde de reactia fiecaruia daca te opresti,daca ocolesti sau daca il iei in plin. Ca si aderanta am auzit ca Pilot power3 sau Pilot road 4 stau foarte bine.Sincer m-a pus pe ganduri colegu de mai sus.

Cred ca ma orientez spre altceva ca mai iau curbele tare uneori si nu am chef sa ma trezesc in sant

» Post actualizat in 17 Jan 2015 09:04

I a in considerare si PP sunt cam la 860 lei setul

 

 

pilot power la 860? ai un link?

» Post actualizat in 17 Jan 2015 09:06

Te poti uita si la Dunlop Qualifier.

 

 

Dunlop qualifier am acum pe spate,e second cumparat in toamna doar ca nu am apucat sa fac decat 50 km cu el.Cum se tine pe curbe?se incalzeste usor cauciucul? nu vreau sa iau ceva nou si sa il arunc dupa 1 sezon jumatate.Anul asta am facut cam 6500km dar la anul fac si mai multi.Daca tot iau as lua ceva sa ma si tina,sa vedem,poate fac un compromis spre aderenta mai buna.

 

Pe ploaie cum se tine pe drum qualifier?

» Post actualizat in 17 Jan 2015 09:07

Pirelli diablo aluneca dupa ce se incalzesc si cand sunt reci... no comment

Michelin PP3 am avut eu pe motoreta, foarte bune sa mergi pe strada, tin si pe uscat si pe ud. Daca incepi sa te dai tare nu mai tin si pleaca fara sa te anunte :) Repet, daca te dai tare

Michelin PR3-PR4 sunt ok, mai rotunde decat PP3, m-am dat cu un fz6 cu PP3 si imi pareau ok. Au 2 prieteni pe R1200RT, vaci d'alea mari ca la politie, si sunt amandoi cu peste 10k km si super multumiti

Bafta

 

Daca ar fi sa alegi intre pilot power 3 si pilot road 4 pe care l-ai lua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,vreau sa cumpar un set nou de cauciucuri pentru viespe si am nevoie de avutorul vostru sa stiu spre ce sa ma indrept.Vreau ceva sa nu fie prea moale dar sa ma tina cel putin 2 sezoane.Sau un 12000 km sa zicem.Ma uitam acuma la Metzeller sportec M7 dar nu stiu ce durata de viata au.

 

Metzeller sportec M7 cred ca tin cel putin la fel de mult cat PP3, iar pe Hornet 600 spatele duce undeva la 15000km, depinde cum mergi cu motocicleta. Spatele la PP3 e mai tare pe centru decat M7-le si probabil se comporta mai bine pe ploaie avand mai multe canale de evacuare, dar cat timp mergi pe ploaie?

 

Cred ca oricare din cele doua sunt suficiente pentru strada. M7-le a aparut anul trecut si probabil e ceva mai performant decat PP3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Ce stiti despre SAVA ? Vad aici niste preturi f bune pentru anvelpoe si vreau sa stiu daca este ceva la mijloc.

 

http://www.chemtraders.ro/detart.php?art=MT3000530399000

 

Eu cred ca pretul spune totul, nu mai ai nevoie de alte comentarii/pareri/sfaturi. Reorienteaza-te!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Michelin PP3 am avut eu pe motoreta, foarte bune sa mergi pe strada, tin si pe uscat si pe ud. Daca incepi sa te dai tare nu mai tin si pleaca fara sa te anunte :) Repet, daca te dai tare

Michelin PR3-PR4 sunt ok, mai rotunde decat PP3, m-am dat cu un fz6 cu PP3 si imi pareau ok. Au 2 prieteni pe R1200RT, vaci d'alea mari ca la politie, si sunt amandoi cu peste 10k km si super multumiti

Bafta

 

Din pacate, iti dau dreptate. Exact acelasi lucru l-am patit si eu cu Michelin Pilot Power 3: a plecat brusc de spate pe ac de par, fara nici un semn in prealabil. Nu am pretentia ca ma dau tare.

In trecut am folosit Pilot Power 2 CT si in aceleasi conditii de dat ca si Pilot Power 3 mi s-a parut mai previzibil si iti transmitea "semne" despre ce se intampla.

 

In aceeasi ordine de idei, rog recomandati-mi o guma de strada care sa se incalzeasca foarte repede si sa fie cat mai previzibila si iertatoare intr-o situatie limita, gen viraj negociat prost, etc.

Nu ma intereseaza sa tina mult sau sa fie buna pe ploaie, ci sa fie cat mai aderenta, fara uz pe circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate, iti dau dreptate. Exact acelasi lucru l-am patit si eu cu Michelin Pilot Power 3: a plecat brusc de spate pe ac de par, fara nici un semn in prealabil. Nu am pretentia ca ma dau tare.

In trecut am folosit Pilot Power 2 CT si in aceleasi conditii de dat ca si Pilot Power 3 mi s-a parut mai previzibil si iti transmitea "semne" despre ce se intampla.

 

In aceeasi ordine de idei, rog recomandati-mi o guma de strada care sa se incalzeasca foarte repede si sa fie cat mai previzibila si iertatoare intr-o situatie limita, gen viraj negociat prost, etc.

Nu ma intereseaza sa tina mult sau sa fie buna pe ploaie, ci sa fie cat mai aderenta, fara uz pe circuit.

 

Poate a fost o problema de moment - asflat prafuit, ulei pe jos, etc si nu neparat anvelopa de vina.

Ce presiune ai folosit in anvelopa spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am gresit pe partea cu presiunea: am folosit cat scria pe stickerul de pe protectia de lant, 2.9. Exista o presiune "ideala" pentru gumele astea ?

A fost un drum de vreo 300km, am plecat pe 23 grade si la destinatie erau doar vreo 15 grade. Probabil ca trebuia sa ma opresc sa mai cobor presiunea, dar m-am gandit ca guma e deja calda.

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.9 la 15 grade iti pleaca si daca e ultra racing... poate cu pasager mai ai sanse.. sau sa mergi ca un ultra incepator(90 de grade ca peretele) si sa nu conteze prea mult aderenta in curba.

 

Fara pasager, cea mai mare presiune pe spate pe care am folosit'o a fost de 2.5.. si asta ca sa ma dau in top speed pe autostrada ca altfel nu trecea de 2.3

Guma fata nu trebuie sa treaca de 2.1 in mod normal..orice guma ai avea. Cu cat e mai tare guma/frig afara cu atat poti sa scazi(desi mai jos de 1.9 nu cred ca e sanatos)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca pretul spune totul, nu mai ai nevoie de alte comentarii/pareri/sfaturi. Reorienteaza-te!

 

Sunt de aceeasi parere cu tine si cred ca pretul spune si calitatea, doar ca am avut ocazia sa ma si insel. De multe ori platesti mult brandul. Din acest motiv intreb daca stie cineva de aceasta marca sau daca a avut experiente cu modelul asta de cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am gresit pe partea cu presiunea: am folosit cat scria pe stickerul de pe protectia de lant, 2.9. Exista o presiune "ideala" pentru gumele astea ?

A fost un drum de vreo 300km, am plecat pe 23 grade si la destinatie erau doar vreo 15 grade. Probabil ca trebuia sa ma opresc sa mai cobor presiunea, dar m-am gandit ca guma e deja calda.

Prea mult. Ai pata de contact prea mica. Pune presiunea pe spate intre 2.0 si 2.5 la michelin pana ai sa găsesti optimul aderenta-stabilitate. Fata 2.2-2.3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...