guty Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 am si eu un bmw f650st si m-am gandit sa-i montez niste cauciucuri offroad.problema e ca pe fata de 19 gasesc mai usor.stie cineva daca merge anvelopa de 19 in loc de 18? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 nu merge. trebuie roata pe 19. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
71g3r Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Salut! Am si eu o nedumerire... Trebuie neaparat sa schimb cauciucul spate de pe o Honda Cbr 125r si nu stiu daca merge sa pun un cauciuc cu o marime mai mare ( cel initial este de 100/80), as dori sa stiu daca pot pune unul pe 110 sau 120... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bradu Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 NU prea e indicat...poate schimba ciclistica motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 (editat) Merge un 110. I-am pus la CBR-ica sora-mii..dar, sa o duci la vulcanizare, ca nu sare talonul pe janta fara presiune mare.. 120 nu prea are loc la bascula. Succes. Editat August 17, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
71g3r Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Multumesc pentru sfat/indicatie! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 (editat) Am de ales intre: Bridgestone TW40 TW39 Bridgestone TW202 TW201 Dunlop K460 K460 ...care e mai bun? Editat August 18, 2013 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezaru Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Salutare din nou. Urmeaza sa-mi schimb cauciucurile la Honda CBR F3 din 98. Intrebarea mea este, ce cauciucuri sunt recomandate, sau imi recomandati pentru inceput? As vrea sa le iau noi, avand bugetul undeva la 1000 lei + - 100 lei. Ce marca si model de cauciucuri sunt bune? Dimensiunea rotilor este 120/60/17 fata si 160/60/17 spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 dunlop sportmax sport smart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Bune pentru ce? Ce o sa faci cu motocicleta? Mergi cu ea in orice conditii, iesi numai cand e soare, iesi si cand e frig, pe ploaie iesi? Preferi sa te tina mai mult dar cu o aderenta mai scazuta sau preferi ceva mai lipicios care te tine mai putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan.Andrei Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Salutare, Eu m-am dat un sezon juma' pe o pereche de Pirelli Diablo Rosso II si sunt foarte multumit de ele. Dupa 13.000 km s-a ''consumat'' fata iar spatele mai tine vreo 5000km deci, sunt destul de economice (la stilul meu de mers, nu exagerat de agresiv si foarte des cu pasager). Acum un an juma' am dat pe set 1100 lei ... Dimensiunea cauciucurilor e identica cu a ta (deh, motociclete din '98 ) deci pretul ar trebui sa fie cam la fel. Ai grija insa ca exista doi indici diferiti de incarcare: H (55H+69H) si W (55W + 69W) ... H-ul este mai ieftin dar sunt proiectate pentru o viteza maxima de 210 km/h in timp ce W-ul este pana la 270 km/h. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 (editat) @Dan.Andrei Ajusteaza presiunea pe spate. Nu e normal ca spatele sa se consume mai repede ca fata. Editat August 29, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 @Dan.Andrei Ajusteaza presiunea pe spate. Nu e normal ca spatele sa se consume mai repede ca fata. Cred ca ai vrut sa zici invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciubix Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 sigur a vrut sa zica invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezaru Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 dunlop sportmax sport smart Ms, o sa ma interesez de ele. Bune pentru ce? Ce o sa faci cu motocicleta? Mergi cu ea in orice conditii, iesi numai cand e soare, iesi si cand e frig, pe ploaie iesi? Preferi sa te tina mai mult dar cu o aderenta mai scazuta sau preferi ceva mai lipicios care te tine mai putin? Cu motocicleta o sa vreau sa merg in orice conditii, cat despre cat sa ma tina cauciucurile, ei bine, asta nu stiu, nu cunosc limitele vietii unui cauciuc. As vrea si aderenta dar si fiabilitate insa as tinde mai mult spre aderenta dar nu sa iau unele, sa ma tina un sezon si apoi sa le schimb iar. Ma candesc, ca daca as lua unele care sa-mi dea 50%-50% aderenta/fiabilitate, ca as putea, daca se poate sa maresc latimea cauciucului si astfel mai castig la capitolul aderenta. Se merita? Salutare, Eu m-am dat un sezon juma' pe o pereche de Pirelli Diablo Rosso II si sunt foarte multumit de ele. Dupa 13.000 km s-a ''consumat'' fata iar spatele mai tine vreo 5000km deci, sunt destul de economice (la stilul meu de mers, nu exagerat de agresiv si foarte des cu pasager). Acum un an juma' am dat pe set 1100 lei ... Dimensiunea cauciucurilor e identica cu a ta (deh, motociclete din '98 ) deci pretul ar trebui sa fie cam la fel. Ai grija insa ca exista doi indici diferiti de incarcare: H (55H+69H) si W (55W + 69W) ... H-ul este mai ieftin dar sunt proiectate pentru o viteza maxima de 210 km/h in timp ce W-ul este pana la 270 km/h. Bafta! La Pirelli Diablo Rosso II m-am gandit si eu initial, dar asta pur si simplu din auzite. Cat despre H si W, H-ul mi-ar fi de ajuns. Diferentele sunt doar la top speed sau si la materiale/durata de viata/aderenta? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 dunlop sportmax sport smart Ai SportSmart pe motor?De cand?Te dai si pe curbe/circuite?Cum se comporta la mers mai agresiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Ms, o sa ma interesez de ele. Cu motocicleta o sa vreau sa merg in orice conditii, cat despre cat sa ma tina cauciucurile, ei bine, asta nu stiu, nu cunosc limitele vietii unui cauciuc. As vrea si aderenta dar si fiabilitate insa as tinde mai mult spre aderenta dar nu sa iau unele, sa ma tina un sezon si apoi sa le schimb iar. Ma candesc, ca daca as lua unele care sa-mi dea 50%-50% aderenta/fiabilitate, ca as putea, daca se poate sa maresc latimea cauciucului si astfel mai castig la capitolul aderenta. Se merita? La Pirelli Diablo Rosso II m-am gandit si eu initial, dar asta pur si simplu din auzite. Cat despre H si W, H-ul mi-ar fi de ajuns. Diferentele sunt doar la top speed sau si la materiale/durata de viata/aderenta? Ms Eu as merge mai mult pe cauciucuri moi sa le schimb mai des, decat sa tina mai mult dar mai tari. Incidentele s-au rarit simtitor de cand fac asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezaru Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Inteleg, si diferenta in km care este? Cu cele moi cat ai mers? Ce marca recomanzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Totul depinde de ce faci cu motocicleta si stilul de mers. Nu compara cat l-a tinut pe el cu cat vrei sa te tina pe tine. Cauciucul moale iti da o aderenta mai buna deci poti sa te lasi mai mult pe curbe si o poti face la viteze mai mari Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan.Andrei Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 @Dan.Andrei Ajusteaza presiunea pe spate. Nu e normal ca spatele sa se consume mai repede ca fata. Merci pentru recomandare. Presiunea o verific destul de des, si incerc sa o mentin mereu la valorile recomandate in cartea tehnica. Stilul de mers a determinat uzarea mai rapida a cauciucului fata (merg 95% cu pasager, franez mult cu fata, nu plec tare de la semafor si nu ma dau pe o roata), cel din spate a fost mai ''menajat'' Oricum, mobra e folosita 45% pentru touring, 45% pentru oras (trafi intens dimineata si seara, nu liniute pe Kiseleff) si 10% pentru ocazionalele serpentine (Cheia, Siriu, Trans/Alpina/Fagarasan). Per total sunt foarte multumit de cauciucuri. @bezaru Conteaza foarte mult si stilul de mers cand alegi un cauciuc ... am auzit de oameni care mergeau si 5000km pe Rosso II dar complet opus de cum merg eu (racing, accelerari bruste si violente, pe o roata, burn-out-uri, circuit). Daca nu planuiesti sa mergi 95% din timp la limita eu zic ca Rosso II ofera un raport foarte bun intre aderenta uscat/ud, pret si durabilitate. Modelul oricum este Dual Compund - adica pe centru este mai dur pentru mersul in linie dreapta iar pe margini este mult mai moale pentru aderenta in curbe ... la extreme este chiar ''slick'', fara profil pentru aderenta maxima in situatii extreme. Daca vrei sa te simti mai in siguranta, in principal la franari cu fata, poti sa faci o smecherie ... sa pui Rosso II pe spate pentru durabilitate si sa pui un cauciuc mai sport (gen Rosso Corsa) pe fata pentru aderenta mai buna la franare. Din proprie experienta iti spun ca m-am lasat aproape pana la limita cu ele (si cu pasager) si nu am pierdut niciodata aderenta fara motiv... o singura data la viteza mai mica am avut o surpriza in momentul cand am luat o pata de ulei (dar atunci nu cred ca te salveaza nici slick-uri de circuit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Pilot Road 3 le am de vre-o 3000 k, sunt dual compound, pe mijloc sunt putin mai dure iar pe margini mai moi sa ai aderenta pe curbe. Mai dur pe mijloc nu inseamna tare, bagi unghia in el. Le-am ales pentru ca ma mai dau si pe ploaie si gumele astea chiar fac diferenta + ca arata foarte bine profilul . Pun si 2 poze de la un shooting, din pacate nu am facut poze dupa ce le-am montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 (editat) Inteleg, si diferenta in km care este? Cu cele moi cat ai mers? Ce marca recomanzi? Nu calculez asa, dar in mare m-au tinut cam jumatate decat ma tineau cele mai tari cu care luasem motorul, Pirelli Diablo La ultimele 2 schimburi am pus Michelin Pilot Power 2CT ..faza e ca nu le pun noi ca sa pot sa-ti fac o estimare corecta. Oricum astea le schimb cam la 1-1,5 sezoane, pentru cum merg eu batraneste sunt ok. Editat August 29, 2013 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bezaru Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 @ Dan.Andrei Ideea este ca nu pot spune ce stil de mers am, momentan am un scuter(vmax 60-65) dar banuiesc ca stilul de condus motorul este asemanator cu cel de condus masina. Daca este asa si eu sunt genul care merge batraneste. In general nu sunt atras foarte mult de vitezane, mi-ar placea foarte mult un chopper/touring, insa am avut o ocazie si urmeaza sa-mi cumpar cbr-ul. Am zis ca pentru inceput, e numai bun pentru a ma invata cu mersul pe ele. Nu sunt adeptul vitezei. Cat despre pata de ulei...n-ai ce sa-i faci:D Pilot Road 3 le am de vre-o 3000 k, sunt dual compound, pe mijloc sunt putin mai dure iar pe margini mai moi sa ai aderenta pe curbe. Mai dur pe mijloc nu inseamna tare, bagi unghia in el. Le-am ales pentru ca ma mai dau si pe ploaie si gumele astea chiar fac diferenta + ca arata foarte bine profilul . Pun si 2 poze de la un shooting, din pacate nu am facut poze dupa ce le-am montat. Interesanta ideea cu dual compund. Planuiesc sa merg pe orice(ploaie,vant,caldura,etc....mai putin zapada:D). Cat despre profil, ce-i drept, cand iti aluneca motorul, nu ma mai gandesc la cum arata profilul:D. Nu calculez asa, dar in mare m-au tinut cam jumatate decat ma tineau cele mai tari cu care luasem motorul, Pirelli Diablo La ultimele 2 schimburi am pus Michelin Pilot Power 2CT ..faza e ca nu le pun noi ca sa pot sa-ti fac o estimare corecta. Oricum astea le schimb cam la 1-1,5 sezoane, pentru cum merg eu batraneste sunt ok. Am inteles. Grea decizie si cu cauciucurile astea:) Defapt cu toate este. Oricum in principiu, daca e sa gasesc, cred ca ar fi indicat sa-mi iau cauciucuri diferite. Moale fata, mai rigid spate. Ce parere aveti, se merita sa-mi iau un cauciuc mai lat pe spate? in loc de 160/60/17 eventual un 180-190/60/17? Exista vreun avantaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan.Andrei Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Ce parere aveti, se merita sa-mi iau un cauciuc mai lat pe spate? in loc de 160/60/17 eventual un 180-190/60/17? Exista vreun avantaj? Din cate am inteles eu de la persoane care au incercat, chiar daca bascula iti permite montarea unui cauciuc mai lat nu este recomandat de catre producator sa faci asa ceva. Eu personal am avut doar marimea de cauciucuri recomandata in cartea tehnica deci nu ma pot pronunta din experienta dar am auzit de persoane care se plangeau de o ''degradare'' a ciclisticii motocicletei (comportament imprevizibil pe virare, voblaj, supra/sub virare, etc.). Nu stiu totusi daca acest lucru se aplica doar la modelul meu de motocicleta sau la toate. Plus ca ''un cauciuc mai lat'' la motocicleta nu este acelasi lucru cu un cauciuc mai lat la masina ... este mai mult o treaba de estetica decat de performante. Oricum, las pe cineva cu experienta sa se pronunte, eventual care a incercat treaba asta chiar pe un CBR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Ce parere aveti, se merita sa-mi iau un cauciuc mai lat pe spate? in loc de 160/60/17 eventual un 180-190/60/17? Exista vreun avantaj? Nu merita, chiar din contra, aduce numai dezavantaje. Un cauciuc mai lat pe o janta mai mica isi deformeaza profilul ( se ingusteaza pe coama ) ceea ce duce, pe drept sau inclinat, la un contact mai mic cu asfaltul. Acest fapt conduce si la un uz pronuntat si neregulat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.