KarolyTM Postat Mai 26, 2019 Share Postat Mai 26, 2019 Salut! Daca imi permiti,lantzul nou nu este de ajuns.Pe langa ce au scris colegii de mai sus,verifica starea pinionului de atac (ala mic) si cel mare.1 set complet contine pinion mic,pinion mare(la roata) si lantz,toate noi.Pe langa asta ai putea sa verifici si tensionarea arcului roata spate,strangerea axului rotzi spate.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 26, 2019 Share Postat Mai 26, 2019 Acum 1 oră, yglos a spus: Multumesc de sfaturi baieti. Uzura la ceva nu e cazul, lantul e nou. O sa-l curat si revin cu feedback. daca ti-a strans prea tare zaua de inchidere a lantului asa face , ca si cum ar fi uzat sau o za blocata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tulica Postat Iulie 2, 2019 Share Postat Iulie 2, 2019 Salut, Nu stiu daca e cel mai bun loc pentru postarea asta. Imi poate spune cineva (folosind ca referinta doar pozele) daca lantul si/sau pinionul mic sunt duse ? Multumesc https://imgur.com/5csFEMR https://imgur.com/yAxZPGB https://imgur.com/BO3pJOI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_element@yahoo.com Postat Mai 21, 2020 Share Postat Mai 21, 2020 Salutare, Am si eu o intrebare la cei mai experimentati. Am o Honda CBF 600 si doresc sa ung lantul, sezonul trecut am incercat pachetul de la Nigrin. Imi puteti recomanda si altele? Am tot citit de Bel Ray si Motorex, a folosit cineva? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupuflorin Postat Iulie 3, 2020 Share Postat Iulie 3, 2020 https://magelectrocon.ro/chain-lube-motorbike-retech/?fbclid=IwAR09UuSfQ3tf6D3iaRmBOyHhrmIgwFgfJnEwQdjSu9nf_G2Y-fmtG3s8-9A E foarte bun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat August 12, 2020 Share Postat August 12, 2020 Exista vreun magazin in București care vinde WD-40 Specialist Motorbike Chain Wax? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Revin cu info. Motorul e luat de nou, anul trecut cand am scris aveam vreo 2000 de km cu el. Acum am trecut de 10k si intre timp lantul s-a mai lasat putin. Azi la rece am refacut reglajul undeva la 2 cm in mijloc. La cald va fi mai mult. Per ansamblu este deranjant acel lag mare intre acceleratie si deceleratie. In plus fortele crescute pe el din aceasta cauza, ii fac si o uzura ceva mai mare in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Muuult mai deranjant (pt lanț) e când se face "țambal" când bascula e in poziția în care îl întinde maxim! Sunt mobre la care săgeata recomandată ajunge la 40-45mm, și e mai bine să fie mai larg decât prea intins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 (editat) Bascula culiseaza sus/jos, deci nu se intinde lantul nicidecum fata de pozitia axului CV. Distanta intre ax pinion CV si ax pinion roata spate este constanta ever. Se intindea daca era sa culiseze fata/spate. Iar 40-45 mm este chiar foarte periculos caci e posibil sa sara din pinionul CV. Gandeste-te cat ai intre doi dinti ai lantului si nu trebuie ca sa ai joc mai mare de atat la intinderea maxima. In plus, in mers se incalzeste si capata joc si mai mare. Deci inca un motiv in plus sa fie reglat la rece cu un joc mai mic. Editat August 30, 2020 de yglos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Acum 6 minute, yglos a spus: Bascula culiseaza sus/jos, deci nu se intinde lantul nicidecum fata de pozitia axului CV. Distanta intre ax pinion CV si ax pinion roata spate este constanta ever. Se intindea daca era sa culiseze fata/spate. daca pinionul era concentric cu axul de prindere al basculei ai fi avut dreptate injineri injineri .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 (editat) N-am bicicleta cu suspensie si pe spate caci iti faceam o filmare "injinereasca" sa vezi ca distanta e constanta ever. E ca si cand te deplasezi in jurul axului pedalier de jur imprejur la 360 de grade. Dar nu mai ma obosesc sa explic.... Cred ca stiu la ce te referi, e vorba de unde pleaca miscarea. Da, acolo este o mica diferenta de plecare, deci putem spune ca deplasarea nu e de jur imprejur ci este oarecum inegala. Diferenta este nesesizabila cu ruleta la mobra mea, cu/fara incarcare 100 kg. Pot fi de ordinul mm....you have right ...:) Editat August 30, 2020 de yglos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 (editat) @yglos, Ia vezi cât e săgeata recomandată în manual la transșlap! Periculoasă. În rest n-am ce zice, m-ai lăsat fără cuvinte... Numai ce ți-a explicat colegu' superbec că axul pinionului mic nu coincide cu axul basculei, dar tu batman, batman! Eu zic să-ți întinzi lanțul lăsând o săgeată de 10mm cu mobra pe cric, și pe urmă să pleci la drum! Tot tu erai cu săgeata la rece și la cald? Editat August 30, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Am inteles...npb, am dat si explicatii. Sunt diferente milimetrice de intindere, dar nu centimetrice. Cel putin la mine, la altele depinde de unde e prinsa bascula. TCB! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 *facepalm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 ai rude la braila? ca intelegi greu si pricepi anevoie , nu stiam ca se vorbeste numai despre mobra ta aici . mi-a placut exemplul cu bicicleta ! maine poimaine ne demonstrezi ca pamantul e plat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 (editat) Păi nu e plat?!? Bicicletă, normal, că motocicletă de unde? Editat August 30, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat Septembrie 5, 2020 Share Postat Septembrie 5, 2020 Este solutia corecta, da. Iar schema de mai sus nu este pentru toate tipurile de mobre. La mine bascula pleaca aproape de langa pinionul CV. Dar vad ca unii scriu numai prostii off-topic pe aici si nu sunt sanctionati cu warning. Nu are rost sa mai continui si nici nu ma cobor la nivelul lor ca sa le dau replica... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 5, 2020 Share Postat Septembrie 5, 2020 La 30.08.2020 la 21:17, easy ride on! a spus: clasa a 8-a Pfff, greu... Acum 11 minute, yglos a spus: pleaca aproape de langa pinionul CV Cuvântul cheie e "aproape"! Nici nu trebe să fie departe ca să aibă efectul despre care îți tot spune lumea pe-aci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CreB0 Postat Septembrie 6, 2020 Share Postat Septembrie 6, 2020 Da eu ce sa mai zic cand la mine in manual scrie ca reglajul la lant este intre 5 si 15 mm fara greutate pe mobra ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 2, 2020 Share Postat Decembrie 2, 2020 E bun acest produs pentru curățat lanțul? https://www.metalochimice.ro/gaz-lampant-petrol-lampant-800-ml-met0676/?fbclid=IwAR3EwIcgO0C1Hi5vQrJPrJ32KgpJIBc74vhz93gmMWiuw9jqw5RGo5dREGk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 2, 2020 Share Postat Decembrie 2, 2020 Mixul (reglabil ) de motorină + benzină nu-ți mai place? Sau ai devenit snob și lanțul tău sughite dacă îl bălăcești în produse low cost? Probabil că e bun dacă e să vb doar de asta, n-ar avea de ce să nu fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 2, 2020 Share Postat Decembrie 2, 2020 (editat) Sincer, am luat două sticle pentru aprins focul, motorina luată de la peco parcă nu se aprinde așa fain. Cu un mix jumate-jumate motorina-gaz, se aprinde fain și arde cum trebuie. Ieri am pus cca 200 ml motorină și vreo 400 ml de gaz, am avut de pregătit două mobre pentru iernat, iar lanțurile trebuiau curățate bec. Și așa au și ieșit, iar de "clătit", am folosit niște spray de la Lidl, apoi șters cu cârpă și suflat cu aer comprimat, după care s-a uns cu penson și ulei de transmisie. Ideea e să curăț fără să stric oringurile, se spunea că petrolul e ok, dar dacă întreb, e mai bine, măcar restul lichidului îl dau pe foc decât să îmi întrețin lanțul cu el. Editat Decembrie 2, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adiță01 Postat Iunie 2, 2021 Share Postat Iunie 2, 2021 Vă salut pe toți, am și eu câteva nelămuriri despre curățarea și ungerea corectă a lanțului, am o motocicletă de 125 și nu sunt atât de experimentat în ceea ce privește această treabă, prima dată l-am curățat cu motorină, am și o perie specială cu 3 laturi pe care cu siguranță o știe orice motociclist, după care la aproximativ o oră am aplicat spray-ul de ungere, după care am mai așteptat încă 15-20 de minute pentru a se usca lanțul, iar apoi am plecat la drum, problema este următoarea, când am început să merg, a sărit toată ,,motorina,, , probabil, nu știu dacă ar fi putut fi spray-ul de ungere căci acela sigur se uscase după 20 de minute de stat pe loc, mi-a sărit toată motorina pe partea stânga a cauciucului iar până am ajuns eu acasă se uscase toată, am încercat cu tot felul de soluții de curățare să îndepărtez petele uscate de motorină de pe cauciuc dar nu a mers cu nici una, iar acum a rămas așa. Întrebarea mea este, e corectă curățarea lanțului cu motorină înainte de a aplica spray-ul de lanț?..... Trebuia să clătesc lanțul cu apă înainte de a da cu spray-ul de ungere? Aștept părerile voastre cu ce am făcut greșit, cu ce ar trebui să curăț lanțul corect și cum pot îndepărta petele de pe cauciuc. Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 2, 2021 Share Postat Iunie 2, 2021 Se curata corect cu motorina, dar trebuie sters bine cu o carpa uscata apoi. Sunt si spray-uri de curatat lantul, de folosit inainte de ungere. Se evapora aproape instant (nu ca motorina) dar tot trebuie sa stergi lantul, ca sa inlaturi murdaria dislocata de spray. Si nu trebuie exagerat nici cu spray-ul de uns, o trecere rapida pe toata lungimea lantului e de ajuns. Fa asta cu roata suspendata pe un cric (stander) si invartind roata cu cealalta mana. NU cu motorul pornit in treapta 1! Se pot intampla grozavii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 2, 2021 Share Postat Iunie 2, 2021 Acum 2 minute, rideroffroad a spus: Dacă nu are O (Z X) ring-uri. Toate au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.