Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fac antrenament pentru a se obisnui cu gabaritul. Poate au in plan sa ajunga undeva departe.

O dregi mai usor daca agati pe vreunu prin RO dpdv RCA.

 

Eu tot merg cu top case ul montat..imi este util ca pe unde mai ajung, sa imi las casca si eventual geaca la mobra. 

Link to post
Share on other sites
Acum 14 minute, Cavaleru a spus:

poate oamenii nu vor sa se care cu hainele si castile dupa ei prin cetate si atunci lasa  casca in topcase, geaca in sidecase. si nu prea merge sa mergi doar cu un sidcase ca arata urat 

 

Lol. Top case e suficient pentru casca si echipament (geaca + manusi - ca doar nu dai jos nadragii). Stiu ca am avut la mobra anterioara (un top case mediu - 37l) si era ok pt toate astea.

Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Baxxter said:

Daca ai pasager nu e suficient. 2 casti in topcase, nu incap si gecile.

Am mers mult cu pasager si stiu povestea. 

 

Depinde de top case.

Pe caprele astea mari am tot vazut des top case uri de 50l+ in care intra lejer 2 casti, manusi si geci.

Link to post
Share on other sites
Acum 45 minute, _Raul_ a spus:

Honda Deauville.

Tot asa umbla, cu cutiile montate.  

Vezii ca dai idei la unii si le  scot cu ranga

Link to post
Share on other sites

Cateva rationamente pentru plimbatul cutiilor:

1. motocicleta are ciclistica diferita cu sau fara cutii. Daca oamenii sunt touringari prefera sa plimbe cutiile..s-au obisnuit cu senzatia.

2. daca ai pasager sta mult mai comod cu cutiile montate.

3. in caz de accident cutiile laterale si cilindrii motorului iti protejeaza picioarele, daca ramai prins sub motocicleta.

4. daca culci motorul e mai usor de ridicat, ramane pe cutii + cilindrii.

5. utilitate, mai plimbi un bax de bere ( sau cutia de scule + piese de rezerva, doar e bmw si nu stii cand ai nevoie :) ) sau depozitezi casca cand opresti.

Edited by Sergiu_BB
Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Sergiu_BB a spus:

Cateva rationamente pentru plimbatul cutiilor:

1. motocicleta are ciclistica diferita cu sau fara cutii. Daca oamenii sunt touringari prefera sa plimbe cutiile..s-au obisnuit cu senzatia

2. daca ai pasager sta mult mai comod cu cutiile montate.

3. in caz de accident cutiile laterale si cilindrii motorului iti protejeaza picioarele, daca ramai prins sub motocicleta.

4. daca culci motorul e mai usor de ridicat, ramane pe cutii + cilindrii.

5. utilitate, mai plimbi un bax de bere ( sau cutia de scule + piese de rezerva, doar e bmw si nu stii cand ai nevoie :) ) sau depozitezi casca cand opresti.

1 - doar daca le umple fiecare cu caramizi ceva

2 - pe langa faptul ca nu intotdeauna asa se intampla intrucat depinde de gabaritul pasagerului, toti, dar absolut toti pe care i-am vezut erau singuri pe mobra.

3 - In caz de accident te protejeaza Crash-Bar-ul. Cutia zboara de nu te vezi (sa fi vazut cum zacea trista la vreo 5-6 m de mobra o cuite, la accidentul de la Mioritza)

4 - daca nu zboara cutia o fi asa cum spui

5 - Aici ai nimerit-o cu beutura si cu scule/piese.  Dar eu nu am vazut casca care sa incapa in cutiile laterale de GS. Sau oi fi eu capos de aceea nu incape casca mea 😂

 

Acum 3 ore, _Raul_ a spus:

Eh, nu numai posesorii de BMW.

Și eu am văzut un Honda Deauville.

Tot asa umbla, cu cutiile montate.  

Stai asa, ca mai sunt si aia de Goldwing, te rog frumos.

 

Dar la Deauville, daca este baiat istet, existe capace mici, ca sa nu mai umblii cu ladoiul dupa tine, doar cu laditza 😂

 

 

Link to post
Share on other sites
Acum 15 ore, Muretto Grundieg a spus:

Băi, dar 8 secunde? Totuşi ...Mă mişc repede.

8 secunde ..și te lauzi 😂

nu am putut să mă abțin..reluați.

Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, Muretto Grundieg a spus:

Silver, sunt foarte utile. Când eram mic căram berea în geacă dar nu ajungeam mereu cu ea întreagă. Aşa, măcar ai şansa să aduci acasă câteva baxuri :)

În plus, cred că sunt deţinătorul recordului mondial de pus şi scos cutiile laterale : cam 8 secunde...Stă altcineva mai bine ca mine ?

Păi cât să-ți ia trei click-uri? :)

Link to post
Share on other sites
Acum 37 minute, Silver Arrow a spus:

5 - Aici ai nimerit-o cu beutura si cu scule/piese.  Dar eu nu am vazut casca care sa incapa in cutiile laterale de GS. Sau oi fi eu capos de aceea nu incape casca mea 😂

 

In cutia dreapta incape, e mai mare decat top case-ul.

 

Ma gandesc ca unii poate locuiesc la bloc iar spatiul de depozitare nu e nelimitat. Uite, eu locuiesc la etajul 7 iar motocicleta o tin la 10 minute de mers pe jos de casa, daca as avea nevoie de side case-uri relativ frecvent, mi-ar fi incomod sa le tot montez/demontez.

 

Link to post
Share on other sites
Acum 58 minute, Silver Arrow a spus:

3. in caz de accident cutiile laterale si cilindrii motorului iti protejeaza picioarele, daca ramai prins sub motocicleta.

 

Care cilindrii ? Ca nu toata lumea are tractor :)) In caz de accident cutiile (mai ales top case-ul), daca nu zboara, iti pot indoi subframe-ul motocicletei.

Apoi, mai e o problema si anume ca pe off, atunci cand trebuie sa mai pedalezi (dabbing), piciorul iti este prins intre sol si cutia laterala. Si se lasa cu accidentari grave. La fel si in cazul cand pici pe lateral. De aia softbags sunt solutia preferata de astia care mai vad din cand in cand vreun drum forestier.

Link to post
Share on other sites

Salutare

Am vazut aici mult prea multe pareri, mai mult sau mai putin avizate. 
Pana la urma fiecare are motivul lui si chiar poate sa fie justificat.

A judeca doar pe baza de pareri, e incorect. Nu iau apararea nimanui, insa sunt destule situatii care sa justifice folosirea cutiilor laterale. Daca cineva pleaca de ex din Berceni spre Ploiesti prin centru, cu program de motociclit cateva zile bune, are nevoie de sidecase (functie de detalii-cazare, masa, etc.) Daca omul cara dupa el tot ce-i trebuie ca sa nu depinda de nimeni, treaba lui. Il vedem in centru sau pe Aviatorilor si tragem poate concluzii pripite. 
Daca cineva are dovezi ca exista “o moda”, sa le spuna aici detaliat, chiar sunt curios. Cum la fel de adevarat este, asa  cum s-a amintit anterior, sunt oamenii ce folosesc cutiile pentru cumparaturi (nu toti avem motor+masina).

 Altfel, mult zgomot pentru nimic.

Plus ca este incomod sa mergi fara rost cu sidecase-urile, sa stai in aproape toate coloanele ca orice masina (daca nu vrei sa faci nefacute evident). Eu unul in oras merg maxim cu topcase-ul daca am motiv, dar daca merg sa o spal de ex. pun si sidecase-urile. Si ce spune un “justitiar” daca ma vede? Uite dovada, am dreptate ca e o moda! Gresit!
Eu acum aud prima data desptre chestia cu moda, de aici de la voi, si incerc sa inteleg pe ce se bazeaza aceasta eticheta. 
Altfel repet, fiecare e liber sa faca ce doreste, cata vreme nu deranjaza pe ceilalti. 
Toate bune !

Link to post
Share on other sites

Nici personal, nici exagerat de “in serios”. 
Dar nici principiul “hai sa zicem ceva ca tot ne plictisim” nu-i foarte ok. Altfel sa tot discutam de motociclit👍

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, FlipperCo a spus:

 

Nu iau apararea nimanui, insa sunt destule situatii care sa justifice folosirea cutiilor laterale.

e pe dracu, decat sa violez motocicleta cu niste abominatii de cutii mai bine merg cu conserva, am AC , airbag-uri , spatiu pt kkturi .. si ajung mai repede decat cu vreun GS sau alt fel de "aventura vietii de oras"

Link to post
Share on other sites

Din aia 7 observati de catre Silver cu side case in oras, avem asa: 

1. unul are motocicleta departe de casa si e greu sa le care de la motor, 10 minute pana la bloc, la etajul 7, avand in vedere ca mai cara cumparaturi

2. unul abia si le-a cumparat si le duce acasa, de la magazin

3. unul a facut un drum de aventura pe afara si tocmai vine de la o spalatorie

4. unul tocmai testeaza un motor cu cutiile lui noi si e in drum spre iesirea din oras, sau le testeaza doar in oras

5. unul avea doar cutia centrala si tocmai ce a cumparat pe celelalte doua laterale, venind cu ele spre casa, sau nu

6. unul tocmai se duce la cumparaturi in cora cu motorul, ca poate....vezi punctele anterioare

7. unul le-a montat pe motor ca sa i le arate unui prieten cum arata, sa vada daca merita sa le cumpere sau nu

bonus:

8. unul avea doar cutia stanga si a plecat sa cumpere cutia dreapta

9. unul avea doar cutia dreapta si a plecat sa cumpere cutia stanga

10. unul era atat de obosit dupa o tura ca la durut in plua de cutii 

11. unul pur si simplu vrea sa mearga cu un motor care are 3 cutii pe el...

12. unul vrea doar sa dea bine la motociclistii fraieri din victoriei sau unde se mai aduna acum

13. unul ....

Edited by misionaru
Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, superbec a spus:

e pe dracu, decat sa violez motocicleta cu niste abominatii de cutii mai bine merg cu conserva, am AC , airbag-uri , spatiu pt kkturi .. si ajung mai repede decat cu vreun GS sau alt fel de "aventura vietii de oras"

E doar legerea ta! Nu este insa si un adevar general valabil🤷‍♂️

Edited by FlipperCo
Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, ilie.ardeias a spus:

 top case uri de 50l+ in care intra lejer 2 casti, manusi si geci.

Am de 52l. Intră o pluă ce zici tu! 2 căști + mănuși da, geci în nici un caz pe lângă ele. Cel mult o "foaie de ceapă" îndesată în căști. Iar 2 flip cu intercom pe ele necesită așezare minuțioasă ca să se și închidă cutia. Drept că eu unul sunt căpos și port castron L sau XL, funcție de producător. 

Edited by john17
Link to post
Share on other sites
Acum 37 minute, john17 a spus:

Am de 52l.

Am de 58l și nu intra doua scorpion adx-1 cu intercom, decât dacă le demontez cozorocul. Și dacă ai geaca din aia de fas intră lejer.

Jmecheria e sa mergi la tricou sau bustul gol și scapi de probleme.

Link to post
Share on other sites
  • Admin
Acum 13 ore, ovi_ice a spus:

Am zis wtf!?, pentru o plimbare de 1 zi chiar ai nevoie de 3 "portbagaje" ??

Este chestie de estetica, arata mai bine cu cutiile puse. La drum afara nici eu nu merg cu GTR-ul fara cutiile laterale, mi se pare ca este neterminat fara ele. In oras este insa un mare chin, intr-adevar!

Acum 13 ore, _Raul_ a spus:

Și eu am văzut un Honda Deauville.

Tot asa umbla, cu cutiile montate.  

Din ce stiu la Deauville nu se pot demonta cutiile, sunt integrate, la fel ca la LT.

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...