StreetPhantom Postat Februarie 16, 2018 Share Postat Februarie 16, 2018 Salut! Voi la ce interval de km ungeti lantul? Iar atunci cand o faceti, il ungeti doar pe interior sau pe toate partile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 17, 2018 Share Postat Februarie 17, 2018 In general e bine sa fie mereu curat si uns. Ca idee, 4-500 km daca e frumos afara si imediat dupa fiecare ploaie. Se ung oringurile dintre zale, deci doar interiorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetPhantom Postat Februarie 17, 2018 Share Postat Februarie 17, 2018 Ok, mersi frumos pentru raspuns! Eu il ungeam la 200 km si aveam senzatia ca o fac mult prea des. Am vazut intr-un tutorial ca ii dadea pe toate partile si nu eram lamurit cum e corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHuskyCrobats Postat Februarie 18, 2018 Share Postat Februarie 18, 2018 Deci daca trag o fuga dus intors de la Bucuresti pana la Timisoara, cand ajung acolo il ung si il ung iarasi cand ajung acasa? Eu am facut drumul asta si nu era lucios sau murdar nici laTimisoara nici la Bucresti. Il spal/ung daca observ ca e murdar, dupa orice drum prin ploaie ori daca devine lucios. Nu am verificat km, dar cam la 3 plinuri se intampla asta la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 18, 2018 Share Postat Februarie 18, 2018 Am testat metode lui Zidu ( izgonit de pe forum fara motiv) ung cu ulei lantul cu pensula ( am si Lobman dar nu isi face bine treaba) cam la 500 de Km. Si ultimul lant care nu a fost foarte scump a tinut peste 30k Km. Ulei cumpar pentru cutiille de viteza automate ca sa fie mai fluide. Uleiul ajunge la O ringuri care astfel sunt unse din ambele parti . Se curata foarte bine lantul deoarce uleiul cu mizeria este aruncata pe roata si motocicleta ( astfel nu rugineste asa de repede ) Acel spray daca nu se usca bine se lipeste de lant praful si functioneaza ca abraziv. Daca se usca bine O ringurile vor avea viata mai scurta. Stiu ca intre dintii pinioanelor si zalele de la lant nu ramane ulei ( dar nici spray) insa lanturile se rod in interior foarte repede daca O ringurile nu etanseaza si intra apa si mizerie. Si un ultim argument f. imp pentru mine este pretul mic al uleiului si mult mai putina munca. Uleiul care ajunge pe anvelopa ataca guma insa nu am avut probleme se roade inainte de a afecta guma. Arata f. rau roata din spate insa cand rulez eu nu o vad nici pe cea din fata Numai bine si sa vina mai repede timpul frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 19, 2018 Share Postat Februarie 19, 2018 Mi-am făcut ungator (îl și comercializez) și astfel lanțul e uns când vreau. Am găsit recent Hexol pentru cutii de viteze la 12 lei. Ajunge un sezon de mai și rămâne. Iar motorina e ieftină, repet. Am eu ceva cu spray-urile de lanț, nu mă ating de ele. Oricum, sunt curios cat tine lanțul uns cu ungatorul, îmi scriu in jurnalul motorului toate intervențiile, așa că pot să îmi fac o idee cat se poate de precisă. Kip in taci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChipTavi Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 (editat) Ceva recomandari de un 520, 114 zale, ce va fi folosit pe moto de la profil? Editat Februarie 25, 2018 de ChipTavi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 Ceva recomandari de un 520, 114 zale, ce va fi folosit pe moto de la profil? ce-i la oferta , restul e cancan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 DID, X sau O-ring. E prima alegere a oricui. Cand cumperi lantul, sa fii atent si al pinioane, foarte posibil sa trebuiasca si ele inlocuite. Piata e mare, ai de unde alege. Eu am luat kitul de lant de la colegul care le vinde aici pe forum, in rubrica dedicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider18 Postat Martie 6, 2018 Share Postat Martie 6, 2018 Cel mai bine schimbi tot kitul si stii o treaba ,recomand si eu colegul de pe forum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 Asfalt, offroad (vreo 50 km), ungator EFIS, ulei de transmisie. Necurățat de anul trecut, de când am băgat mobra la iernat. 3000 km sezonul ăsta, parcă ar merge să-l fac frumos, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 Ungator EFIS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 Da, made by Lucian_M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 Cu ungator din asta nu se spoieste janta rau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 (editat) Fain, i-ai dat nume. Apropo, te-ai apucat de treaba? Din ce am văzut nu sare doar dacă pui ulei de transmisie, T90 parcă. Editat Aprilie 25, 2018 de iulianserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 Azi mă apuc de ele, am o zi mai liberă. Îl fac și pe al tău. » Post actualizat in 25 Apr 2018 09:23 Cu ungator din asta nu se spoieste janta rau? Vezi cum arată jantă după 3000 km. » Post actualizat in 25 Apr 2018 09:47 Și sare uleiul, dacă împingi inutil de mult. Sâmbătă am montat 5 bucăți pe Vstrom. Și dacă mai aveam măcar două, nu era rău. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 Asfalt, offroad (vreo 50 km), ungator EFIS, ulei de transmisie. Necurățat de anul trecut, de când am băgat mobra la iernat. 3000 km sezonul ăsta, parcă ar merge să-l fac frumos, nu? Murdar rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 Foarte murdar... nici dupa 4-5000 km (pe asfalt, e adevarat) nu a fost nevoie sa curat lantul, era lucios si frumos. Si janta era curata, cativa stropi ca i-am dat eu aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 La ce offroad am tras în weekend, mă mir că se mai vedea metalul. Echipamentul a fost spălat, era mai murdar ca un preș din fața ușii, din negru s-a transformat în gri. Am fost vreo 30 de motoare, mers în coloană, cu praful de rigoare. Uită-te la jantă cât de curata este. Azi am spălat și motorul, trei ore am muncit la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 9, 2018 Share Postat August 9, 2018 /index.php?/user/44999-kex83/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Nu s-a mai discutat demult aici si subiectul e important dar putini baga de seama. Deci mobra mea are un joc la liber de 3 cm fara sofer. In manual scrie 2-3 cm intindere...ar fi in norme, dar, in timpul mersului diferenta este foarte mare intre accelerare si decelerare, este o senzatie foarte idioata pe care nu am avut-o nici pe mobra uzata de scoala...! Mecanicul din service spune sa-l las mai larg ca sa nu se intinda prea mult la hopuri si cu timpul sa nu se rupa. Mecanica stiu si eu, dar nu e normal ca la incarcare mai mare intinderea sa fie afectata, dataorita faptului ca roata spate se deplaseaza sus/jos fara a afecta distanta intre axul ei si cel al CV. Cer un sfat de la cei experimentati in ale mobrelor, care au >10 ani de experienta. Cum l-ati reglat voi si daca au aparut probleme in anumite situatii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Întinderea nu se modifică în funcție de poziția basculei decât în cazul (rar) în care pinionul mic este coaxial cu axul basculei! Altfel "săgeata" lanțului e mai mare cu moto descărcată și se întinde la maxim când bascula, pinionul mic și roata spate se află pe aceeași axă. Întitdeauna se verifică în mai multe porțiuni ale lanțului și se reglează măsurând în poziția în care săgeata e minimă (când lanțul e întins/uzat inegal). Reglează conform manualului, cu atenție la condițiile în care se măsoară (pe cricul lateraldescărcată, vezi ce scrie producătorul)! Senzația pe care o descrii este de lanț prea larg, dar măsoară corect, prea întins e mult mai rău decât puțin mai larg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Masoara in mai multe puncte intindera lantului, cum a zis John. Posibil uzura inegala a lantului. Daca e asa, trebuie alt kit de lant complet. Nu te incurca sa schimbi doar lantul Posibil si joc in butucul rotii spate, la acele tampoane de cauciuc. Se repara si alea prin inlocuire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Ridici mobra pe cric sau suspenzi cumva roata spate, invarti, daca lantul urca si coboara este clar ca ai o intindere neuniforma si ar trebui schimbat altfel procedezi ca in manual. Pentru aceasta determinare lantul trebuie sa fie proaspat gresat ca sa nu aiba sectiuni in care se poate bloca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yglos Postat Mai 26, 2019 Share Postat Mai 26, 2019 Multumesc de sfaturi baieti. Uzura la ceva nu e cazul, lantul e nou. O sa-l curat si revin cu feedback. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.