Sari la conținut

05-06. 14-16 august 2020 my World Motorrad Grand Prix von Osterreich & 21-23 august, BMW M Grand Prix of Styria


xt600
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 484
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 10 minute, ilarionciobanu a spus:

A avut loc la uzina si a renuntat. Sansa ti-o mai si faci

 

inca discutam de ala care nu a vrut sa vina la honda, langa mm, fiindca lua bataie de la el pe acelasi motor?

 

nu cred ca e cazul sa zicem ca honda e proasta cand nakagami e pe 6 la general si mai jos de locul 10 nu a fost anul asta

si asta e un fel de zarco mai incet, adus pe pile din clasele mici

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, damager a spus:


bravo.

sa mai tinem cont de ceva,  cu aceste gume noi au testat toti la fel. Nu a testat ktm mai mult cu ele si restul nu.

ok, ktm a testat mult la Brno si Austria ca sunt aproape, dar pe gumele vechi

 

Acum 15 minute, damager a spus:

anul trecut o fost o declaratie a celor de la ktm in care au spus f clar ca sunt la 2 sec de top si problema lor nu este cadrul.

 

Ba da, au testat mai mult decat ceilalti, pentru ca ei au beneficiat de prevederile regulamentare care le permit sa testeze in timpul sezonului. Si ghici ce? Michelin le-a pus la dispozitie ultima specificatie de pneuri, ca asa este logic, nu? Nu testezi cu pneuri 2019 in sezon 2020. Lucru care nu a fost negat (din cate imi duc aminte) de oficialii KTM. Ei au sustinut doar ca testele s-au facut in litera regulamentului. 

 

Problema cu cadrul lor este aceea ca motoreta nu coteste, dar se pare ca pune foarte bine puterea motorului la asfalt astfel ca au o tractiune excelenta. Comportamentul subviratoriu, este compensat de stilul de pilotaj al riderilor si uite ca da rezultate. Mai in gluma, mai in serios, ceea ce spuneam mai sus, ca ferul ar putea fi cheia succesului, cu pneurile astea, ar putea avea un grad de adevar. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, Djenavar a spus:

Pe timpul lui Vale era cafteala la fiecare cursa, pleca din mijlocul plutonului, depasiri, retrogradari, roata la roata, acum pleaca asta din pole si se duce la 5 min in fata singurel in fiecare cursa si atat, asta este toata cursa, de asta este simpatizat Marc doar de echipa lui

Chiar si cu duelurile de rigoare parca e mai interesant sa ai diversitate. Plus ca acum, cu exceptia aprilia care si ea mai misca sporadic, toti constructorii imi par puternici. Si yamaha evident daca isi aerisesc franele si isi regleaza jocu la supape...

Acum 17 minute, xt600 a spus:

Ba da, au testat mai mult decat ceilalti, pentru ca ei au beneficiat de prevederile regulamentare care le permit sa testeze in timpul sezonului. Si ghici ce? Michelin le-a pus la dispozitie ultima specificatie de pneuri, ca asa este logic, nu? Nu testezi cu pneuri 2019 in sezon 2020. Lucru care nu a fost negat (din cate imi duc aminte) de oficialii KTM. Ei au sustinut doar ca testele s-au facut in litera regulamentului. 

 

Problema cu cadrul lor este aceea ca motoreta nu coteste, dar se pare ca pune foarte bine puterea motorului la asfalt astfel ca au o tractiune excelenta. Comportamentul subviratoriu, este compensat de stilul de pilotaj al riderilor si uite ca da rezultate. Mai in gluma, mai in serios, ceea ce spuneam mai sus, ca ferul ar putea fi cheia succesului, cu pneurile astea, ar putea avea un grad de adevar. 

Mi se pare o masura ok luata de organizator (dorna) sa faca concesii pt constructorii mai slabi. Dupa ce i-au adus la o anumita stacheta, le ureaza succes si aia e... urmatorii pe lista daca mai apar si altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, john17 a spus:

E nițel asimptomatic atunci! :crack:

Eu zic că arată inteligenta acum când a decis sa stea pe bară.

La Marquez oricum nu e prostie, e nebunie.

Sau cum zicea Dovi în documentarul lui: he has no fear.

Acum 3 ore, Method a spus:

Da n.am inteles de ce Mir nu si.a pus si el soft ca ceilalti.Nu mai avea?

Pentru că probabil a testat tot weekendul și a avut un feeling bun pe medii și nu pe softuri.

Diferența nu e oricum chiar așa mare intre ele cum va închipuiți.

 

 

Mișto cursa, păcat de Mir.

Acuma chiar că are Donkey eyes cale deschisa spre titlu.

Să vedeți documentarul lui Dovi, e foarte mișto.

Eu acum îl apreciez și mai mult decât o făceam, după ce l-am văzut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Animate cum au fost cursele astea eu vad o problema:

 

Nu pare sa fie cineva capabil sa fie constant si sa se bata cu MM care merge dracului bine pe orice circuit.

 

Si bine inseamna loc 1 sau 2. Nu 6-7-14.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ți-a zis ție cineva "pe surse"?  :)) 

 

Eu m-am uitat la ambele starturi heli/TV/on board, nu a furat nici un start, pleacă perfect de fiecare data. 

Iar echipa de stewards analizează fiecare start, greu cred ca le-ar scăpa asa ceva. 

 

Deci, de unde "știrea"? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, frigider a spus:

Animate cum au fost cursele astea eu vad o problema:

 

Nu pare sa fie cineva capabil sa fie constant si sa se bata cu MM care merge dracului bine pe orice circuit.

 

Si bine inseamna loc 1 sau 2. Nu 6-7-14.

 

Quarta pare capabil sa se ia la tranta cu el. I-ar trebui si o motoreta care sa-l ajute. Pare ceva tare putred la Yamaha in ultima vreme. Motoare cu supape belite, frane zero...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarele ca motoarele, ok, nu sunt cele mai cele, au o dudă, dar se învârt. Frânele în schimb... 😱 N-am pomenit așa ceva de când mă uit la curse. Adică pot ceda, ok, dar etape la rând și toți să se plângă de ele?!? Că doar nu are pianu' 20kg în plus față de ăilalți de numa' ei să nu se poată opri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, john17 a spus:

Motoarele ca motoarele, ok, nu sunt cele mai cele, au o dudă, dar se învârt. Frânele în schimb... 😱 N-am pomenit așa ceva de când mă uit la curse. Adică pot ceda, ok, dar etape la rând și toți să se plângă de ele?!? Că doar nu are pianu' 20kg în plus față de ăilalți de numa' ei să nu se poată opri. 

 

Eu am senzatia ca si pe la motor au limitat ceva. Cu franele l-am vazut pe quarta in antrenamente cum a tras drept intr-un viraj 2 tururi la rand si am zis ca nu-i a buna.

https://www.crash.net/motogp/news/942962/1/yamaha-why-vinales-used-standard-brakes 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Big thanks to brembo" ! :huh:

Yeah, sure... Au uitat să le mulțumească opincarilor de la mișelin:moron:

Și uite cum pulică frânaru' și cu bibendum fac cărțile în campionat de-i întorc și teoriile lui method! 🤬

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, john17 a spus:

Și astea sunt monopol prin regulament? :huh:

Nu, franele sunt open, dar toti au ales Brembo parca.

eu nu stiu sa mai fie si alt producator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"We chose to use the, let's call it, standard brake system. Because Brembo brought an evolution and Valentino, Fabio and Franco used this system," Meregalli added.

"Maverick didn’t, because Maverick never suffered the very high temperatures that the others suffered last weekend and also when he tried the new system, he didn't have the feeling he was looking for.

"So for these two reasons we decided to use the conventional system. Probably because he was behind other riders, he couldn’t cool down the system and after the fifth lap he felt something but tried to manage.

....

Although open competition is allowed, Brembo is the chosen brake supplier by all MotoGP teams.

 

 

mai multe aici: https://www.crash.net/motogp/news/942962/1/yamaha-why-vinales-used-standard-brakes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valentino despre stewarzi, frane si nu numai:

.............................................................

`Vinales had brake problems and risked big. Did you have any signs?

“I had some problems last weekend but I worked hard with Brembo to solve them and they disappeared. This is a very severe track for the braking systems and everyone suffers, in fact all the bikes have air intakes to cool them. The Yamaha suffers even more, because we have to force the braking to recover what we lose on the straight and the stress on the systems is very great ”.

..............................................................

Sursa: aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...