Lucian_M Postat Februarie 19, 2018 Share Postat Februarie 19, 2018 Mi-am făcut ungator (îl și comercializez) și astfel lanțul e uns când vreau. Am găsit recent Hexol pentru cutii de viteze la 12 lei. Ajunge un sezon de mai și rămâne. Iar motorina e ieftină, repet. Am eu ceva cu spray-urile de lanț, nu mă ating de ele. Oricum, sunt curios cat tine lanțul uns cu ungatorul, îmi scriu in jurnalul motorului toate intervențiile, așa că pot să îmi fac o idee cat se poate de precisă. Kip in taci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChipTavi Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 (editat) Ceva recomandari de un 520, 114 zale, ce va fi folosit pe moto de la profil? Editat Februarie 25, 2018 de ChipTavi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 Ceva recomandari de un 520, 114 zale, ce va fi folosit pe moto de la profil? ce-i la oferta , restul e cancan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 DID, X sau O-ring. E prima alegere a oricui. Cand cumperi lantul, sa fii atent si al pinioane, foarte posibil sa trebuiasca si ele inlocuite. Piata e mare, ai de unde alege. Eu am luat kitul de lant de la colegul care le vinde aici pe forum, in rubrica dedicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider18 Postat Martie 6, 2018 Share Postat Martie 6, 2018 Cel mai bine schimbi tot kitul si stii o treaba ,recomand si eu colegul de pe forum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 Asfalt, offroad (vreo 50 km), ungator EFIS, ulei de transmisie. Necurățat de anul trecut, de când am băgat mobra la iernat. 3000 km sezonul ăsta, parcă ar merge să-l fac frumos, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 Ungator EFIS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 Da, made by Lucian_M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 Cu ungator din asta nu se spoieste janta rau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 (editat) Fain, i-ai dat nume. Apropo, te-ai apucat de treaba? Din ce am văzut nu sare doar dacă pui ulei de transmisie, T90 parcă. Editat Aprilie 25, 2018 de iulianserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 Azi mă apuc de ele, am o zi mai liberă. Îl fac și pe al tău. » Post actualizat in 25 Apr 2018 09:23 Cu ungator din asta nu se spoieste janta rau? Vezi cum arată jantă după 3000 km. » Post actualizat in 25 Apr 2018 09:47 Și sare uleiul, dacă împingi inutil de mult. Sâmbătă am montat 5 bucăți pe Vstrom. Și dacă mai aveam măcar două, nu era rău. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 Asfalt, offroad (vreo 50 km), ungator EFIS, ulei de transmisie. Necurățat de anul trecut, de când am băgat mobra la iernat. 3000 km sezonul ăsta, parcă ar merge să-l fac frumos, nu? Murdar rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 Foarte murdar... nici dupa 4-5000 km (pe asfalt, e adevarat) nu a fost nevoie sa curat lantul, era lucios si frumos. Si janta era curata, cativa stropi ca i-am dat eu aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 La ce offroad am tras în weekend, mă mir că se mai vedea metalul. Echipamentul a fost spălat, era mai murdar ca un preș din fața ușii, din negru s-a transformat în gri. Am fost vreo 30 de motoare, mers în coloană, cu praful de rigoare. Uită-te la jantă cât de curata este. Azi am spălat și motorul, trei ore am muncit la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 9, 2018 Share Postat August 9, 2018 /index.php?/user/44999-kex83/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Nu s-a mai discutat demult aici si subiectul e important dar putini baga de seama. Deci mobra mea are un joc la liber de 3 cm fara sofer. In manual scrie 2-3 cm intindere...ar fi in norme, dar, in timpul mersului diferenta este foarte mare intre accelerare si decelerare, este o senzatie foarte idioata pe care nu am avut-o nici pe mobra uzata de scoala...! Mecanicul din service spune sa-l las mai larg ca sa nu se intinda prea mult la hopuri si cu timpul sa nu se rupa. Mecanica stiu si eu, dar nu e normal ca la incarcare mai mare intinderea sa fie afectata, dataorita faptului ca roata spate se deplaseaza sus/jos fara a afecta distanta intre axul ei si cel al CV. Cer un sfat de la cei experimentati in ale mobrelor, care au >10 ani de experienta. Cum l-ati reglat voi si daca au aparut probleme in anumite situatii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Întinderea nu se modifică în funcție de poziția basculei decât în cazul (rar) în care pinionul mic este coaxial cu axul basculei! Altfel "săgeata" lanțului e mai mare cu moto descărcată și se întinde la maxim când bascula, pinionul mic și roata spate se află pe aceeași axă. Întitdeauna se verifică în mai multe porțiuni ale lanțului și se reglează măsurând în poziția în care săgeata e minimă (când lanțul e întins/uzat inegal). Reglează conform manualului, cu atenție la condițiile în care se măsoară (pe cricul lateraldescărcată, vezi ce scrie producătorul)! Senzația pe care o descrii este de lanț prea larg, dar măsoară corect, prea întins e mult mai rău decât puțin mai larg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Masoara in mai multe puncte intindera lantului, cum a zis John. Posibil uzura inegala a lantului. Daca e asa, trebuie alt kit de lant complet. Nu te incurca sa schimbi doar lantul Posibil si joc in butucul rotii spate, la acele tampoane de cauciuc. Se repara si alea prin inlocuire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Ridici mobra pe cric sau suspenzi cumva roata spate, invarti, daca lantul urca si coboara este clar ca ai o intindere neuniforma si ar trebui schimbat altfel procedezi ca in manual. Pentru aceasta determinare lantul trebuie sa fie proaspat gresat ca sa nu aiba sectiuni in care se poate bloca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat Mai 26, 2019 Share Postat Mai 26, 2019 Multumesc de sfaturi baieti. Uzura la ceva nu e cazul, lantul e nou. O sa-l curat si revin cu feedback. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KarolyTM Postat Mai 26, 2019 Share Postat Mai 26, 2019 Salut! Daca imi permiti,lantzul nou nu este de ajuns.Pe langa ce au scris colegii de mai sus,verifica starea pinionului de atac (ala mic) si cel mare.1 set complet contine pinion mic,pinion mare(la roata) si lantz,toate noi.Pe langa asta ai putea sa verifici si tensionarea arcului roata spate,strangerea axului rotzi spate.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 26, 2019 Share Postat Mai 26, 2019 Acum 1 oră, yglos a spus: Multumesc de sfaturi baieti. Uzura la ceva nu e cazul, lantul e nou. O sa-l curat si revin cu feedback. daca ti-a strans prea tare zaua de inchidere a lantului asa face , ca si cum ar fi uzat sau o za blocata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tulica Postat Iulie 2, 2019 Share Postat Iulie 2, 2019 Salut, Nu stiu daca e cel mai bun loc pentru postarea asta. Imi poate spune cineva (folosind ca referinta doar pozele) daca lantul si/sau pinionul mic sunt duse ? Multumesc https://imgur.com/5csFEMR https://imgur.com/yAxZPGB https://imgur.com/BO3pJOI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_element@yahoo.com Postat Mai 21, 2020 Share Postat Mai 21, 2020 Salutare, Am si eu o intrebare la cei mai experimentati. Am o Honda CBF 600 si doresc sa ung lantul, sezonul trecut am incercat pachetul de la Nigrin. Imi puteti recomanda si altele? Am tot citit de Bel Ray si Motorex, a folosit cineva? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupuflorin Postat Iulie 3, 2020 Share Postat Iulie 3, 2020 https://magelectrocon.ro/chain-lube-motorbike-retech/?fbclid=IwAR09UuSfQ3tf6D3iaRmBOyHhrmIgwFgfJnEwQdjSu9nf_G2Y-fmtG3s8-9A E foarte bun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.